Onko muita joita ei enää kiinnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanhusko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanhusko

Vieras
viinan otto? Siis ollenkaan?

Itse otin nuorempana reilustikkin (aikana ennen lapsia :))

Mutta nyt en ole juonut tippaakaan alkoholia kahteen vuoteen, ei vain huvita.

Onko muille käynyt samoin? Ja tarkoitus ei ole moralisoida tms. mulle vaan kävi noin.

No tota... mä en ole koskaan tykännyt alkoholin mausta, mut nuorempana sitä joi ja jossain vaiheessa se pistävä maku siitä vaan katos illan aikana.
Mut nykyään en edelleenkään tykkää siitä pistävästä mausta enkä viitti itteeni sillä myöskään kiusata.
Kerran puolessa vuodessa ostan itelleni ilta/sauna sidukan josta otan sen yks kaks huikkaa ja loput juo mun mies =)

Baariin meno ei kiinnosta ollenkaan, en ole käynyt sitten viime syksyn.
Kerkesin niin paljon käydä aikoinaan että kiintiö kai on täynnä.
Kaljaa otan kuitenkin joskus kotosalla, harvoin nykyään.

Ei ole ollut hinkua juoda humaltumistarkoitukseen (tosi harvoin pisaraakaan, mutta periatteessa lasillinen viiniä ruoan kanssa voisi olla ihan hyvää toisinaan ) tai hypätä baareissa lapsen syntymän jälkeen - viimeisimmästä baarireissusta on reilut kaksi vuotta.

Tuli ennen lasta nähtyä baareja ihan tarpeeksi. Nyt on muita mielenkiinnon kohteita. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vanhusko:
viinan otto? Siis ollenkaan?

Itse otin nuorempana reilustikkin (aikana ennen lapsia :))

Mutta nyt en ole juonut tippaakaan alkoholia kahteen vuoteen, ei vain huvita.

Onko muille käynyt samoin? Ja tarkoitus ei ole moralisoida tms. mulle vaan kävi noin.

Juu, samaa kastia olen... Tytöllä on nyt ikää 4v 4kk, ja olen hänen syntymän jälkeen käyny 3kertaa baarissa, ja sillonkin juonu siellä ehkä 2olutta... Ei vaan kiinnosta enää se touhu. Onneksi ehdin ravata baareissa ihan tarpeeksi ennen tytön syntymää.

täällä. Kolme lasta, eikä oo niitten aikana (reiluun 8 vuoteen) tullut kännissä tai edes baarissa oltua, pari siideriä olen juonut tuona aikana. Ei vaan kiinnosta tai ees maistu.

Yhteistyössä