Muita äitejä joilta imetys vei rinnat kokonaan? onko haaveita suurennoksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lauta

Vieras
vajaa vuosi kun lopetin imetyksen, sinne meni alun perin c-kupit. nyt menee a-kuppiin mut ilman rintsikoita ei ole mitään. olen uskotellut itselleni että ihan ok, mut ei tää uskottelu taida enää auttaa. laihduin myös 10 kg, nyt bmi 18,5. mut rintojen ulkonäöstä päätellen ei taidan lihotus auttaa, niin tyhjät ovat. ja sit tulis jenkkakahvat ja muuta inhaa. taitaa olla leikkuulle lähtö edessä sit kun rahat jostain repäsee, eli ei koskaan....mieskään ei koske enää rintoihin kun ei ole mihin koskea. aiemmin kyllä kosketteli kovasti. olen aina nauttinut kun esim. seksin aikana rintoihin kosketaan,mut nyt sekin on poissa kun tiedän ettei miestä nää sytytä niin pidän visusti piilossa :( kyllä sen vaan katseesta ja kosketuksesta näkee ettei saa näistä mitään irti vaikkei suoraan sanokaan..miten teillä muilla mietteet tässä tilanteessa?

lapset vievät rinnat ihan kokonaan. Käytännössä ei ollut kuin pelkät nännit ja AA-kuppikin oli liian iso :( Pohdin suurennosta kaksi vuotta, kunnes viime kesäkuussa kävin Jyväskylässä suurennusleikkauksessa. Ja olen todella tyytyväinen. Lysti maksoi 5400 euroa kaikkinensa + tukiliivit, mutta kyllä kannatti. Nyt mulla on n C-kupit ja ovat todella luonnollisen näköiset kun ovat pehmenneet ja "laskeutuneet". Implantit laitettiin rintalihasten alle mulla, koska plastiikkakirurgi suositteli niin.

Mulla vuosien imetys vei rinnat ja koko varmaan jotain -A kunnes sitten tapahtui jotakin odottamatonta ja nyt rinnat c-kuppia. En ole lihonut enkä raskaana. Kaikenlisäksi ne on kiinteämmät ja pystymmät kuin koskaan aikaisemmin ja jopa mieheni on niitä kehunut.

niin noh kivahan se jos neljän kympin jälkeen rinnat vaikka kasvais...harmi vaan kun olen vasta 25, aika monta vuotta vielä. hullua kuvitella elävänsä kaikki vuoden ilman rintoja. vähän sellanen olo että jotain olennaista puuttuis naisen kropasta... :(

Mulla muuttui 80b 75c:ksi..outoa, olen samankokoinen. Ehkä 3kg kevyempi :D
Ja jos ihan kamalasti häiritsee niin voihan niitä korjauttaa. Jos mulle olis jääny esim nahkareppu roikkumaan mahasta niin varmasti olisin mennyt korjauttamaan. En yleensä kannusta ketään mihinkään leikkauksiin ulkonäön takia, mutta joissain tilanteissa se voi tosiaan helpottaa paljonkin, etenkin kun tulee äkillinen muutos. Kyse kun ei ole kasvojen barbiksi kiristämisestä tai pamelasilareiden hankkimisesta. :)

Mulla oli ennen raskauksia erittäin kiinteät ja kauniit c-kupin rinnat, nyt alkaa b-kupin rintsikatkin tuntua väljiltä... Ei mua varsinaisesti asia häiritse, ovathan nuo hyvin asiansa ajaneet. Tosin mulla mieskin edelleen tykkää noista, ehkä sekin vaikuttaa. En ole harkinnut silikoneja.

Yhteistyössä