Onko muita vanhempien naisten blogeja, kuin Kalastajan vaimo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja innostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hämmästyttää aina suuresti nämä kirjoittajat, jotka asettuvat milloin kenenkin - kuka nyt sattuu olemaan arvostelun kohteena - puolelle. Ja ilmoittavat arvostelun olevan kateutta tms mitä milloinkin, mutta oma arvostelu näitä arvostelijoita kohtaan on ihan ok eikä siis ainakaan kateutta ;) Hohhoijaa :)

En usko kyllä tähän sairausjuttuun enkä ensin oikein noteerannut näitä vanhan näköiseiltä näyttämisjuttuja ennenkuin säpsähdin ettei Johanna ole vanhinta tytärtäni kuin 5 vuotta vanhempi ja he ovat kuin eri sukupolvista. Tyttärelläni ei ole lapsia/ elää hyvin nuoren naisen elämää matkusteluineen jne. mutta ei kai lapset yksin noin vanhenna?
Blogisti on vain aika iäkkään näköinen, olin aina samaistanut hänet minun ikäiseks!! Ja olen 45, haha! Kysyin tuossa ohi mennen mieheltäni ja hän oli kanssani samaa mieltä. Olisi luullut minun ikäiseksi, ei tyttäremme sukupolveen kuuluvaksi.
Katsoin vielä tuota viimeistä kuvaa Arlandasta, en tiedä miksi aikuinen nainen pitää jalkoja tuossa asennossa kuin hän? Ilme oli muuten sen näköinen että mies on ottanut kuvan osittain vasten tahtoaan. Tunnen miehet:), minun mieheni ainakin kokisi kiusalliseksi jos koko ajan haluaisin että joku ottaa minusta kuvia joita voin sitten julkaista netissä.

Oletpas oikein ihminen isolla i:lla. Not!!!! En vaan haluaisi tuntea sua, muka aikuinen olet ja pahansuopus ja ilkeys paistaa kilometrien päähän.

Toi kateus-asian esille tuominen on kuulkaa niin last season. Ihan kun kaikki arvostelu maailmassa voitaisiin laittaa kateuden piikkiin! Minä voin sanoa esim, että Hitler oli kamala. Tuleeko joku nyt sanomaan, että olen vain kateellinen hänelle, kun en päässyt tappamaan miljoonia ihmisiä 60 vuotta sitten? Pah! No, näin teidän kaikessa loogisuudessaan pitäisi väittää!

Ei helvetti, nyt tekisi mieli kyllä nähdä näiden kommentojien omia kuvia! En usko että ovat itse mitenkään paremmannäköisiä. Kalastajan vaimo on kaunis tyylikäs ja näyttää ihan kyllä kolmekymppiseltä, oli oikeasti sitten vanhempi tai ei.

On kyllä kumma, että tavallista näyttävämmän näköistä naista usein julkisesti parjataan. Musta kysymys ei voi todellakaan olla muusta, kuin jonkinlaisesta kateudesta ja jostain ihmeellisestä itsensä epätoivoisesta nostattamisesta. Ei ihan mee läpi, vaikka kaikilla toki onkin oikeus omaan mielipiteeseensä ja ilmanmuuta ilkeän mielipiteensä tänne nettiin saa kirjoittaakin.

Mutta Tukiaisesta puhutaan netissä tuhat kertaa enemmän, ei voi kuin todeta, että Johanna Tukiainen on koko Suomen kadehdituin henkilö!

Alkuperäinen kirjoittaja insinöörin vaimo;26298277:
Toi kateus-asian esille tuominen on kuulkaa niin last season. Ihan kun kaikki arvostelu maailmassa voitaisiin laittaa kateuden piikkiin! Minä voin sanoa esim, että Hitler oli kamala. Tuleeko joku nyt sanomaan, että olen vain kateellinen hänelle, kun en päässyt tappamaan miljoonia ihmisiä 60 vuotta sitten? Pah! No, näin teidän kaikessa loogisuudessaan pitäisi väittää!

Kyllä! Nimenomaan näin jos uskallat sanoa jostakin jotain arvostelua olet kateellinen. Älä siis arvostele Hitleriä, joku voi luulla sinun kadehtivan häntä!
Sen sijaan jos kehut häntä niin itsetuntosi on kohdallaan :/

Muista nyt loppuelämäsi ajan pitää kaikesta ja kaikista :) niin elät elämääsi ja itsetuntosi on kohdallaan. Näin yksinkertaista ;)

Oikeasti jos jonkun mielestä kaikki on kateutta eikä kestä pienintäkään arvostelua kieltää kiivaasti omia inhimillisiä tunteitaan eikä ole niihin aidosti kosketuksissa. Arvostelukin kun on ihan inhimillinen asia ja liittyy siihen, mitä kukin arvostaa. Sen esille tuominen - asiallisesti - on ihan suotavaa. Ja nimettömänä, koska Suomessa on sanavapaus ja jokaisella oikeus valita tuleeko esiin nimellään bloggaavana vai haluaako pysytellä anonyyminä.

Luulenpa aika monenkin blogistin saaneen varoituksen sanoja ettei kannata niin julkisesti kertoa kaikesta, tarkoittaen ehkä juuri tätä että kestääkö ne negatiiviset kommentit sitten. Julmaa ja kovaa, ja siksi harva haluaakaan bloggailla! Aina nimittäin ei voi saada vain sitä juhlaa, ankea arkikin vilahtaa välillä.

Moi! Olen tutustunut ihanan pirteään ja erilaiseen blogiin nimeltä Miau's life. Kirjottaja on 31v. Blogissa eniten muotia ja Miaun persoonallisen tavallisia asukokonaisuuksia. Lisäks siel on meikkijuttuja ja tanssipostauksia. Kirjottaja on tanssija ammatiltaan. Käykää katsomassa, ite olen jäänyt koukkuun! www.miauslife.com

Olkoon mitä on, mutta vaikka KV-bloggari näyttäisikin 35-40-vuotiaalta, niin eihän se tee hänestä ikälopun näköistä! Olen itse ikäryhmää 35-40 ja ulkopuoliset arvioi mua keskimäärin 5-10-vuotta nuoremmaksi. Tyylini on ehkä tuollainen kalastajanvaimomainen, tavallaan iätön mutta nuorekas. On mulla samantyyppisiä ystäviäkin, joiden iän arvioiminen voi mennä pieleen ulkopuolisilla just tuon 5-10-vuotta suuntaan tai toiseen. Enemmän ehkä tyylikysymys jne. Ja KV elää tuollaista vakiintunutta lapsiperhe-työ-parisuhde-elämää joka on tyypillisintä ehkä tänä päivänä 30-40-vuotiaille. Monet liki 30-vuotiaat kun kirjoittaa vielä aivan toisella tavalla ym. Suosittelen Rillan koti-blogia, jonka kirjoittajan arvioin liki samanikäiseksi kuin itseni t a i samanikäiseksi kuin Kalastajan vaimo :).

KAISAN MUKANA
Kalastajan vaimo on ihan vieras blogi minulle. Piti käydä ihan pakosta kurkkaamassa, kun tuosta ikäarviosta puhuitte. Onhan hän vanhan näköinen kolmekymppiseksi, mutta kaunis ja huoliteltu.
On muakin usein luultu vanhemmaksi, enkä koe sitä pahana. Eri asia jos nyt mummoksi sanottaisiin.

Mummo tseh tseh-> http://wanha-nainen-38vuotiaalle.blogspot.fi/

Tämä on tyylikäs ja hienovarainen herrasmies.

Yhteistyössä