http://www.vaahtokylpy.net/horoskooppi/kauris/luonne.shtml
Mulle osuu tuo kuvaus Kauriista pelottavan lähelle oikeaa.
:/ Mites muilla?
Mulle osuu tuo kuvaus Kauriista pelottavan lähelle oikeaa.
:/ Mites muilla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pitää:paikkansa. valitettavasti. on se helvetti soikoon naurettavaa mitä ne tähdetkin määrää.. Mielummin olisin vaikka rapu
Alkuperäinen kirjoittaja pitää:paikkansa. valitettavasti. on se helvetti soikoon naurettavaa mitä ne tähdetkin määrää.. Mielummin olisin vaikka rapu
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Alkuperäinen kirjoittaja pitää:paikkansa. valitettavasti. on se helvetti soikoon naurettavaa mitä ne tähdetkin määrää.. Mielummin olisin vaikka rapu
Mun tyttö on rapu. =)
Alkuperäinen kirjoittaja pitää:Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Alkuperäinen kirjoittaja pitää:paikkansa. valitettavasti. on se helvetti soikoon naurettavaa mitä ne tähdetkin määrää.. Mielummin olisin vaikka rapu
Mun tyttö on rapu. =)
Niin minunkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:no kyllä pitää ihan pelottavan hyvin paikkansa.. ihosairausksiakin löytyy, selkä kipeenä jne.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en ole kauris muta pakastimessa on yksi kappale![]()
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en ole kauris muta pakastimessa on yksi kappale![]()
En ole koskaan maistanut, mutta jos se on muhun tullu, niin sen on pakko olla hyvää!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:pitää paikkansa toivottavasti ei kuitenkaan meidän pojan kohdalla joka on kans kauris :/
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en ole kauris muta pakastimessa on yksi kappale![]()
En ole koskaan maistanut, mutta jos se on muhun tullu, niin sen on pakko olla hyvää!![]()
no sitä se on kyllä![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:pitää paikkansa toivottavasti ei kuitenkaan meidän pojan kohdalla joka on kans kauris :/
Ei ole helppoa olla kauris. Mullakin on aina kädet täynnä hommia, vaikka kotona oonkin ja koko ajan pitää olla muita komentelemassa. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:Joo kotona mäkin olen ja koko ajan muka olis ihan hirveesti tekemistä :ashamed: ja nyt vielä kun oon raskaana ja tullu vähä hömpäksi niin mä unohdin eilen tehdä esikoiselle ruokaa kun siivosin vauvan leluja pois pojan laatikoista :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Alkuperäinen kirjoittaja pitää:paikkansa. valitettavasti. on se helvetti soikoon naurettavaa mitä ne tähdetkin määrää.. Mielummin olisin vaikka rapu
Ei rapuna olokaan kivaa ole. :kieh:![]()