K
kaisuli
Vieras
Theofano, mitn kävi? Ootko jo tehny uutta testiä? Mulla on ihan sama tilanne, eli pilleritauko, mutta taukoviikon aikana ei ehkäisyä käytetty ja uutta liuskaa en siis alottanu...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö82:);8465472:No koskas selviää tulos???? mulla eivät ottaneet mitään kokeita vaikka pyysin ,kun en eka ollut ihan varma kun viiva oli niin haalea olenko raskaana vai en...sanoivat ottavansa kokeen vain jos en tahdo pitää vauvaa,joten sanoin et ok odottelen sitten ja teen ens viikolla uuden testin.Ja niin se sitten näytti plussaa teetin äidillä myös testin ja 1 viiva vain hänelle silloin uskoin raskauden todeksi.Plussaonnea sinnepäin!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö90;10388438:Olimme suojaamattomasti poikakaverini kanssa kp 22/30. Otin jälkiehkäsypillerin n60 tuntia jälkeenpäin. Siitä alkoikin melkein heti kuukautisten tapainen vuoto, jokaa kesti 5 päivää. Tein raskaustestin 2 päivää siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.Ja negaa näytti, mutta en ole ihan 100% varma osasinko tehdä oikein, oliko testi edeskovin luotettava (Pregcheck-merkkinen Anttilasta), enkä ottanut aamuvirtsasta.Eli mitä mieltä olette, onko vielä mahollisuus olla raskaana?
Alkuperäinen kirjoittaja epäilevämamma?;10417638:OSAAKO KUKAAN AUTTAA? RASKAANA VAI EI?
Mulla viimeiset menkat ollu lokakuussa... Joulukuussa heti apteekista ostettu testi negatiivinen.
Selvät pahoinvoinnit (oksentelut) ja mielialamuutokset ja rintojen + nännien sietämätön kutina alkos tammikuus jolloin myös terveyskeskuksessa käyty tekee 2det nega pissanäytteet.. Tammikuun lopussa alko kauheet väsymykset ikinä väsyttäny näin paljoa pienii vihlasuja alavatsas oon todennut ja ajatellut sieltä ne menkat tulee mut ei mitään...? Terveyskeskukseen lääkäreille soitellu et haluun jatkotutkimuksiin ja ken ties ultraan viel varmistamaan mut lääkärit vaan naureskelee, et sä raskaana ole jos pissatestit näyttää negaa..Sanovat et jos 6kuukauteen ei menkkoi tuu sit katotaa uusiks... Nyt helmikuun niin väsyny ettei muuta jaksa tehä ku nukkuu ja mieli maassa pahoinvoinnit melkeenpä kadonneet jonakin aamuna voi tulla pahoinvointia jos liikkeelle joutuu lähtemään. Tein muutama päivä sitten taas apteekin testil Negatiivisen, mut pelkään ku äidilläni 3 lasta ja ei IKINÄ ole näyttänyt testeissä positiivista (voiko olla periytyvää?) äitini tilanteissa äiti tehnyt myös monta negaa ja terveysasemalla myös negaa 5kk raskaana hän ihmetteli kun vatsassa selvästi liikkuu jokin ja menee lääkäriin(yksityiselle ultraan ni joo Onnee saat 4kk pääst lapsen(minut)! Seuraavissa raskauksissa äiti tehnyt myös negaa testeillä mutta tunnistanu oireet ja todennut itse olevansa raskaana ja käynyt yksityisillä... Olen keskustellut oman äitini kanssa nykyisestä tilanteestani ja hän totesi tyttö kulta olet raskaana... Elän vakaassa parisuhteessa että ei sen puoleenOsaisiko kukaan neuvoa? kellään sattunut samoin kuin minulla?
-Väsynyt ja epäilevä mamma?
Alkuperäinen kirjoittaja epäilevämamma;10439055:täällä taas! menkkoja ei vieläkään kuulu kävin taas terveyskeskuksessa virtsanäytteen antaa ja negaa näytti... menkat viimeks siis ollu lokakuussa ja raskausoireet pahimmillaan tammikuussa nyt ei enään pahoinvointia mutta vatsa kasvanut niin että kaikki kyselee että onko sitä perheenlisäystä tulossa? jopa tuntemattomatki ihmiset ovat tulleet kyselemään ja siinä sitten ollaan kun en osaa ees vastata.. ollako vai ei? lääkäreiden mielestä pelkkää läskii, mut oon vähentänny niin paljon syömistäkin ja vedän aina melkee salaattii jne. mahdotonta se et oilisin vaan lihonnu syömisellä! ehkäsy on kunnossa kondomin avulla ja jok ikine kera alusta loppuun + tarkistettu yhdynnän jälkee ettei oo rikki... lääkäreiltä vaadin ultraa ja ne nauro vaan päin naamaa et ei mahdollista ku raskaustesti näyttää negaa (siis pissasta ain katottu)...