Onko muita kovista ovulaatiokivuista kärsiviä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vv

Vieras
Minulla alkoi eilen illalla pikkuhiljaa jomottamaan vasemmalle puolelle alavatsaa. Yöllä en enää kärsinyt kävellä, kun oli niin kipeä. Levossa ei tunnu niin pahalta. Nyt jo helpottamaan päin, mutta edelleen pientä jomotusta.
 
joo, todellakin,ei tartte kalenteria eika mitaan kun osaa sanoa missa vaiheessa kiertoa mennaan. ian ja synnytysten myota vaiva on pahentunut, mutta ei onneksi kesta puolta vuorokautta pidempaan...
 
Mulla alkoi nyt kun toinen lapseni oli noin 4-5 kk, niin sen jälkeen tunnen ovulaation aina, sitä ennen en ikinä.
On kipu alavatsalla, kestää sen yhen illan, joskus sattuu kävellää.
 
Toi reisikipu on mullakin oviksen merkki. Sitten tietty jomottaa alavatsaa sillä puolella, missä ovis tapahtuu. Olen ihan ovistestein vahvistanut, että kyseessä on nimenomaan ovis.
 

Yhteistyössä