onko muita ketkä heti pelkää jotain vakavaa jos on jotain pitemi aikaista kipua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dddd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dddd

Vieras
mulla ollut jonkun aikaa kipua rinnassa siellä tällä sekä selän puolella.. välillä sattuu sisään hengitys.. ja välillä ikään kuin pistää tai niinku polttaa jostain päin rintakehää tai selkää (yläseälkäalue.) yskää oli mutta silloin oli flunssa.. nyt kuvittelen entäs jso mulla on tyyliin keuhkosyöpä oon saanut paniikki kohtauksiakin kun mietin asiaa.. välillä särkee hetkellisesti myös käsivarsia ylhäältä. mua on lapsen a kuvattu paljon röntgenillä niin aina sitten pelkää kun joku paikka kipeä, että on syöpä :( tupakoinnin klopetin vuosi sitten jouluna ja poltin noin 5vuotta..

mulla on keuhkot kuvattu muittenn syiden takia 2011 vuonna muistaakseni tai ainajin 200 kesällä... mulla joskus aikaseemin ollut tän tapaista kipua kanssa, mutta mennyt ohi.. nyt ollut noin vajaa 2vk

Jep, täällä yksi samanmoinen. Tällä hetkellä olen varma, että minulla on rintasyöpä, kun toiseen rintaan on sattunut nyt muutaman päivän ajan. Tämä on kamalaa, kun oikeasti kaikki oireet tarkoittavat minulle syöpää. :(

Yhteistyössä