onko muita ?

Non compos mentis
Kyllä mä niistä olen tykännyt, joissa joku perhe tai osallistujat siirretään ajallisesti toiseen paikkaan. Esim. 1800-lukua harjoittamaan jonnekin kartanoon.

Sitä ameerikkalaaaista Talent:ia tykkään kyllä seurata, mutta just esim. BB takia en halua tuhlata elämästäni hetkeäkään sellaisen sonnan ja saastan seuraamiseen.
Paljon ennemmin vastailen täällä 2+:lla päättömän kysymyksiin:rolleyes:

"vieras"
Miekin olen tykännyt noista, joissa joku perhe siirretty ajallisesti toiseen paikkaan ja joutuvat elämään sen aikakauden mukaan.
Muuten tositeevee ohjelmat on ihan anaalista. Yököttää jo noi tanssii tähtien kanssa mainoksetkin...

Kyllä mä niistä olen tykännyt, joissa joku perhe tai osallistujat siirretään ajallisesti toiseen paikkaan. Esim. 1800-lukua harjoittamaan jonnekin kartanoon.
Se voisi olla oikeasti mielenkiintoista! Mutta jokin espoolainen hikikoppi, jossa pienessä tilassa paljon ihmisiä? :$ Mä oon aina miettinyt, että jos hakisin taloon, niin miltä siellä lemuaisi, kun noin kymmenen asukin pesemättömät hikisukat lojuisivat siellä sänkyjen alla (tms.) olevissa kusiloorissa...

Riippuu tosi paljon millainen fiilis siitä ekasta esittämiskerrasta jää. Esim. tän vuoden BB ei todellakaan kiinnosta.
Nykyään on vaan tosi paha kattoa tvtä jos ei pidä tositv ohjelmista. Mun mielestä kun mistään ei tule muuta kuin realitya...

Muutamat tositv-ohjelmat on hyviä, yleensä ne on kaikki niitä alkuperäisiä jenkkiversioita. Mut tietty ohjelmat mitkä liittyy mulle tärkeisiin asioihin tulee katottua minkä maalaisina tahansa.
Loput on ihan kakkaa (esim bb, idols yms...)

Mua kiinnostaa tositv-ohjelmat, joissa kilpailijoilla on selkeästi jonkun alan osaamista (esimerkiksi laulu tai tanssi) ja heidän esityksiään on ilo katsoa.

Mutta sitten taas nämä sarjat eivät juuri kiinnosta minua, joissa henkilöt ovat ihan selkeästi mukana vain sen takia, että saisivat naamansa Seiskaan tai johonkin muuhun vastaavaan julkaisuun ja sitä kautta "mainetta ja kunniaa".

Yhteistyössä