Onko muita vanhempien naisten blogeja, kuin Kalastajan vaimo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja innostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja järki käteen ja ostoksille;25676571:
http://kalastajanvaimo.indiedays.com/2011/02/24/kaveleva-beibi/ Tuolla alla keskusteluita. Joten vaikka Kalastajan Vaimo on kovin hyvä bloggaaja, hyvä kirjoittaja, hyvän tyylitajun omaava ja varmasti mukava ja menestyvä nainen. NIin onhan hän ikäisekseen REILUSTI vanhemman näköinen.
Tämä munkin kommentti voi olla joo asiaton, mutta en ymmärrä miksi joku muka negatiivinen kommentti jotakin yleistä "blogi-idolia" kohtaan olisi aina kateutta. Eikä se paha asia ole näyttää vanhemmalta. Sen sijaan on paha asia näyttää itsensä pilanneelta, jota kalastajan vaimo ei ole.

Tuota, onhan se erikoista etä se pitää mainita tuolla tavalla aloituksessa. voisi vain kysyä että onko iäkkäämpien naisten blogeja.

ja aivan tottahan se on, että melkein kaikki nuorekkaat ja kivat blogit ovat nuorten äitien blogeja. ehkä heillä on enemän virtaa kuin meillä nelikymppisillä.

Minustakin kalastajan vaimo näyttää ehkä kolmivitosielta, mutta vaikuttaa harvinaisen empaattiselta, ahkeralta, ja mukavalta ihmiseltä. tosin tuotemainoksia on alkanut olla paljon. toki pitäähän jotenkin blogilla tienatakin.

[QUOTE="tiina";25676629]En nyt puutu tuohon kalastajan vaimoon mitenkään.

Blogimaailma on karu. Bloggaajat ovat kovan arvostelun kohteena. Tottakai varmasti jokainen, joka pärstänsä julkisesti laittaa esille osaa varautua kritiikkiinkin. Mutta mun mielestä monissa blogeissa mennään ihan asiattomuuksiin. Jos blogin aiheena on koirat, niin keskusteluissa käydään läpi koiran omistajan reisien paksuutta ja olohuoneen verhoja. Monien bloggaajien lapsia haukutaan rumiksi jne. En tiedä mikä ihmisiä vaivaa, mutta kaikista pitää aina saada jotakin kritiikkiä keksittyä.
Vaikka joku bloggaaja oliskin minusta vanhan näköinen, liian laiha, liian lihava jne niin miksi mun pitäisi siitä välittää?

Toisaalta: En ymmärrä myöskään miksi ns. suosikkiblogistien arvostelu on aina kateutta? Siis haukkuminen on typerää joo, mutta ei se kateutta aina ole. Eihän KUKAAN voi olla kaikkien mielestä kaunis,fiksu,tyylitietoinen jne?

On se kumma kun joku "yleisesti kauniin" on pakko olla kaikkien mielestä kaunis. Jos olet toista mieltä, niin sun on pakko olla kateellinen. MIKSI?

Tai jos jokus "yleisesti ei kauneusihanteeseen sopiva" on jonkun mielestä kaunis, niin hän on heti provoilija, ylipainoisuuden puolustaja, väärässä, hullu ja ties mitä. MIKSI?[/QUOTE]
siksi että toisin kuin kateelliset väittävät, kauneus ei ole mitään subjektiivista. se ei ole katsojan silmässä.

jo pikkuvauvat tietävät kuka on kaunis. asiaa on tutkittu.

kauneus on yhtä objektiivinen asia kuin älykkyys ja samalla tavalla mitattavissa

Joo, Rillan koti on kiva blogi. Sisustus ja sepistuksen kirjoittaja ei ole enää teini, Valkoinen harmaja, All I ever wanted is here, Elämää villa honkasalossa. Tuossa ainakin muutama erityylinen blogi, joissa kirjoittajat ovat +30 v.

Mun on nyt pakkoa puuttua tähän, koska tunnen kalastajan vaimo nimistä blogia kirjoittavan ihmisen.
Tätä hänen ikäasiaa puidaa netissä hirveän paljon. Mä en usko, että kukaan nainen ilahtuu, kun saa tietää näyttävänsä jopa 20-vuotta vanhemmalta. Kalastajan vaimo tietää hyvin kyllä, että ihmiset pitävät häntä keskimäärin yli nelikymppisenä, eikä itse voi tähän asiaan vaikuttaa. Hän elää terveellisesti ja se, että kasvot ja iho ikääntyvät, saatta jopa johtua jostakin, mitä ei blogissa paljasteta, joten suu suppuun.
Tämän ketjun aloittaja ei varmasti vilpittömästi tiennyt hänen olevan paljon nuorempi, joten AP: ihan ok.
Te muute voisitte sulkea suunne ja näppiksenne tuossa asiassa, koska kuka tahansa tuollaisesta loukkaantuu. Sitäpaitsi jos on ihana ja lämminhenkinen älykäs ihminen, niin pieni pahe se siinä on jos näyttää vanhemmalta.

What? :D Johannaa ei todellakaan luulla mitenkään keskimääräisesti noin niinku tosielämässä vanhemmaksi, eikä Johanna tällaista asiaa siis "tiedä hyvin kyllä" :D Tunnetko hänet??? :D :D

Voi jee ihmiset hyvät... Ei, se ei välttämättä ole pelkkää kateutta, että täällä puitte näyttääkö vanhalta vai ei. Se on käytöstapojen, empatian ja elämän sisällön puutetta :) Johanna pitää kivaa blogia, nauttikaa siitä. Ketkä ette nauti, älkää turhaan sivuille eksykö. Simple enough?

Kalastajan vaimo voi näyttää ikäistään vanhemmalta, mutta kuitenkin max. kolmevitoselta. Sitä paitsi hän näytti jo pari vuotta sitten samalta ja on varmaan sitä ennenkin kauan näyttänyt samalta. Jos näyttää vielä neljävitosenakin samalta, niin sittenhän kaikki on paremmin kuin hyvin :D

Muuten on kyllä pakko sanoa, että ei kaikki ärtymys johdu kateudesta. Esimerkiksi minua ottaa suunnattomasti pattiin No Fashion Victims -blogisti, mutta en kuitenkaan haluaisi näyttää häneltä, en haluaisi hänen vaatteitaan, en hänen blogiaan, en hänen elämäänsä. Hänessä vain jokin selittämättömästi ärsyttää, ja tiedän että on epärationaalista että sen takia seuraan hänen blogiaan :D Mutta henkilökohtaisuuksiin meneminen ja raukkamainen haukkuminen on mautonta, johtuu se sitten kateudesta tai ei.

No voi helvetti teidän kanssa! Vattuako jauhatte siitä yhdestä ihmisestä, eikö teillä ole muuta sanottavaa! Ei kaikkia mielipiteitä tarvitse sanoa ääneen ja varsinkaan kirjoittaa tänne.

Itse olen yli nelikymppinen, ja on oma blogi, mutta missään nimessä en sitä tänne linkitä! Täällä vaan teiniaivoiset parantaa omaa itsetuntoa haukkumalla muita ja kehumalla itseään ja sitä niin täydellistä perhettään.

[QUOTE="hmmm";25676999]Tuota, onhan se erikoista etä se pitää mainita tuolla tavalla aloituksessa. voisi vain kysyä että onko iäkkäämpien naisten blogeja.

ja aivan tottahan se on, että melkein kaikki nuorekkaat ja kivat blogit ovat nuorten äitien blogeja. ehkä heillä on enemän virtaa kuin meillä nelikymppisillä.

Minustakin kalastajan vaimo näyttää ehkä kolmivitosielta, mutta vaikuttaa harvinaisen empaattiselta, ahkeralta, ja mukavalta ihmiseltä. tosin tuotemainoksia on alkanut olla paljon. toki pitäähän jotenkin blogilla tienatakin.[/QUOTE]

No enpä tiedä onko se erikoista mainita. Mielestäni aika loogista.

Itse ajattelisin, että ketjun aloittjan kommentin näkeminen "kateutena" kertoo kyllä tämän "kateuden" näkijän ajatuksista enemmän kuin ketjun aloittajan viattomasta kommentista.

Miksi nähdä tämä kommentti kateutena? Aika moni varmasti näki kommentin aivan toisin, erittäin positiivisena liittyen siihen, että ketjun aloittaja haluaa lukea juuri Kalastajan vaimon tyylisiä blogeja!?! Eli PITÄÄ juuri Kalastajan vaimon tyylisistä- ja aikuisten pitämistä blogeista.

Miksi pitää aina vetää tämä kateuskortti, eikö keskustelu voisi pysyä asiallisena ja aiheessa? Tekisipä mieleni sanoa tähän "hanki oma elämä!"

Mun on nyt pakkoa puuttua tähän, koska tunnen kalastajan vaimo nimistä blogia kirjoittavan ihmisen.
Tätä hänen ikäasiaa puidaa netissä hirveän paljon. Mä en usko, että kukaan nainen ilahtuu, kun saa tietää näyttävänsä jopa 20-vuotta vanhemmalta. Kalastajan vaimo tietää hyvin kyllä, että ihmiset pitävät häntä keskimäärin yli nelikymppisenä, eikä itse voi tähän asiaan vaikuttaa. Hän elää terveellisesti ja se, että kasvot ja iho ikääntyvät, saatta jopa johtua jostakin, mitä ei blogissa paljasteta, joten suu suppuun.
Tämän ketjun aloittaja ei varmasti vilpittömästi tiennyt hänen olevan paljon nuorempi, joten AP: ihan ok.
Te muute voisitte sulkea suunne ja näppiksenne tuossa asiassa, koska kuka tahansa tuollaisesta loukkaantuu. Sitäpaitsi jos on ihana ja lämminhenkinen älykäs ihminen, niin pieni pahe se siinä on jos näyttää vanhemmalta.

Toivottavasti kirjoittamasi on vain keksittyä, sillä tuskinpa Kalastajan vaimo ilahtuisi jos tietäisi jonkun vihjailevan täällä hänen yksityisasioistaan. Eikä taida ihan laillistakaan olla... joten mietipä mitä muiden asioista kirjoitat.

Minä olen nyt 32v, täytän tänä vuonna 33v. Näytän nykyisellään varmasti nuorekkaammalta ja nuoremmalta mitä esim. 29vuotiaana. 25v ikäiseksi asti näytin ihan kakaralta. Jostain syystä sen jälkeen koen, että näytin ikäistäni vanhemmalta joitakin vuosia, mutta tällä hetkellä jopa minua 11v nuorempi siskoni sanoo että "näytän aivan teiniltä". :)

[QUOTE="vieras";25677165]Joo, Rillan koti on kiva blogi. Sisustus ja sepistuksen kirjoittaja ei ole enää teini, Valkoinen harmaja, All I ever wanted is here, Elämää villa honkasalossa. Tuossa ainakin muutama erityylinen blogi, joissa kirjoittajat ovat +30 v.[/QUOTE]

Löytywkö vielä lisää? Mulle oli uusi tuo All I ever jne.blogi. Minkähän ikäinen Rillan kodin Rilla tarkalleen on?

Tässä ihan viihdyttävä kypsän iän perheenäidin blogi:
www.kaunisturhuus.blogspot.com

Kirjoittaa muustakin kuin vaatteista ja sisustuksesta. Lapset kyllä jo aika isoja.

Juu niinpä varmaan ihonsa vanheneminen johtuukin jostain kovin dramaattisesta syystä...ihme säälin kalastelua tyypille joka itsekin on myöntänyt ottavansa hulppeasti aurinkoa. Kannattaisi kyllä varoa niiden luomimolluskoidenkin takia, voivat vielä äityä kasvaimiksi.

Ja tää iänikuinenkateuskortti, voi huokaus! :D :D :D :D

Samaa mieltä. Luulin kalastajan vaimon olevan reilusti yli 40v. Jotain 45v tms. Ihan älyttömän vanhan näköinen ikäisekseen.

En tosin tiennyt, että sillä on jokin sairaus, josta nopea ikääntyminen johtuu. Niinkuin joku tuossa kertoi.

No voimia hänelle!

Samaa mieltä. Luulin kalastajan vaimon olevan reilusti yli 40v. Jotain 45v tms. Ihan älyttömän vanhan näköinen ikäisekseen.

En tosin tiennyt, että sillä on jokin sairaus, josta nopea ikääntyminen johtuu. Niinkuin joku tuossa kertoi.

No voimia hänelle!

En usko kyllä tähän sairausjuttuun enkä ensin oikein noteerannut näitä vanhan näköiseiltä näyttämisjuttuja ennenkuin säpsähdin ettei Johanna ole vanhinta tytärtäni kuin 5 vuotta vanhempi ja he ovat kuin eri sukupolvista. Tyttärelläni ei ole lapsia/ elää hyvin nuoren naisen elämää matkusteluineen jne. mutta ei kai lapset yksin noin vanhenna?
Blogisti on vain aika iäkkään näköinen, olin aina samaistanut hänet minun ikäiseks!! Ja olen 45, haha! Kysyin tuossa ohi mennen mieheltäni ja hän oli kanssani samaa mieltä. Olisi luullut minun ikäiseksi, ei tyttäremme sukupolveen kuuluvaksi.
Katsoin vielä tuota viimeistä kuvaa Arlandasta, en tiedä miksi aikuinen nainen pitää jalkoja tuossa asennossa kuin hän? Ilme oli muuten sen näköinen että mies on ottanut kuvan osittain vasten tahtoaan. Tunnen miehet:), minun mieheni ainakin kokisi kiusalliseksi jos koko ajan haluaisin että joku ottaa minusta kuvia joita voin sitten julkaista netissä.

En usko kyllä tähän sairausjuttuun enkä ensin oikein noteerannut näitä vanhan näköiseiltä näyttämisjuttuja ennenkuin säpsähdin ettei Johanna ole vanhinta tytärtäni kuin 5 vuotta vanhempi ja he ovat kuin eri sukupolvista. Tyttärelläni ei ole lapsia/ elää hyvin nuoren naisen elämää matkusteluineen jne. mutta ei kai lapset yksin noin vanhenna?
Blogisti on vain aika iäkkään näköinen, olin aina samaistanut hänet minun ikäiseks!! Ja olen 45, haha! Kysyin tuossa ohi mennen mieheltäni ja hän oli kanssani samaa mieltä. Olisi luullut minun ikäiseksi, ei tyttäremme sukupolveen kuuluvaksi.
Katsoin vielä tuota viimeistä kuvaa Arlandasta, en tiedä miksi aikuinen nainen pitää jalkoja tuossa asennossa kuin hän? Ilme oli muuten sen näköinen että mies on ottanut kuvan osittain vasten tahtoaan. Tunnen miehet:), minun mieheni ainakin kokisi kiusalliseksi jos koko ajan haluaisin että joku ottaa minusta kuvia joita voin sitten julkaista netissä.

Etukäteen ihmettelijöille: sain esikoiseni jo 20-vuotiaana ja neljännen 39-vuotiaana, joten voin hyvin samaistua pikkulapsivanhemmankin elämään. Onhan nuorimmat vasta 6- ja 8-vuotiaat.

Ei helvetti, nyt tekisi mieli kyllä nähdä näiden kommentojien omia kuvia! En usko että ovat itse mitenkään paremmannäköisiä. Kalastajan vaimo on kaunis tyylikäs ja näyttää ihan kyllä kolmekymppiseltä, oli oikeasti sitten vanhempi tai ei.

On kyllä kumma, että tavallista näyttävämmän näköistä naista usein julkisesti parjataan. Musta kysymys ei voi todellakaan olla muusta, kuin jonkinlaisesta kateudesta ja jostain ihmeellisestä itsensä epätoivoisesta nostattamisesta. Ei ihan mee läpi, vaikka kaikilla toki onkin oikeus omaan mielipiteeseensä ja ilmanmuuta ilkeän mielipiteensä tänne nettiin saa kirjoittaakin.

Yhteistyössä