Lissu
Mäkään en tykkää niistä. :/ Enkä omista. Jos käyttäisin, niin sitten ehkä jos haluaisin ehdottomasti pitää jotain mekkoa mitä en kehtaisi ilman legginssejä pitää julkisesti.
missä niitä myydään :hug: ?Alkuperäinen kirjoittaja :D:sellaiset juuri haluaisinkin! Nyt en ikinä osta niitäAlkuperäinen kirjoittaja hyh:Kauhistus: REVITYT legginsit :x
No täällä useampikin kertoi peittävänsä niillä rumia tai möykkysiä jalkojaan. Vaan kun usein ne joilla on tuo ongelma ovat myös paksupohkeisia. Ja kun se kalari loppuu siihen pohkeen paksuimpaan kohtaan, vaikuitelma ei todella imartele vaan korostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siis mitä niiden sit pitäisi peittää?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanaa. Lopultakin joku toinen joka ei käsitä niitä kammotuksia. Ei ne mitään ongelmakohtaa peitä vaan korostaa entisestään. Ne ei imartele minkäänlaista vartaloa. Ne näyttää naurettavilta. Siis kalsarit hameen/mekon/sortsien kanssa Ja jalkaan ballerinat. Lättäpohjapersjalka-vaikutelma valmis.
tokmannilla näkyy olevan 5e sellaiset joissa reikiä ajattelin jos hameen ja maiharien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja kingis:missä niitä myydään :hug: ?Alkuperäinen kirjoittaja :D:sellaiset juuri haluaisinkin! Nyt en ikinä osta niitäAlkuperäinen kirjoittaja hyh:Kauhistus: REVITYT legginsit :x
Mikä se semmonen aikuisen naisen tyyli on? Mä oon huomannut, että monet aikuiset pukeutuu ihan tätimäisesti. Se on sääli, että kun täytetään se 30, tullaan ulkoisesti tädeiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Musta ne on teineille. Mä olen aikuinen nainen, joten en pidä niitä.
Lähinnä mua huvittaa aikuisella ihmisellä tuo tyyli.
Juurikin näinAlkuperäinen kirjoittaja ...:mä voisin laittaa jos muistaisin joskus semmoiset kaupasta ostaa. hameita en osaa pitää päällä koska häpeän reisiäni niin niiden kanssa voisin uskaltaakkin. olisi välillä vähän naisellisempi olo kuin aina farkuissa.
siis sellasii mustia mitkä o revitty "puoleta toiselle" ? B) aaaw täytyy kaydä kattoo B)Alkuperäinen kirjoittaja :D:tokmannilla näkyy olevan 5e sellaiset joissa reikiä ajattelin jos hameen ja maiharien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja kingis:missä niitä myydään :hug: ?Alkuperäinen kirjoittaja :D:sellaiset juuri haluaisinkin! Nyt en ikinä osta niitäAlkuperäinen kirjoittaja hyh:Kauhistus: REVITYT legginsit :x
Näytinkö mä teinille viimeks?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikä se semmonen aikuisen naisen tyyli on? Mä oon huomannut, että monet aikuiset pukeutuu ihan tätimäisesti. Se on sääli, että kun täytetään se 30, tullaan ulkoisesti tädeiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Musta ne on teineille. Mä olen aikuinen nainen, joten en pidä niitä.
No et ainakaan tädille näyttänyt. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Näytinkö mä teinille viimeks?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikä se semmonen aikuisen naisen tyyli on? Mä oon huomannut, että monet aikuiset pukeutuu ihan tätimäisesti. Se on sääli, että kun täytetään se 30, tullaan ulkoisesti tädeiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Musta ne on teineille. Mä olen aikuinen nainen, joten en pidä niitä.
Höpön löpön. Tiedän 2-kymppisä jotka pukeutuu ku mummotAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikä se semmonen aikuisen naisen tyyli on? Mä oon huomannut, että monet aikuiset pukeutuu ihan tätimäisesti. Se on sääli, että kun täytetään se 30, tullaan ulkoisesti tädeiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Musta ne on teineille. Mä olen aikuinen nainen, joten en pidä niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No et ainakaan tädille näyttänyt. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Näytinkö mä teinille viimeks?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikä se semmonen aikuisen naisen tyyli on? Mä oon huomannut, että monet aikuiset pukeutuu ihan tätimäisesti. Se on sääli, että kun täytetään se 30, tullaan ulkoisesti tädeiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Musta ne on teineille. Mä olen aikuinen nainen, joten en pidä niitä.
sellaisia on täällä:Alkuperäinen kirjoittaja kingis:siis sellasii mustia mitkä o revitty "puoleta toiselle" ? B) aaaw täytyy kaydä kattoo B)Alkuperäinen kirjoittaja :D:tokmannilla näkyy olevan 5e sellaiset joissa reikiä ajattelin jos hameen ja maiharien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja kingis:missä niitä myydään :hug: ?Alkuperäinen kirjoittaja :D:sellaiset juuri haluaisinkin! Nyt en ikinä osta niitäAlkuperäinen kirjoittaja hyh:Kauhistus: REVITYT legginsit :x