Kova ylämahakipu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "auts"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"auts"

Vieras
Mikähän mulla on?
Eilen illalla alkoi yhtäkkiä ja koveni vaan yön aikana. Ylämahaa puristaa, tuntuu kuin olisi kova kuin kivi. Ei kumminkaan painelemalla tunnu kovalta. Kuin vanne puritaisi tosta kylkiluiden kaartuessa siitä pehmeästä kohti (ymmärsiköhän kukaan paikan).
Yöllä tuntui et oksettaa ja p*skattaa mut mitään ei kumminkaan tullut. Sit nousi kai kuume kun tärisin horkassa peiton alla. Aamulla maha edelleen kipeä mut ei ihan niin kovasti. On kuin olisi ilmaa, turvoksissa tuo kohta. Tänään olen myös röyhtäillyt usein. Pääkin on kipeä kuin mikäkin :( Olo on tosi kurja. Olen Panadolia syönyt mut ei auta ei.
Onko tää nyt sappi? Tän tyylisen kohtauksen olen saanut kaks kertaa ennenkin täs 1-1,5v sisään. Tota kuumetta en kyl muista aiemmilta kerroilta. Ja tää ettei kipu oikeastaan lievenä vähän arveluttaa... Pitäskö tässä tk:hon suoriutua näytille?

Kuulostaa ihan sappikohtaukselta. Siihen ei tavalliset särkylääkkeet auta. Mene päivystykseen. Saat sieltä vahvaa kipulääkettä. Toivottavasti myös tutkivat että mikä mahassasi on. Jos eivät tutki,niin varaa aika omalle lääkärille,että pääset ultraan.

[QUOTE="Outius";22093995]Kuulostaa ihan sappikohtaukselta. Siihen ei tavalliset särkylääkkeet auta. Mene päivystykseen. Saat sieltä vahvaa kipulääkettä. Toivottavasti myös tutkivat että mikä mahassasi on. Jos eivät tutki,niin varaa aika omalle lääkärille,että pääset ultraan.[/QUOTE]

juur laitoin täysin samasisältöisen viestin, mutta meni sitten ylläpidolle...

Yhteistyössä