O
oulusta päin
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaverin minäkin tahdon :Alkuperäinen kirjoittaja ap:oulun lääni, 20w![]()
minäki tästä oulun lähistöltä.... että mulle saa kirjotella jos tahtoo
voitko antaa osoitteen? =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaverin minäkin tahdon :Alkuperäinen kirjoittaja ap:oulun lääni, 20w![]()
minäki tästä oulun lähistöltä.... että mulle saa kirjotella jos tahtoo
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja höh:kaikki niin kaukaa.. miksei oulusta ole ketään? =)
mä tai siis me ollaan oulun lähistöltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Vantaa.
yv.tä voi nakata.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja höh:kaikki niin kaukaa.. miksei oulusta ole ketään? =)
oisko antaa osoitetta tms.? =)
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Vantaa.
yv.tä voi nakata.
Mistä päin vantaata? Itse länsi-vantaalta.
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja höh:kaikki niin kaukaa.. miksei oulusta ole ketään? =)
haluatko ihan postiosotteen ? no ei nyt sentään, tähän os voit kirjotella linttu@netti.fi
ja kaikki muutkin oulun lähistöllä olevat ja asuvat ja halukkaat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiskälle:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja höh:kaikki niin kaukaa.. miksei oulusta ole ketään? =)
haluatko ihan postiosotteen ? no ei nyt sentään, tähän os voit kirjotella linttu@netti.fi
nyt lähti postia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja äiskälle:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja höh:kaikki niin kaukaa.. miksei oulusta ole ketään? =)
nyt lähti postia![]()
iiikkkss! ihan jänskättää... heh...
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:asutaan n.170 kilsaa oulusta eteläänpäin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:Rovaniemi ja 22vee. Olis tarjota montakin ystävää, laittakaa ihmeessä yv:tä niin voin kertoa lisää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja annnas:Rovaniemi ja 22vee. Olis tarjota montakin ystävää, laittakaa ihmeessä yv:tä niin voin kertoa lisää![]()
etkö täällä vois kertoa lisää? =P
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:asutaan n.170 kilsaa oulusta eteläänpäin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiskälle:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja äiskälle:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja höh:kaikki niin kaukaa.. miksei oulusta ole ketään? =)
nyt lähti postia![]()
;D
Alkuperäinen kirjoittaja apeellekkin äiskältä postia...:Alkuperäinen kirjoittaja äiskälle:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja äiskälle:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja höh:kaikki niin kaukaa.. miksei oulusta ole ketään? =)
nyt lähti postia![]()
;D
niin