Onko muita joidenka mies päättää montako lasta tulee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:
Meillä mies halusi tämän ekan lapsen joten se tehtiin.Nyt haluaa toisen kun eka on 1.5v en millään jaksaisi tai haluaisi lisää lapsia mutta hän haluaa.

Sinunhan ei tarvitse elää tälläisen talebanin ehdoilla. hanki kierukka.

Niin kauan kuin minä olen se, joka on raskaana, synnyttää, imettää, valvoo öitä jne, minä olen se jonka sana painaa enemmän tässä asiassa. Jos olisin mies haluaisin heti lisää lapsia :)

No eihän se lapsi ei toivuttu ole jos mies sitä toivoo.

Ootsä jotenkin nyt ihan tosissaan, vai pelleiletkö? Se on ihan itsestäänselvä juttu, etteä ei ole pakko hankkiutua raskaaksi, jos ei halua.

Haluuksä todella olla tollasen takapajuisen ukon kanssa?

Juu no en jaksaisi kuunnella sen jatkuvaa mankunaa että tehdään toinen.

Sitten sanot ettet jaksa kuunnella sitä mankunaa. Ihan yhtälailla kuin vauvakuumeisen naisen pitää kunnioittaa miehen kantaa, myös miehen pitää omassa vauvakuumeessaan kunnioittaa naista.

Tietty mies voiis ymmärtää vähän paremmin jos rauhallisesti selittäisit hänelle miksi toinen lapsi ei nyt tunnu hyvältä idealta ja siis miksi koet sen ajatuksenakin raskaaksi.

Ja muuten, vauvan tulisi olla molempien vanhempien toivoma. Jo noin niin kuin parisuhteen etua ajatellen.

Olen tosissani ja rakastan miestäni.Pelkään että jos en toista lasta tee hän ottaa uuden muijan.Ex-tyttöystävä jo innokkaana lähettelee facebook viestejä.Ja onhan meillä tämä 1 lapsi ja haluan että hänellä on molemmat vanhemmat.

Olen tosissani ja rakastan miestäni.Pelkään että jos en toista lasta tee hän ottaa uuden muijan.Ex-tyttöystävä jo innokkaana lähettelee facebook viestejä.Ja onhan meillä tämä 1 lapsi ja haluan että hänellä on molemmat vanhemmat.

No, jos on pelättävä että mies lähtee toisen naisen matkaan jos et heti hänen haluamallaan hetkellä ole valmis vauvaa tekemään niin eiköhän häivy jokatapauksessa ennenpitkää. Vai meinaatko maailmantappiin asti tehdä aina kaiken juuri niin kuin mies haluaa, pelossa että hän muuten jättää sinut?

Ei siinä ainakaan ole enää molemminpuolisesta rakkaudesta kysymys.

Siinä mielessä mies meillä päättää et hän ei halua toista lasta ja mietinnän jälkeen olen itsekin samaa mieltä. Ennemmin pidän mieheni kuin hankin toisen lapsen :whistle:

Miksi sä rakastat sitä? Rakastaako se sua?

Yhteistyössä