onko muita?

Alkaa jo todella olemaan pää kypsä tähän odottamiseen!! \|O

Joskus rv 30 tienoilla lääkärit oli tosi huolissaan että vauva syntyy ennenaikaisena ja määrättiin vuodelepoa ja kaikki ylimääränen kiellettiin. Sanottiin että hyvä jos sais vauvan pysymään masussa viikolle 34-36 asti. No, nyt on viikkoja 39+3 eikä vauvaa kuulu ei näy... Kuukausi sitten oli kohdunsuu kahdelle sormelle auki.
Viikko sitten kätilö tutki ja sanoi kohdunkaulan hävinneen ja kohdunsuun olevan auki 3-4cm ja venyttämällä enempikin ja paikat täysin pehmeät. Limatulppa tuli viikko sitten. Supistuksia on ollut rv 20 asti, välillä ihan kipeitäkin. Vauva laskeutui viikolla 28. Kiinnittyi kolmisen viikkoa sitten.
Alkaa tympimään tämä, vaikkei LA ole vielä edes mennyt, mutta olen jo tosi väsynyt, kahteen kuukauteen en ole voinut nukkua öitäkään kunnolla!!!

Onko muita joilla olisi ollut vastaavaa tilannetta, miten olette jaksaneet viime metrit?? :'(
 
hulina
täällä viikkoja 41+3,äsken tulin lääkäristä,joka sanoi,ettei ole paikat pehminny,eikä vauva laskeutunu ja kohdunkaulaa jäljellä 3cm..että nyt alkaa jo vähän kyllästyttää..maanantaina käynnistävät kai..
 
On sentään muitakin! :hug:
Onko sulla hulina ollut mitään "oireita", supistuksia tai vastaavaa ollenkaan?? Itse alan väsymään kun oireilen koko ajan siihen malliin että "joo, kyllä se tänään syntyy"... ei tiedä enää itkeäkö vai nauraa!! :LOL: :'( :LOL: :'(
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Lisäksi on huono omatunto kun esikoinen(1v 7kk) ei ole päässyt edes ulos leikkimään kun olen niin väsynyt ettei yksinkertaisesti jaksa lähteä sen kanssa.. itse olen käynyt kyllä yksin pienillä lenkeillä että saisi raitista ilmaa...

Täytyy vissiin lohduttautua sillä, ettei vielä yksikään vauva ole mahaan jääny. Ja onhan se lopputulos sen arvoista että viitsii kärsiäkin sen takia! =)

Voimia sulle!
 
Mulla oli ihan samanlainen tilanne, rv 25 lapsi oli jo laskeutunut ja kohdunkaula lyhentynyt, pehmennyt ja sormelle auki, sanoivat että syntyy roimasti etuajassa ja vuodelepoon määrättiin. Lopulta vauva syntyi rv 39 + 6, enkä silloin suostunut edes lähtemään sairaalaan, kun olin jo ihan varma, ettei se mokoma tule ulos lainkaan. Kyllä tuo tilanne hermoja kysyy! Parempi, kun ajattelee heti alusta pitäen, et menee varmaan kaks viikkoa ylikin..
 
hulina
joka ikistä pientäkin "merkkiä" on tullut ajateltua,että no nyt se kohta tulee,mut ei vaan mitään..kävellessä tuntuu,et paikat hajoo ja välillä vähän supistelee,olo on,ku muumimammalla,ja mieli heikkona,ku mitään ei tapahdu..nyt lohduttaudutaan,että josko se sit maanantaina loppuis tämä odottamisen ihanuus.. :LOL: jaksamisia.. =)
 

Yhteistyössä