Onko muita jotka eivät ota koskaan aurinkoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalkkilaivan kapeeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kalkkilaivan kapeeni

Vieras
Itse inhoan sitä tukalaa kuumuutta joka tulee aurinkoa ottaessa. Lisäksi minulla on ns. punatukkaisen iho, eli en rusketu ollenkaan. Jos päivetyn, olen vain vähän vähemmän valkoinen kuin yleensä. Mutta en ole koskaan pitänyt ruskettuneisuutta mitenkään erityisen kauniina edes, itselleni siis. Olen kyllä kesäisin ulkona niin paljon kuin ehdin, mutta mieluiten varjossa tai hyvin auringolta suojautuneena

Ottamalla ottaminen on harvoin, kerran olen tänä kesänä maannu 10 min tissit paljaana auringossa. sitten kyllästyin. Rusketun automaattisesti muutenkin kun olen niin paljon ulkona.

Olen vaaleahiuksinen ja -ihoinen, eikä iho kesäisin juurikaan rusketu, palaa vain ja muuttuu sitten hissukseen takaisin valkoiseksi :D Inhoan liikaa kuumuutta, auringossa makailu helteessä hikoillen ja paarmojen pörrätessä pään ympärillä... ei kiitos!

Jos haluan rusketusta, otan sen purkista.

Ilmoittaudun mukaan niiden joukkoon, jotka eivät ole koskaan käsittäneet auringossa paikallaan makaamisen viehätystä. Kun on kaunis ilma ja aurinko paistaa, puuhailen mielelläni ulkona. Liian kuumalla mennään sitten uimaan ja puuhataan varjoisammissa paikoissa.

Apropos, silloin makaan aloillani auringossa, kun uimisen jälkeen/välissä lämmittelen ja kuivattelen laiturilla. En tosin päivettymistarkoituksessa silloinkaan.

Nykyään en enää makaile auringossa yhtään,suorastaan jopa välttelen sitä!
Nuorempana tyhmänä saatoin makaa tunti tolkulla auringossa,ilman mitään suojaa(aurinkorasvaa)rusketuksen toivossa,ja usein paloin ja pahastikkin...huh,huh...kunpa ois ollut silloin enemmän järkeä päässä!

En ota aurinkoa :-) Lasten kanssa kun käy puistoilemassa ruskettuu jonkun verran mutta erikseen aurinkoa en ole ottanut ikinä, liian tylsää. Rusketun helposti jo ihan vaikka ulkoilemalla. Rusketusrajatkaan ei haittaa kun harvemminpa alasti olen.

Äitini on täysin punatukkainen, isä vähän tummempi. Kasvot, kädet ja yläosa kropasta ruskettuu, myös selkä ottaa väriä. Vatsa ja varsinkin jalat pysyvät sinisenvalkoisina kaikesta auringosta huolimatta.

Olen kesällä ulkona, en ota aurinkoa. Joskus nuorena yritin koipiin saada väriä, ihan turhaan.

Suorassa auringossa tulee hyvin nopeasti huono olo.

En ota minäkään aurinkoa, vaikka ihotyyppini on ehkä siihen "ideaalinen", sillä ihoni näyttää kestävän hyvin aurinkoa palamatta. Kerran istuin katsomossa monta tuntia suorassa auringonpaisteessa ja silloin olkapääni ja kaulani paloivat, mutta eivät silloinkaan pahasti. Hyvällä säällä on mukava kyllä olla ulkona, mutta en viihdy paikallani liian kauan ja saan helposti migreenin suorassa auringonpaisteessa/liian kuumassa.

[QUOTE="vieras";28561118]En ota minäkään aurinkoa, vaikka ihotyyppini on ehkä siihen "ideaalinen", sillä ihoni näyttää kestävän hyvin aurinkoa palamatta. Kerran istuin katsomossa monta tuntia suorassa auringonpaisteessa ja silloin olkapääni ja kaulani paloivat, mutta eivät silloinkaan pahasti. Hyvällä säällä on mukava kyllä olla ulkona, mutta en viihdy paikallani liian kauan ja saan helposti migreenin suorassa auringonpaisteessa/liian kuumassa.[/QUOTE]

Sama vaiva, migreeni iskee helpolla kuten tänään.

Yhteistyössä