Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja mietipäs vaan, miten paljon syljeksintää kauniit naiset saavat osakseen, verrattuna rumiin.
Miltä taholta sitä syljeksintää tulee?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja mietipäs vaan, miten paljon syljeksintää kauniit naiset saavat osakseen, verrattuna rumiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miksi nuoren miehen on ok pitää yhden illan juttuja? Miksi naisen ei?
eihän se noin mee, ällöähän se molemmin puolin on, paitsi kuuluu sekin nuoruudessa kokeilla...
kuka muka sanoo että mies voi mutta nainen ei???
no ehkäpä miehet
Alkuperäinen kirjoittaja when keepin it real:Mua kyllä surettaa ne naiset, joille naisellisuus on sama kuin hiusten pituus.. Tai ne, jotka saavat mieheltään 20 e kuukaudessa käyttörahaa. Samoin mua surettaa ne miehet, jotka pitää ruoanlaittoa ja siivoamista akkojen hommina.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja mitäs mieltä:Maailman parhaimmat ihmiset ovat lapset ja nuoret naiset, niin vaatimattomia ja ahkeria ja masentuvat usein. Silti heille on vaa pienipalkkasta paskaduunia ja harjoittelupaikkaa kun röyhkeät ja ahneet keski-ikäiset äijät ovat tyhmiä ja ahneita ja laiskoja ja heille riittää hyväpalkkaista duunia.
Tuskinpa noin huonolla itsetunnolla varustettu nainen pystyy kasvattamaan hyvän itsetunnon omaavaa vahvaa naista, vaan siirtää omat alistuvat mielipiteensä myös tyttäreen.
Alkuperäinen kirjoittaja mitäs mieltä:häh
Esim. kun tytöiltä aina vaaditaan pingottamista koulussa, ei vaadi sitä vaan saa tehdä vaan niitä aineita mitkä kinnostaa.
Meillä tähän saakka kaikki kokeet vielä kiitettäviä kaikissa aineissa, vaikka ei ole vielä lukenut ollenkaan läksyjä. teke vaan pakolliset tehtävät.
Minusta on niin, että pojilta ei vaadita mitään ja saavat tehdä vaan sitä mitä tykkäävät tehdä. Näin ehtii paneutua tarkemmin johonkin tiettyyn juttuun kun taas tytöt ovat täydellisiä kaikessa, eikä sitten jää aikaa siihen tietttyyn juttuun. Eikä tytöt yleensä ehdi kaikessa täydellisyydessään edes miettiä mikä kiinnostaa.
En tiedä onko maailma valmis siihen, että tyttö saa olla ihan sellainen kuin on. Ei tarvitse yrittää olla nätti tai miellyttää.
Maailman parhaimmat ihmiset ovat lapset ja nuoret naiset, niin vaatimattomia ja ahkeria ja masentuvat usein. Silti heille on vaa pienipalkkasta paskaduunia ja harjoittelupaikkaa kun röyhkeät ja ahneet keski-ikäiset äijät ovat tyhmiä ja ahneita ja laiskoja ja heille riittää hyväpalkkaista duunia.
Alkuperäinen kirjoittaja when keepin it real:Kyllähän sitä on oikeasti tutkittu, että pojat saavat vähemmällä vaivalla esim. sen kasin koulussa kuin tytöt. Kyllä meillä koulussa oli hyvin eroteltu sukupuoli, pojat pelas lätkää ja tytöt teki jossain rupusessa nurkassa kolmosia. Pieniä asioita kyllä, mutta vaikuttavat ajatusmaailmaan.
Alkuperäinen kirjoittaja when keepin it real:Mua kyllä surettaa ne naiset, joille naisellisuus on sama kuin hiusten pituus.. Tai ne, jotka saavat mieheltään 20 e kuukaudessa käyttörahaa. Samoin mua surettaa ne miehet, jotka pitää ruoanlaittoa ja siivoamista akkojen hommina.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Ap:n aloitustekstissä oli paljonkin sellaista johon en itse yhdy mutta kyllä, kasvatan sukupuolineutraalisti. Ja se tarkoittaa nimenomaan sitä että sukupuoli on positiivinen asia ja voimavara, ei rajoittava tekijä. Kritisoin sitä että yhteiskunnassa ja maailmassa on vain toiselle sukupuolelle suunnattuja töitä, harrastuksia ja tapoja elää.
Pyrin kasvattamaan tyttäristämme tiedostavia ja hyvällä itsetunnolla varustettuja naisia. He saavat olla mitä haluavat; Prinsessoja tai ritareita, balleriinoja tai jääkiekkoilijoita, ituhippejä tai kapiaisia.