Mä en kans tykkää minkään sorttisesta. Enkä kyllä tykkää oluesta, siiderista tai lonkorostakaan.. tai no ylipäätään mistään missä on alkoholia... siis mausta en tykkää.
:wave: plus esim punaviini alkaa särkeä päätä heti, samoin kupliva. enkä mä voi juoda väkeviäkään. niitä joskus baarikaappiin ostetaan enkä sitten koskekaan koko pulloon.
Ei ole muita. Minulle kyllä kelpaa etenkin hyvä punaviini, mutta kuohari on myös ihana juoma. Ja toki kuiva valkoviini on myös hyvä ruokajuoma kalan kanssa.
No punkkua en voi edes juoda kun se on niin :x se haiseekin pahalle, kuoharit on kauheita kun niistä pukkaa pääkipua jo ennen aamuakin =) Joitakin valkkareita juon ja ne on ihan ok.
hyi hyi hyi hyi hyi.....ja vielä hyi niille ihmisille, jotka sanovat; "Kyllä sä vielä niitä opit juomaan" NO EN NIIN TASAN VARMAAN OPI!!! Enkä halua edes opetella. Joskus join liikaa kuoharia ja sen jälkeen ei ole viinit eikä siiderit uponneet!!! Yäk vaan kaikille viineille!!!!
Tosi on että moni saa viinistä päänsärkyä. Johtuu jostain aineista joita sen viinin valmistuksen aikana siihen muodostuu. Mulle alko valkkari maistua tos n. 20v ja punkun makuun pääsin joitakin vuosia myöhemmin. Ja myös mä saan kovin täyteläisistä punkuista päänsärkyä.
:wave: En todellakaan pidä viineistä- en mausta enkä varsinkaan hajusta: ettoittaa jo pelkkä viinin haistaminen! En kyllä pidä paljon muustakaan alkoholista- makea siideri on ainoa mikä menee kurkusta alas silloin tällöin muutaman pullon verran kerrallaan!