Onko mulla oikeutta olla vihainen miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
jos mies valehtelee mulle jostain?
Jos olen itse aiemmin valehdellut kerran, ja "pahemmasta" asiasta, mutta todella katunut ja kadun edelleen, tunnustanut ja pyytänyt moneen kertaan anteeksi?

Niin onko mulla oikeutta puhua miehelle luottamuksen tärkeydestä, ja valehtelun tuomittavuudesta?

On. Eikä sinun pitäisi joutua moneen kertaan pyytämään anteeksi. Mies joutuu sitäkin pyytämään anteeksi että loukkaantuu vanhasta asiasta. Ja voit vaikka vedota omaan kokemukseen, kuinka vaikea oli elää valheen kanssa ja kuinka sinunkin valheesi on ollut teille vaikea pala.

ei mies tosta mun valheesta siis ole koskaan sen jälkeen puhunut, itse vaan koen jotenkin tekopyhänä puhua valehtelusta ja sen vaikutuksesta luottamukseen, kun olen itsekin valehdellut.

mies harrastaa "valkoisia valheita" suht usein, ja monesti olen aloittamassa puhumista luottamuksen tärkeydestä, mutta muistan sitten oman vuoden takaisen valheeni, ja en pysty jatkamaan. Vaikkakaan mies ei osoita katumusta omista valheistaan.
Jos vain voisin, vetäisin tuon valheeni takaisin, kadun sitä enemmän kuin mitään koko suhteemme aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies harrastaa "valkoisia valheita" suht usein, ja monesti olen aloittamassa puhumista luottamuksen tärkeydestä, mutta muistan sitten oman vuoden takaisen valheeni, ja en pysty jatkamaan. Vaikkakaan mies ei osoita katumusta omista valheistaan.
Jos vain voisin, vetäisin tuon valheeni takaisin, kadun sitä enemmän kuin mitään koko suhteemme aikana.

no tuo usein oli väärä sanavalinta.

Oma valheeni oli todella typerä. Tein feikkiprofiilin facebookissa, ja sitä kautta testasin miehen uskollisuutta kun podin olemantonta itsetuntoa.

Yhteistyössä