H
Hyväksyn itseni juuri sellaisena kuin olen
Vieras
Olen myös A. Nuorempana jotenkin haittaisi asia. Nyt yli 30v pystyn hyväksymään itseni juuri tällaisena kuin olen.. Minusta olen hyvä just näin 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ihan varmasti löytyy miehiä jotka pitävät vaikka olisi porkkanan muotoiset. Yhtä monta makua kuin miestäkin onAlkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pienet rinnat on kauniitaMoni mies pitää pienemmistä rinnoista vaikkette uskoisi.
Riippuu paljolti muodosta, ei pelkästään koosta. Pienet ja täyteläiset on ihanat. Pienet ja tyhjänä roikkuvat ei niinkään - ei varmasti kenestäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nykymuoti on kamalaa AA-kokoiselle. Kaula-aukot on laajat. Ei passaa kumarrella ja rinnattomuus ei sovi niihin säkkeihin ollenkaan. Harmi.
Tämäpä just. Eipä ole vaateshoppailu mitään suurta huvia pienirintaiselle. Eikä rintaliivien ostaminen. Kaikki kivannäköiset liivit on aina B:stä eteenpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ihan varmasti löytyy miehiä jotka pitävät vaikka olisi porkkanan muotoiset. Yhtä monta makua kuin miestäkin onAlkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pienet rinnat on kauniitaMoni mies pitää pienemmistä rinnoista vaikkette uskoisi.
Riippuu paljolti muodosta, ei pelkästään koosta. Pienet ja täyteläiset on ihanat. Pienet ja tyhjänä roikkuvat ei niinkään - ei varmasti kenestäkään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missäs Huumekoira viipyy hehkuttamassa nännejään?
Alkuperäinen kirjoittaja aaaa:Alkuperäinen kirjoittaja Varoitus:Niin ja jos teitä yhtään lohduttaa, ei elämä ole kovin helppoa näiden DD-tissienkään kanssa. Istuvaa paitapuseroa on mahdoton löytää; jos vyötäröltä on hyvä, nappi kiristää tissin kohdalta (ihan törkeen näköinen). Itse koen myös laajat kaula-aukot hankaliksi, koska en halua esitellä tissivakoani kaikelle kansalle. Aina pitää olla toinen paita alla, ja sen ulottua melkein kaulaan asti. Sopivia liivejä on tosi vaikea löytää normikaupoista (kokoni 75 DD) ja alusvaateliikkeet on turkasen kalliita. Sitä paitsi minusta suuret tissit "lihottaa", olen varma, että näyttäisin hoikemmalle ja sutjakammalle normitisseillä.
AA-tissien kanssa on pakko pysyä laihana, sillä jo muutama ylimääräinen kilo korostuu niin, että maha näyttää ihan törkeän suurelta verrattuna ylävartaloon. Eli näyttää ihan raskaanaolevalta. DD-kupilla saa olla tosi paljon ylimääräistä, ennen kuin sen edes huomaa. Näytätte plajon tasapainoisemmilta kuin me AA:t.
Alkuperäinen kirjoittaja mies täälltä;22607731:Tottahan se on että mitä isommat tissit sitä paremman näköinen on, en minä ainakaan haluai8si olla naisen kanssa joka näyttää ihan pikkupojalta ja vielä kun se ajelee alapäänsä posliiniksi niin on todellakin turnoff.