O
Outoko
Vieras
SEKSIIN? Siis se tuntuu ylimainostetulta ja liian tärkeältä parisuhteessa. Pidän läheisyydestä, halailusta ja suukottelusta, mutta itse akti ei tunnu missään. Tai no ehkä vähän mutta ei puhettakaan mistään laukeamisista ja multiorkuista. Mies kyllä laukee nopeestikin. Suuseksi on ihan jees harvakseltaan, mutta yhdyntä ei tunnu juuri eriltä tökkiikö mies napaa, korvaa vai emätintä. Omin sormin onneen pääsen helpostikin, miehenkin sormilla saan mutta en yhtä helposti kuin itse. Koko mies tuntuu turhalta seksissä, premmin saisin itse. Harmittaa kun pitää rakastella joka ilta vaikka mieluiten alkaisin nukkumaan ja tekisin pikaiset itselleni. Olen pettynyt siihen ettei seksi ole koskaan eikä missään suhteessa ollutkaan maata järisyttävää kipinöintiä ja voimakkaita tuntemuksia, kuten kirjoissa ja elokuvissa kuvataan. Eniten ärsyttää se että olen tällainen miedosti tunteva, jolle seksi on vain velvollisuus.
Suhteiden välillä olen ollut parikin vuotta selibaatissa enkä ole kaivannut miehestä muuta kuin läheisyyttä. Miehen penistä en kaivannut, koska se ei aiheuta tuntemuksia. Saan vain klitorisärsytyksestä orkun ja sen hoidin silloinkin itse sormin tai pienillä kivoilla leluilla.
Suhteiden välillä olen ollut parikin vuotta selibaatissa enkä ole kaivannut miehestä muuta kuin läheisyyttä. Miehen penistä en kaivannut, koska se ei aiheuta tuntemuksia. Saan vain klitorisärsytyksestä orkun ja sen hoidin silloinkin itse sormin tai pienillä kivoilla leluilla.