Onko kellään vastaavaa kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mommy85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mommy85

Jäsen
12.07.2008
32
8
8
Täällä odotellaan pikkukakkosta mutta ku esikoisen syntymästä jo on 4 vuotta niin ei tahdo muistaa kunnolla kaikkea..mutta mutta...

Mulla siis meneillään rv 34 ja vaava on laskeutunut ja kiinnittynyt,viime yö meni valvoessa kun häpyluuta kuumotti ja särki..kirkasta valkovuodon sekasta vuotoa tulee jota neuvolassa kuvailivat kohdunkaulakanavan häviämisellä.Supistuksia on tullut ja samalla on menkkamaiset jomotukset ja selkän vihloo pirusti..esikoisesta kun ei mtn tällästä ollut(oli sellanen että laskeutui ja kiinnittyi matkalla sairaalaan)ja supistukset esikoisestakin alkoi vasta rv 39...Paikat ollu jo pehmeät rv 28 asti ja 1cm kohdunkaula lyhentynyt...

Onko kellään ollut vastaavaa?Ja miten onko vauva syntynyt aikasemmin?Neuvolassa sanoivat että ei mene loppuun saakka tämä raskaus että vauva saattaa olla maailmassa jo 2-3 viikon sisään...

paineentunne lisääntyny alavatsassa ja haarojenvälissä paineentuntua kuin moukaria kantelis haarojen välissä...Lisään vielä että todettiin viime viikolla napanuoran ja istukan virtauksissa häikkää...

Saakohan tuosta nyt mitään selvää :)

Hei! Paikat alkaa avutua ja pehmetä aikaisemmin kuin ekasta. Mulla supisteli jo kovasti vkolla 36, mutta ei avautunu enempää, olisko samoin sentin ollu auki. Varmaan sen kuukauden oli auki sentin. Vaavi syntyi kuitenkin käynistyksellä vasta viikolla 40+2.

Mullekin sanottiin että voi syntyä ennemmin, ei syntynyt. Aina parempi mitä lähemmäksi laskettua aikaa päästään. Jaksuja sulle.

kiitos kovasti ja onnea kolmosesta.Ja jaksamisia sinnekkin:)mulla kun on seuraava neuvola vasta 6.8 sillon just olisi synnytystapa arvio ja sit katotaan alakerran tilanne...mut toisaalta on niin pitkä aika..ellei ne tietysti katso tossa samalla kun äippäpoli on 22.päivä...tai voisinhan pyytää..ellei tässä nyt ihan tuskaiseks olo tule ja joutuu aikasemmin näytille..

Sitä unohtaa kysellä neuvolassa aina näitä kysymyksiä:D

Yhteistyössä