Mua ei kiinnostais vaikka näytettäiskin, kyllä mä reality-pippelini etsin muualtaAlkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;21920501:Ei kiinnosta - varsinkin jos pippeleitä ei näytetä.
mikäs myöhemmän iän teinikohtaus sulle on iskeny :O
Varmaankin neljänkympin hurmosAlkuperäinen kirjoittaja päätön;21920586:mikäs myöhemmän iän teinikohtaus sulle on iskeny :O
Niissä on ollut jonkinlaista ideaa. Silti olen säälinyt perheiden lapsia...Kyllä mä niistä olen tykännyt, joissa joku perhe tai osallistujat siirretään ajallisesti toiseen paikkaan. Esim. 1800-lukua harjoittamaan jonnekin kartanoon.
:xmas:Sitä ameerikkalaaaista Talent:ia tykkään kyllä seurata, mutta just esim. BB takia en halua tuhlata elämästäni hetkeäkään sellaisen sonnan ja saastan seuraamiseen.
Paljon ennemmin vastailen täällä 2+:lla päättömän kysymyksiin
Se voisi olla oikeasti mielenkiintoista! Mutta jokin espoolainen hikikoppi, jossa pienessä tilassa paljon ihmisiä? :$ Mä oon aina miettinyt, että jos hakisin taloon, niin miltä siellä lemuaisi, kun noin kymmenen asukin pesemättömät hikisukat lojuisivat siellä sänkyjen alla (tms.) olevissa kusiloorissa...Kyllä mä niistä olen tykännyt, joissa joku perhe tai osallistujat siirretään ajallisesti toiseen paikkaan. Esim. 1800-lukua harjoittamaan jonnekin kartanoon.
Äh, tuo on paljon armollisempi kuva kun se vanha räähkäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;21920636::xmas:
mä kysyn välillä, voisitko vaihtaa sen edellisen avatar kuvan takasin?
ei mulle.Äh, tuo on paljon armollisempi kuva kun se vanha räähkä