Onko mulla syytä vetää herne nenuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veetutus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

veetutus

Vieras
Tapasin viime elokuun lopussa miehen, joka oli edellisenä iltana eronnut 10 vuoden parisuhteesta, ei lapsia.

Tapailimme joulukuun loppuun, jolloin rupesimme virallisesti olemaan yksissä.

Eilen mies sitten sanoi että hän antoi exälleen jouluun asti aikaa että jos pyytää niin palaavat yhteen, mutta eihän tuo pyytänyt, hän sitten pyysi minua.

Ja nyt exällä on uusi, jota mies vihaa. Jauhaa siitä koko ajan.

Musta tuntuu nyt että mä olen vaan hätävara, ja jos exä kiekasee niin mies menee takasin samointein. Oisko näin?

Mitä tässä nyt pitää tehdä?

Kuulostaa että on aika kiinni vielä exässään. Toisaalta se on ihan odotettavissakin, sehän erosi 10 vuoden suhteesta teidän tapaamista edeltävänä iltana. Yleensä ihmiset tarvitsevat jonkin verran aikaa toipua vanhasta ennen kuin ovat henkisesti valmiita uuteen suhteeseen.

10v on niin pitkä aika että ei sitä eroa hetkessä tehdä. Itselläni kesti toipua kauan. Sitä on niin kiinni vaikka järki sanoo että päästä irti. Omat vanhempani 30v jälkeen roikkuivat toisissaan 5v vaikka oli uudet kumppanit. Ikuisesti kiitollinen olen omalle miehelleni joka kärsivällisesti odotti että kävin eroon liittyvät hölmöykset läpi. Vaikka alusta asti olin ihastunut ja rakastunutkin nykyiseen mieheeni, se että oli 10v ollut toisen kanssa kummitteli alkuun tosi pahasti. Nykyään en kyllä exälleni ajatuksia uhraa. Ei se tarkoita etteikö mies sinusta välittäisi. Ei ole ehkä ideaalitilanne suhteen alulle, mutta ei ole sanottu etteikö onnistuisi.

Se mua tässä häiritseekin, kun tiedän olevani se toinen vaihtoehto. Ja tilanne on kamala, kun olen kerinnyt niin syvästi rakastua.

Kun mies olisi vaan pitänyt suunsa kiinni!

Yhteistyössä