Onko muita OIKEESTI pienirintaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aa

Vieras
Enkä nyt tarkoita mitään B - C kuppisia, vaan oikeesti meitä AA - A -sarjalaisia :) Mun A-kuppi pieneni imetyksen loputtua kokoon AA :( Miten te muut viihdytte kropassanne? Feikkaatteko rintavarustusta töissä tms? Jos, niin miten? - hyviä vinkkejä vailla ;) Mä jotenkin olin vielä kohtalaisen ok tilanteen kans, kun oli edes se A-kuppi, mutta nyt keljuttaa ja hävettää, kun näyttää pikkupojalta.

Täällä täällä. En viihdy kyllä kropassani vaikka mies kovasti vakuuttaa tykkäävänsä. Mulle on tosiaan moni A-kuppinen rintaliivi liian iso ja aina ei istu edes AA-kuppi kivasti...
Push uppeja käytän aina.

Joo mulla sama tilanne ja omalla tavallani oon kyllä oppinu sen kanssa jo elämään, kun oon muutenkin laiha.. MUTTA nyt kyllä jännittää tuo että mites käy kun maito kohta nousee rintoihin ja sitten imetyksen jälkeen.. blaah.. Eli varmaan sit hyvästit munkin rinnoille sen ruljanssin jälkeen :)

A75 enintään, voi olla AA:n rajoilla jopa. No pienet kuitenkin, kyllä näihin on 10 vuodessa tottunut sen verran, että lakkasin haaveilemasta n. 5 vuotta sitten suuremmista rinnoista.

En feikkaa rintavarustusta, muuta kuin joskus jos on baarissa sellainen toppi joka vaatii tätä. Ja ihan push up liiveillä, nämä rinnat kun on vielä kaukana toisistaan... Sellaista rintavakoa joskus yritän saada aikaan lytistämällä nämä lähemmäs toisiaan. :D Muuten mennään ihan perus liiveillä ilman toppauksia.

Mä olen ihan aa-kamaa varmaan. En kehtaa edes mennä liiviliikkeeseen ostamaan oikean kokoisia liivejä. niinpä ostan jotain sinnepäin kokoja, jotka istuu huonosti ja näkyy puseron läpi törkeesti, niin että joudun turvautumaan kerrospukeutumiseen aina.

Tosi huono itsetunto tämän asian vuoksi ja inhoan esim. juhlavaatteiden ostamista. Kaikki vaatteet on melkein leikattu niin syväkaula-aukkoisiksi, ettei niitä voi kuvitellakaan päällensä.

Mä olen 80A rintavarustukseltani. Yhden lapsen olen imettänyt, eikä se vaikuttanut kokoon, mutta muotoon kylläkin. Nyt ne roikkuu =) Joskus muinoin käytin topattuja rintsikoita, mutta en enää. Vaikka asia ei mua enää millään lailla vaivaa, nuorempana se vaivasi kyllä paljonkin.

Kannattaa muuten varoa niitä topattuja liivejä, ne saattaa näyttää todella hassulle. Meillä on töissä yksi nainen, jolla on aina topatut liivit ja välillä näyttää tietyissä asennoissa, ettei ole tissit ihan "kohdillaan"... en ole kehdannut huomauttaa. :( Sitten jotkut ääliöt naureskelee selän takana.

Mutta joo, topatut liivit huomaa aika helposti topatuiksi.

Niin ja jos teitä yhtään lohduttaa, ei elämä ole kovin helppoa näiden DD-tissienkään kanssa. Istuvaa paitapuseroa on mahdoton löytää; jos vyötäröltä on hyvä, nappi kiristää tissin kohdalta (ihan törkeen näköinen). Itse koen myös laajat kaula-aukot hankaliksi, koska en halua esitellä tissivakoani kaikelle kansalle. Aina pitää olla toinen paita alla, ja sen ulottua melkein kaulaan asti. Sopivia liivejä on tosi vaikea löytää normikaupoista (kokoni 75 DD) ja alusvaateliikkeet on turkasen kalliita. Sitä paitsi minusta suuret tissit "lihottaa", olen varma, että näyttäisin hoikemmalle ja sutjakammalle normitisseillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Varoitus:
Niin ja jos teitä yhtään lohduttaa, ei elämä ole kovin helppoa näiden DD-tissienkään kanssa. Istuvaa paitapuseroa on mahdoton löytää; jos vyötäröltä on hyvä, nappi kiristää tissin kohdalta (ihan törkeen näköinen). Itse koen myös laajat kaula-aukot hankaliksi, koska en halua esitellä tissivakoani kaikelle kansalle. Aina pitää olla toinen paita alla, ja sen ulottua melkein kaulaan asti. Sopivia liivejä on tosi vaikea löytää normikaupoista (kokoni 75 DD) ja alusvaateliikkeet on turkasen kalliita. Sitä paitsi minusta suuret tissit "lihottaa", olen varma, että näyttäisin hoikemmalle ja sutjakammalle normitisseillä.

AA-tissien kanssa on pakko pysyä laihana, sillä jo muutama ylimääräinen kilo korostuu niin, että maha näyttää ihan törkeän suurelta verrattuna ylävartaloon. Eli näyttää ihan raskaanaolevalta. DD-kupilla saa olla tosi paljon ylimääräistä, ennen kuin sen edes huomaa. Näytätte plajon tasapainoisemmilta kuin me AA:t.

Ihan hyvin osasin elää pienirintaisena, joskin vähän push-upilla avitin että ei ihan laudalta näyttäis mutta nyt kahden lapsen jälkeen kun jäljellä on rukkaset ja pienet sellaiset, vois välillä vähän itkeä tirauttaa jos oikeen jää katsomaan, itse asiassa en enää edes halua katsoakaan, saati antaa miehen koskea...tuntuu omakuva vastenmieliseltä...

geeli jne oil bra liivit musta hyviä. luonnollisia. onhan sitä myös monenlaisia "fileitä" mitä laittaa liiveihin. lindex esim myy ja seppälä. hahaa törmäsin lindexillä sellasiin alushousuihin joissa oli pakaratoppaukset! Miltä nekin mahtaa käytössä näyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nykymuoti on kamalaa AA-kokoiselle. Kaula-aukot on laajat. Ei passaa kumarrella ja rinnattomuus ei sovi niihin säkkeihin ollenkaan. Harmi.

Tämäpä just. Eipä ole vaateshoppailu mitään suurta huvia pienirintaiselle. Eikä rintaliivien ostaminen. Kaikki kivannäköiset liivit on aina B:stä eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vierastus:
Ihan hyvin osasin elää pienirintaisena, joskin vähän push-upilla avitin että ei ihan laudalta näyttäis mutta nyt kahden lapsen jälkeen kun jäljellä on rukkaset ja pienet sellaiset, vois välillä vähän itkeä tirauttaa jos oikeen jää katsomaan, itse asiassa en enää edes halua katsoakaan, saati antaa miehen koskea...tuntuu omakuva vastenmieliseltä...

Tiedän tunteen, ne pienet, littanat, roikkuvat tyhjät lätyskät ei kohota mielialaa. Sitä jotenkin vielä sopeutui, kun rinnat oli pienet, mutta kiinteät ja terhakat. Mutta se on mennyttä aikaa se.

Viihdyn ihan hyvin kropassani.
Kovin isot tissit olisi töissä ja harrastuksissa vaan tiellä.
Lisäksi kummassakaan mun ei tarvitse mitenkään edustaa, joten pukeudun tasan kelin mukaan enkä mieti, missä rievuissa mun daisarit näyttäisi edes vähän isommilta.

Jos mä voittaisin miljoonia lotossa, voisin harkita ostavani itselleni just ja just b-kupin tissit. Tai jos joku ilmaantuisi ovelle ilmaiseksi tarjoamaan.

Mutta kyllä nämäkin asiansa ajaa, mitä sitä ressaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pienet rinnat on kauniita :) Moni mies pitää pienemmistä rinnoista vaikkette uskoisi.

Riippuu paljolti muodosta, ei pelkästään koosta. Pienet ja täyteläiset on ihanat. Pienet ja tyhjänä roikkuvat ei niinkään - ei varmasti kenestäkään.

Ja paljon ylistetyt rinnakkaiskoot on hanurista :D a75 puristaa, hoikimmillani olen siis aa75. H&M a80 saattaa olla ok. Ole itse myynyt liivejä, joten tiedän, että koko ei ole väärä.

Nautin koko raskaus ja imetysajan kovasti. Oli ihanaa kun oli tissit!!! Siis pienimmät imetysliivit mitä olla saattoi.

Hoikkina aikoina (olen jojo-laihduttaja :D) tykkään siitä, että voin kesällä olla ilman liivejä. Sisäänpäin kääntyneet nännit kun eivät nöpöttele paidan alta. Hoikkina aikoina myös pienet rinnat ovat kivan sporttiset. Ja mun mielestä isot rinnat on aina olleet rumia.

Käytän topattuja liivejä, sellaisia hyvin luonnollisia, koska muuten joka paidassa olisi tyhjä pussi. Ja esim. kietaisupaidat ovat liian väljiä toppauksien kanssakin.

Mutta jos ihan rehellisiä ollaan niin jos olisi rahaa, ja leikkaukset olisivat riskittömiä niin kyllä mä näpsäkän b kupin kävisin laitattamassa. Isoja en.

Raskaus ja imetys muuttivat suhtautumistani paljon armollisemmiksi. Minun tissini ovat pystyneet siihen mihin ne ovat tarkoitettukin :heart:

Yhteistyössä