Onko mun menkat tullu jollekkin jolle ei olis pitäny tulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hattivatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hattivatti

Vieras
mun on hukassa!

9 päivää myöhässä ja raskaanakaan ei pitäs olla,en oo kyllä testannu mut se on niin epätodennäköstä etten oo (vielä) viitsiny.Kauanko voi rauhassa odotella enneku olis syytä ottaa lääkäriin yhteys.Pienoinen paniikki päällänsä et onko jotain vakavaa kun mulla yleensä suhteellisen säännölliset.

Alkuperäinen kirjoittaja anve:
Miks et vois olla raskaana? jos säännölliset menkat ni siitä mä ainaki lähtisin (ja sen mahdollisuuden ne ensimäisenä lääkärissäkin pois sulkee)

no en mä kyllä usko et olen,meillä kortsu käytössä ja ei se rikkikään oo menny.

No eihän siihen kahteen ole enää kuin kolme viikkoa! Ehtivät hyvin sinä aikana vielä tulla, lääkärikin lykkää sulle vaan hormonikuurin eikä lähde tutkimaan mitään vakavaa.

Onko ollut stressiä, oletko lihonut tai laihtunut?

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
No eihän siihen kahteen ole enää kuin kolme viikkoa! Ehtivät hyvin sinä aikana vielä tulla, lääkärikin lykkää sulle vaan hormonikuurin eikä lähde tutkimaan mitään vakavaa.

Onko ollut stressiä, oletko lihonut tai laihtunut?

ei oo ainakaan tietoista stressiä,laihtunu en oo enkä liioin lihonutkaan(ainakaan merkitsevästi) .

Siis ei se tarkota et jos on ehkäsy, varsinkaan kortsu, että ei vois olla raskaana. MIKÄÄN ehkäsykeino ei ole 100%! Miten ei vielkään tänä päivänä kaikki tota tajua. Kondomi on oikeinkin käytettynä aika epäluotettava. Ei niissä tutkimuksissa sanota mistä ne siittiöt pääsee, jotenkin pieni reikä tai laitettu liian myöhään yms. Et olis ensimäinen. Tee se testi :)

Siis ei se tarkota et jos on ehkäsy, varsinkaan kortsu, että ei vois olla raskaana. MIKÄÄN ehkäsykeino ei ole 100%! Miten ei vielkään tänä päivänä kaikki tota tajua. Kondomi on oikeinkin käytettynä aika epäluotettava. Ei niissä tutkimuksissa sanota mistä ne siittiöt pääsee, jotenkin pieni reikä tai laitettu liian myöhään yms. Et olis ensimäinen. Tee se testi :)

on varmaan mulla kun viime kierrossa oli kahdet menkat ja nyt on 5 päivää mennyt ettei ole kuulunut vaikka pitäis. aina ollut säännölliset ennen, kohtutulehdus oli kun lääkärillä kävin. mutt en tiää onko tää syynä

ketään ei joo kiinnosta mut ei oo alkanu vieläkään,mies täällä jo silittelee masua ja äidittelee mua sillä taitaa tosiaan olla vauvakuume,onhan se jo aikojen alussa sanonu haluavansa lapsia ja hyvä isi siitä tuliskin:heart: mut ei olla ostettu vielä testii ku ei millään viittis täältä sitä ostaa ku kaikki tuntee ja jos joku näkee ni taatusti tieto leviää.Ehkä ens viikolla sit käydään ostaan jostain muualta jos ei ala ja tuskin alkavat kun ei vieläkään oo tullu.Mä en vaan tajua et jos ne jää vaik välistä pois ni miks ne jää ku ei mun elämässä oo mitään tapahtunu et olis paineita tai jotain.

ensinnäkin, ei se kondomikaan mikään 100% ole. ja ei sitä välttämättä aina huomaa, vaikka ois jostain vähän vuotanutkin... tuttavalle, joka raskautui kortsusta huolimatta, sanoi lääkäri, et vuoden aikana heistä, jotka käyttävät vain kumia, raskautuu n.3-5. ( muistaakseni )
sitähän pitäisi vaihtaa välillä, jos touhut kestää pitempään, asentoja vaihdellaan yms...

toisekseen, ehkä sä nyt stressaat menkkojen myöhästymistä, ja ovat siksi pois jääneet? tee se testi, niin voit ainakin raskauden poissulkea. mikään tauti nyt tuskin on niin päivän päälle, ettetkö voi lekurin menon kanssa ootella niitä toisienkin menkkojen poisjääntiä.

mut stressaa varmasti. mä oisin sun tilanteessa kauhuissani! :$ :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
ensinnäkin, ei se kondomikaan mikään 100% ole. ja ei sitä välttämättä aina huomaa, vaikka ois jostain vähän vuotanutkin... tuttavalle, joka raskautui kortsusta huolimatta, sanoi lääkäri, et vuoden aikana heistä, jotka käyttävät vain kumia, raskautuu n.3-5. ( muistaakseni )
sitähän pitäisi vaihtaa välillä, jos touhut kestää pitempään, asentoja vaihdellaan yms...

toisekseen, ehkä sä nyt stressaat menkkojen myöhästymistä, ja ovat siksi pois jääneet? tee se testi, niin voit ainakin raskauden poissulkea. mikään tauti nyt tuskin on niin päivän päälle, ettetkö voi lekurin menon kanssa ootella niitä toisienkin menkkojen poisjääntiä.

mut stressaa varmasti. mä oisin sun tilanteessa kauhuissani! :$ :hug:

joo tiedän et se kortsu ei oo 100% varma mut meillä se nyt on ainoo vaihtoehto,täytyy ensviikolla sit hakee testi jostain jos ei viikonloppuna ala.Ja tosiaan STRESSAAN aika paljon tätä nyt,lukenu netistisä nyt kaikkia juttuja,ei sais lukee.Pelkään vaan et JOS olen raskaana ja kun olen ottanu viikko sit migreeniin migreenilääkkeen ja sit burana600 toisena päivänä ja join puolikkaan siiderin kans joskus viikko sit(en siis samaan aikaan lääkkeiden kans) ;et vaikuttaako se nyt sit sikiöön JOS olen raskaana,siitä tuli nyt yks stressin aihe lisää.

Yhteistyössä