Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:He ovat varmasti olleet tiukkoja myös muissa asioissa. Ja siis erityisen tiukkoja. Vaikea kuvitella, että sillä terveellisellä ruokavaliolla aiheutetaan aikuisiän traumat ja masennukset...![]()
Mut niin siinä vaan voi käydä, on ihan täysin mahdollista. Eikä välttis tarvii olla mitkää yleisesti kauheen tiukat vanhemmat.
Mä sain herkkuja penskana yhtenä päivänä viikossa pääosiltaan. Muuten meillä oli kauheen vähän mitään hyvää. Korjasin sit tilanteen ku alko oleen omaa rahaa käytössä ja viel enemmän sit ku muutin omaan asumaan. Ja edelleen mussutan kauheesti kaikkia herkkuja jne. Mut mulla ei oo mitään syömishäiriöö ja painoki on normaalipainon alarajalla, ku ei vaan tartu.
Niin ja meillä oli ihan normikoti..
Mutta myös niin voi käydä, että omasta lapsesta tulee alkoholisti, peliriippuvainen, huumeriippuvainen, pedofiili, kouluammuskelija.... Vaikka tekis mitä oikein ja palstan mukaan..! :saint:![]()
Mä en usko että karkin syönti aiheuttaa alkoholismia.. :saint:
Niin, ja mä en muutenkaa tee mitää palstan mukaan. Mä käytän ihan omaa maalaisjärkee ja harkintakykyä