Horoskooppi ihmiset

Alkuperäinen kirjoittaja jador:
onko se nouseva merkki niinku joku toinen horoskooppimerkki esim. jos oot oikeasti oinas niin sun nouseva merkki on sitten vaikka kauris tai jotain sinne päin? vai miten noi menee?

miten tää menee?? vastatkaa joku pliis! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nemesis:
onko se nouseva merkki niinku joku toinen horoskooppimerkki esim. jos oot oikeasti oinas niin sun nouseva merkki on sitten vaikka kauris tai jotain sinne päin? vai miten noi menee?

miten tää menee?? vastatkaa joku pliis! :)

näin se menee.. olen rapu ja nouseva merkki on kalat.

mistä sen voi saada tietää?

Jokainen oinas, härkä, kaksonen jne. on aivan erilainen koska kaikki planeetat, aspektit yms. ovat kaikilla erilaiset.
Joku kyseli miten kaikilla esim. härillä voisi olla kuluvan vuoden aikana samat haasteet tai onnenhetket, niin nämä aurinkomerkithän ovat vain suuntaa antavia.
Suosittelen täydellisen horoskoopin tekemistä vaikka nyt aluksi ilmaiseksi tuolla www.astro.fi -sivustolla kohdassa kartat, ja siitä sitten vaikka sinne Foorumin puolelle ihmettelemään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ja aivan 100%!
Mikä olet horoskoopiltasi?
:D

Kalut.

Ei ihmekään ettet usko... Kuka nyt kalat haluaisi olla?!

Minä :p ! Mutten koe silti olevani kaluttu...

Aika harvoin kalat haluaa uskoa omaan horoskooppiinsa. Enkä uskoisi kyllä minäkään, jos kalat olisin.

uskon todellakin astrologiaan ja astron sivut muutenkin on hyvät esim keskustelut siellä. luonnehoroskooppi pitää mulla ainakin täysin paikkaansa, olen kalat.

kyllä mä ihan mielenkiinnolla luen lehtien horoskoopit, mutta en ota niitä niin vakavasti :)

Aika harvoin kalat haluaa uskoa omaan horoskooppiinsa. Enkä uskoisi kyllä minäkään, jos kalat olisin.

Olen kerran tilannut S. Tanhualta luonnehoroskoopin, ja kyllä minä siinä analyysissä aika ilkeää kyytiä sain. Tilannetta kompensoinee se, että olen nouseva neitsyt :saint: ?
No joo. Juice, Liza Minelli ja Elisabeth Taylor ovat tunnettuja kaloja...

Olen kerran tilannut S. Tanhualta luonnehoroskoopin, ja kyllä minä siinä analyysissä aika ilkeää kyytiä sain. Tilannetta kompensoinee se, että olen nouseva neitsyt :saint: ?

Juice taisi olla vesimies.

Juice taisi olla vesimies.

Ei ollut syntymävuotenaan. Hän laulaakin:"Olen kala, olen kala, mutten pakastesei".

Yhteistyössä