Onko muita jotka ei voi sietää legginsi villitystä? Ja jos pidät niitä kauheuksia, niin miksi?

Tiina_
Netissä näkyy olevan enemmän ja enemmän sukkahousuja ja legginssejä myös miehille. Jokohan tänä kesänä alkaa näkyä kadulla miehiä shortsit ja legginssit jalassa. Esim. www.comfilon.com osoitteesta löytyy useita miesten malleja. Myös kotimaisen Ferillon valikoimissa on miesten sukkahousuja.

Kuinka moni ilahtuisi, jos kotoa löytyisi mies legginssit jalassa? Mies juoksijat ja pyöräilijäthän sellaisia käyttää jo nykyäänkin.
 
Milla
Suomessa kun aina valitetaan että meillä ei tehdä niin kuin muualla.. no, tämä legginssimuoti on muotia muuallakin :D:D

Ja mitä muotiin tulee, niin mieluummin legginssit ja hame/tunika kuin valkoiset caprit tai mummoshortsit!
 
..
Aivan ihanat jalassa. ja ennen en oo tykänny mekkoja pitää kun pelänny että jotain vilahtaa ja koko ajan vauvautunut olo niin nyt ei tarvi pelätä vaikka vähän vilaihtaiski ku leggarit jalassa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Itse pidän niitä vain kalsareina talvella sisällä ja ulkona. Niiltä ne minusta näyttää.
No mäpäs pidänkin joskus kalssareita legginsseinä. Hähäää! Parhaat on semmoset ruskearaidalliset, poikien. Ainoa miinus niissä on sepaluksen puute.
 
mies, 37v
Alkuperäinen kirjoittaja Jepe:
Olis kiva tietää vastustajien ikä.. ;) Heh. Mun mielestä legginssit on paljon mukavammat ja paremman näköset pitkän topi/tunikan kassa näin kesällä, kun esim farkut. Jos ei pidä, niin selkeesti se on sitten katsojassa vika.
Kuis on sukat/sukkahousut mieluummin?

Joskus 1000 vuotta sitten sukkahousuista puhuttiin erotiikantappajina, kun eivär ole niin sexyt kuin sukkanauhat+sukat, mutta on jotkut perussukkiksetkin varsin hot verrattuna noihin black horseihin, mitä akat nykyään yllensä kiskoo.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepe:
Olis kiva tietää vastustajien ikä.. ;) Heh. Mun mielestä legginssit on paljon mukavammat ja paremman näköset pitkän topi/tunikan kassa näin kesällä, kun esim farkut. Jos ei pidä, niin selkeesti se on sitten katsojassa vika.
Kuis on sukat/sukkahousut mieluummin?

Joskus 1000 vuotta sitten sukkahousuista puhuttiin erotiikantappajina, kun eivär ole niin sexyt kuin sukkanauhat+sukat, mutta on jotkut perussukkiksetkin varsin hot verrattuna noihin black horseihin, mitä akat nykyään yllensä kiskoo.
Legginsejä on myös pitsisiä, mikäli et ole huomannut. :whistle: Tai paljettisia.
 
Yksi kokeilija mies
Talvella kerran kokeilin tyttöystävän ehdotuksesta hänen 40 den legginssejä farkkujen alla lämmikkeenä. Ne oli mielestäni tosi hyvät. Pitäiskös nyt sitten laittaa ne shortsien kanssa, kun aamulla on vielä suht viileetä.
 
vieras
Legginssit on näppärämmät kuin sukkahousut. Ja tälläinen hieman ylipainoinen valkosäärikin voi käyttää lyhyempää hametta, kun on legginssit alla. Mutta aina on ja tulee olemaan vaatteita, joista joku ei tykkää.
 
Jäärä
Sen kummemmin selittelemättä syitä (enhän ole vastutajille tilivelvollinen) sanon vaan, että niin kauan käytän noita kunnes se lailla kielletään. Eikä haittaa vaikka pullaanne tukehtuisitte vastaustajat. :D
 
Mirri
Alkuperäinen kirjoittaja Jäärä:
Sen kummemmin selittelemättä syitä (enhän ole vastutajille tilivelvollinen) sanon vaan, että niin kauan käytän noita kunnes se lailla kielletään. Eikä haittaa vaikka pullaanne tukehtuisitte vastaustajat. :D

Hienoa, muut aatelkoot mitä aattelee, kukin tyylillään.
Legginssit on kesällä just kivat, sopii tosiaan välillä
paremmin kenkien kanssa kuin muut, ovat vilpoisemmat ym. :)
 
Noja, en minäkään pitänyt ennenkuin vasta viime aikoina. Välillä on niin viileä, mutta silti niin lämmin, että farkut/tms ovat liian kuumat. Sitten omistan liituraitaisen, pitkähihaisen napituksellisen minimekon, jonka kanssa ei voi olla ilmankaan. Ja ihan kohtuullisen hyvältä näyttää juuri tuon mekon kanssa ainakin toistaiseksi. Ehkä en enää 30 vuoden päästä osaisi käyttää kumpaakaan vaatekappaletta tmv.
 
Jaa-a
En itselleni laittaisi kyllä päälle millään.

Mutta lapsilla tosi kätevät. Kesälläkin reissattiin euroopassa kaksi viikkoa ja tyttöjen vaatteet meni helposti reppuun kun housuja ei tarvinnut olla kuin parit legginssit. Ja kuitenkin lämmittää...
 
"Muru"
KÄYTÄN ja kaikenlaisia semmoisia.

Rakkaus suhteeni legginsien kans alkoi ihan mustista normi KALSAREISTA. Kyllä, itsekkin tykkään sanoa niitä kalsareiksi, niitähän ne on oikeesti. Rakastuin välittömästi ja uskon että nämä vastustajat eivät vain ole käyttäneet niitä, joten ne ei tiedä niiden ihanuutta. Jos olisivat, eivät ne niitä vihaisi. Ehkä ärsyttää myös se että joillakin on pokkaa käyttää pitkiksiä julkisilla paikoilla. KYLLÄ MUAKIN VITUTTAIS :DDD

Tässä lisää syitä, miksi käytän.

1. Mulla oli joskus kriisi kropastani enkä kehdannut käyttää mekkoja / hameita, kun häpesin jalkojani. Leggareiden avulla pääsin eroon tästä pelosta.

2. Ne on pehmeät, ne joustaa, niitä on niiiiiin paljon erilaisia että niillä saa erilaisia tyylejä ja ne sopii kaikille. En ala luokitteleen ihmisiä hoikiksi tai iso kokoisiksi. Kysehän on itsestä, miten minkäkin vaatteen kannat. Jos olet itsevarma, vaate näyttää hyvältä. Jos näytät siltä että ei helvetti ku hävettää niin sitten hävettää muitakin puolestasi.

3. Koska niistä ei tykkää kaikki, niitä on kiva pitää. Oikeen ärsyttämällä ärsyttää muita. Siinähän kitisette, minä kuljen kalsareissa! Reikäsissä, nahkasissa, kuviollisissa, leopardeissa, HÄÄHÄÄ! :D oma häviönne!

4. Jos tarvitte enemmän syitä, menkää ja kokeilkaa. Ettepä kysele typeriä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Härski Kottarainen;21167036:
Mä en pistäisi sellaisia jalkaani, jonkun paidan tai shortsien kanssa mistään hinnasta! |O Siis niitä näkee nyt valehtelematta joka toisella vastaantulijalla. Tulee vain mieleen, että pitkissä kalsareissa hienot naiset ovat lähteneet kaupungille. Siis jos sellaisia pidät, niin miksi? Mikä niissä pukee sinua tai miksi niistä tykkäät? Mä en koskaan ole ollut minkään muodin orjana, kuljen sellaisissa missä minä viihdyn. Ja en uhallani edes sovita sellaisia jalkaan, koska kammoksuttaa kaikki sellaisissa liikkuvat ihmiset.

Olen puhunut. Keskustelua puolesta ja vastaan tähän. Jos alkaisin edes ymmärtämään ihmisiä, jotka niitä pitävät :snotty:
Pidän, koska ovat mukavat päällä.
:)
 

Yhteistyössä