Onko mulla pakko enää jaksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miehen työhuolia,se sanoi sitä ja tuo sanoi tuota.Se teki mulle niin ja näin,vielä noinkin.VALI VALI VALI.
Ukko soittaa ja puoli vuotta on pitänyt kuunnella,kuinka sitä kohdellaan väärin,kuinka se on väsynyt.
Kotona valittaa,kalja tuo ainoan ilon.Sanon siitä,olen vittumainen akka.Eilen yritettiin puhua,mulla paloi taulu olen väsynyt itsekkin.
Leikillään kuulemma sanoi että kertoo kaikille kuinka minä jaan persettä kylillä kaikille (olen viimesillään raskaana).
Eilen ei voinut yksin laittaa lapsia nukkumaan,kun olin äitini kanssa puhelimessa,juoksi perässä ja käski lopettamaan.Edellisenä iltana laitoin lapset nukkumaan,mutta kaveria ei ollut,kun telkkarista tuli jotakin kivaa.

Mutta auttoihan se,kun katsoi lauantaina tunnin lapsia (heräsin 10min välein kun huusi lapsille),siivosi eilen keittiön.Se on nyt jumala ja auttava ihminen kun kuukauteen nuo on tehnyt.Minä olen vaan vittumainen ja haastan aina vaan riitaa,kun suuni aukaisen.Nalkutan joka asiaa,kun suuni erehdyn aukaisemaan,vaikka sanoisin että menen kauppaan.

Kai se niskalaukaus on tällaiselle vittumaiselle akalle ainoa vaihtoehto?

Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että kaikkien ei kannattaisi tehdä lapsia ja lähteä parisuhteeseen. Kirjoitustapa jo kertoo usein avauksissa, millä alueella liikutaan.

on itsekkäitä olentoja siis suurin osa...älä suostu oleen kynnysmatto,nyt laitat sen miehes kuriin ja teet selväksi kuka määrää...kyllä ne muuten luistaa kaikesta...annat sitten sille välillä kovan kurin lisäksi pieniä vapauksia sopivasti ettei se koe itseään ahdistetuksi! Ja muista seksi...teillä taitaa kyllä nyt tulla pieni tauko,huomasin!

Tiedän tunteen. Itse saman kokenut. Valitettavasti meille tuli ero 14 yhdessäolovuoden jälkeen. Mutta käy miten käy, niin kyllä sinäkin eteenpäin pääset. Itse elän tällä hetkellä omaa unelmaani todeksi, vaikka vielä puoli vuotta sitten ei siltä tuntunut.

Alkuperäinen kirjoittaja miehet:
on itsekkäitä olentoja siis suurin osa...älä suostu oleen kynnysmatto,nyt laitat sen miehes kuriin ja teet selväksi kuka määrää...kyllä ne muuten luistaa kaikesta...annat sitten sille välillä kovan kurin lisäksi pieniä vapauksia sopivasti ettei se koe itseään ahdistetuksi! Ja muista seksi...teillä taitaa kyllä nyt tulla pieni tauko,huomasin!

Kaikki muuttuu kun synnytän eli laihdun.Pelkää että minä jätän sen ja on niin nöyrää poikaa.Miksi ei voi olla normaalia?Tasaista perhe-elämää kai on turha toivoa.

Yhteistyössä