Onko muita jotka kammoaa farkut+t-paita tyyliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis aivan käsittämättämän persoonatonta! Olkoonkin erilaisia pesuja farkuissa ja t-paitoja eri printeillä mutta silti samaa massaa ja näyttää ihan navettavaatteilta. Kyllä naisen pitää olla naisen näköinen eikä rekkakuskilepakon.

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Siis ihan järkyttävää ja sitten vielä päähän navettahuivi ja jalkoihin croksit jo on taas maalaistollon näköstä meininkiä :saint:

Mä en vieläkään tiedä mitkä on croksit? :o :xmas:

Semmoset reikäset kumitossut. Penteleen rumat. Ovat kuulemma nyt HOT. Ja hullut ostaa, kun ne on niiiiin HOT.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ihan järkyttävää ja sitten vielä päähän navettahuivi ja jalkoihin croksit jo on taas maalaistollon näköstä meininkiä :saint:

Semmoset reikäset kumitossut. Penteleen rumat. Ovat kuulemma nyt HOT. Ja hullut ostaa, kun ne on niiiiin HOT.

Jaa :o :wave:

Selvä, mulla on sellaiset reijättömät pihakalossit... :laugh:

Kyllä naisen pitää olla naisen näköinen eikä rekkakuskilepakon.

Rekkakuskilepakkona on kuitenkin näpärämpi ja turvallisempi hoidella kotia ja lapsia.

*kuvittelee itsenä keittiössä ja leikkikentällä liehuhameessa ja korkokengissä*

on muuten niin hot, että jalkahiki haisee naapurikuntaan asti... siis nehän on muovia ne kengät! pikkusenko hiostaa...

.No voi kamala :o. Kyllä on suuret murheet. Onneks mulla on T-paita ja vaan farkun malliset caprit :laugh: . Niin eikä tässä mun T-paidassa oo edes printtiä ... taitaa olla ajalta ennen printti T-paitoja =) .

Meidän pojulla 8v on croksit ja minusta kivannäköiset ja käytännölliset (meillä ainakin tavalliset sandaalit rupeaa haisemaan pahalle) :x ja croksit voi tarvittaessa myös desinfioida mut luulen et pelkkä pesu riittää. Hinta ainoastaa miinusta aikas kalliit 49e kumitossuista.

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
ja mä kun oon aatellu että ostasin sellaset croksit ku ne on niiin mielettömän hyvät jalassa..sais talvella pitää täällä kotona sisäkenkinä.. :ashamed:

Pidätsä kenkiä sisälläkin? Outoa suomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja yrps:

on muuten niin hot, että jalkahiki haisee naapurikuntaan asti... siis nehän on muovia ne kengät! pikkusenko hiostaa...

Ei hiosta siin on reikiä!!!!

Olkoonkin vaan "samaa massaa" ja muuta sälää ne farkut+T-paita mutta ovat kyllä rennot ja mukavat vaatteet päällä... Navetassa tuskin kukaan käyttää farkkuja, t-paitaa kyllä. Itse en viihtyisi jossain rimpsu- tms. hörhelöviritelmissä, olkoon vaikka kuinka naiselliset... En usko että farkkuja ja T-paitaa käyttävä ihminen on sen "maalaistollompi" (navettavaatteita muka...) kuin hameviritelmiin sonnustautunut hempukkakaan... Nää on taas näitä mielipidejuttuja...

Niin farkut ja t-paita voi olla sexympi kuin hameet/röyhelöt! Eiköhän ole kantajasta kiinni, joku näyttää sexyltä vaikka laittaisi päälle teltan ;) Niin ja lisäys vielä kun t-paitoja on niin monenlaisia, minä en käytä peruspaitoja vaan naisellisia (avonaisempi kaula-aukko ja tyköistuva leikkaus)

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
ja mä kun oon aatellu että ostasin sellaset croksit ku ne on niiin mielettömän hyvät jalassa..sais talvella pitää täällä kotona sisäkenkinä.. :ashamed:

Pidätsä kenkiä sisälläkin? Outoa suomessa.

mullon jalat niin lintassa, että jossen pidä kunnollisia kenkiä ni ai että on selkä kipeenä ja lujasti! joten oon huomannu helpommaks pitää (lähes aina) jonkunlaisia kenkiä jotka etes jonkunverran vääntää näitä mun jalkoja oikeaan asentoon. että silleen.. :kieh:

tääl yks joka rakastaa farkkuja ja t-paitoja. Naiselliseksi sen saa kun laittaa korkkarit jalkaan ja jonku seksin t-paidan(niitäkin kun on eri mallisia) eikä mitään työmiehen t-paitaa. Hiukset nätisti. Kyl hyvä vartaloinen nainen on seksikäs farkuissakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:
tääl yks joka rakastaa farkkuja ja t-paitoja. Naiselliseksi sen saa kun laittaa korkkarit jalkaan ja jonku seksin t-paidan(niitäkin kun on eri mallisia) eikä mitään työmiehen t-paitaa. Hiukset nätisti. Kyl hyvä vartaloinen nainen on seksikäs farkuissakin.

Samaa mieltä. Välillä kyl on kiva vetästä hame päälle ja kaikenlaista koristusta.

Yhteistyössä