V
Vv
Vieras
Minulla alkoi eilen illalla pikkuhiljaa jomottamaan vasemmalle puolelle alavatsaa. Yöllä en enää kärsinyt kävellä, kun oli niin kipeä. Levossa ei tunnu niin pahalta. Nyt jo helpottamaan päin, mutta edelleen pientä jomotusta.