Onko muita kauriita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Besserwisser
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Usein myös kotiin lapsia hoitamaan jäävä Kauris onnistuu kasaamaan itselleen niin valtavan määrän päivittäisiä pakkorutiineja ettei perheelle ja lapsille jää lainkaan aikaa." <- Niin totta välillä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja pitää:
paikkansa. valitettavasti. on se helvetti soikoon naurettavaa mitä ne tähdetkin määrää.. Mielummin olisin vaikka rapu

Mun miehen horoskoopista sanotaan esim., että kärsii helposti vatsavaivoista ja uniongelmista; molemmat nappiin. :/

Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:
paikkansa. valitettavasti. on se helvetti soikoon naurettavaa mitä ne tähdetkin määrää.. Mielummin olisin vaikka rapu

Mun tyttö on rapu. =)

Niin minunkin :)

Saas nähdä, tuleeko tyttö horoskooppiinsa. :D Poika ainakin vastaa omaa horoskooppiaan, kaloja, melko hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
pitää paikkansa toivottavasti ei kuitenkaan meidän pojan kohdalla joka on kans kauris :/

Ei ole helppoa olla kauris. Mullakin on aina kädet täynnä hommia, vaikka kotona oonkin ja koko ajan pitää olla muita komentelemassa. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:
pitää paikkansa toivottavasti ei kuitenkaan meidän pojan kohdalla joka on kans kauris :/

Ei ole helppoa olla kauris. Mullakin on aina kädet täynnä hommia, vaikka kotona oonkin ja koko ajan pitää olla muita komentelemassa. :ashamed:

Joo kotona mäkin olen ja koko ajan muka olis ihan hirveesti tekemistä :ashamed: ja nyt vielä kun oon raskaana ja tullu vähä hömpäksi niin mä unohdin eilen tehdä esikoiselle ruokaa kun siivosin vauvan leluja pois pojan laatikoista :ashamed:

Joo kotona mäkin olen ja koko ajan muka olis ihan hirveesti tekemistä :ashamed: ja nyt vielä kun oon raskaana ja tullu vähä hömpäksi niin mä unohdin eilen tehdä esikoiselle ruokaa kun siivosin vauvan leluja pois pojan laatikoista :ashamed:

Noinkin voi käydä. :/

Mä olen monesti sanonu itselleni, ettei koko aikaa tarviis olla siivoomassa ja puunaamassa, vaihtamassa järjestystä jne jne, vaan välillä vois ihan vaan olla ja nauttia lapsista. Jotenkin sitten kuitenkin aina löydän itseni jostain luuttu kädessä etsimästä pölyä, jota pyyhkiä tms. :ashamed:

olen kauris ja mies kalat..ja kun kala merkkiä luin niin olen jo pitkään vaistonnut jotenkin että hän on minun kanssa vain koska ei osaa lähteä.hän ei oikeasti rakasta eikä oikeasti halua minua..se näkyy jo petihommissakin mitä ei nykyisin ole ja jos on ni tuntuu että tekee sitä vaan velvollisuudesta :(

Yhteistyössä