Onko muissakin perheissä niin että äiti herää lasten kanssa seiskalta ja mies vasta puoliltapäivin?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
mies herää lasten kans useamman kerran viikossa, antaa aamupalan, vaihtaa vaipan nuoremmalle. herättää minut ku on kahvi valmiina :) luksusta nukkun 1h pitempään. mies menee takasi nukkuun ku mie olen heränny. on paljon töissä iltasin joten haluaa olla lasten kans sitte aamusta.
=) Ihana. :flower:
 
Ei täällä ensinnäkään kukaan herää varsinkaan lomalla tai viikonloppuisin seiskalta. Jos herää, se on sitten minä, keittelemässä yksinäni kahvia kun koko muu torppa nukkuu.

Mies hoitaa pienimpien mahdolliset yöheräilyt lähes poikkeuksetta. Jos sattuu sellainen aamu, että mä saan nukuttua ja haluan nukkua myöhempään, niin kyllä se on isäntä silloinkin joka pomppaa jo jostain jonkun muksun ensimmäisestä inahduksesta (joka yleensä tapahtuu n. 8.30-9. aikaan), ja mä jatkan unia.
 
Meillä mies herää viikolla aikasin, joten ei osaa sit viikonloppunakaan nukkua pitkään eli mä saan yleensä nukkua 9 asti. Tää aamu oli poikkeus kun miehellä oli kauhee hinku mennä leikkimään Avantin ja hiekkakasojen kans niin kävi herättämässä 8:lta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Ei täällä ensinnäkään kukaan herää varsinkaan lomalla tai viikonloppuisin seiskalta. Jos herää, se on sitten minä, keittelemässä yksinäni kahvia kun koko muu torppa nukkuu.

Mies hoitaa pienimpien mahdolliset yöheräilyt lähes poikkeuksetta. Jos sattuu sellainen aamu, että mä saan nukuttua ja haluan nukkua myöhempään, niin kyllä se on isäntä silloinkin joka pomppaa jo jostain jonkun muksun ensimmäisestä inahduksesta (joka yleensä tapahtuu n. 8.30-9. aikaan), ja mä jatkan unia.
Sama homma! :wave:
Nytkin olen ainoana hereillä, mies ja lapset nukkuu vielä!!
 
4n äiti
meillä kumpikin herää pienten kanssa aamulla. joka aamu. kumpikaan ei koskaan nuku pitkään, koska ei ole tarvetta. menemme ajoissa nukkumaan. nuoriso tosin nukkuu meillä nyt kesäisin puolille päivin, mutta se ei ketään haittaa.
 
Näin meillä.
Mies herää vkolla 6 töihin, minä lasten kanssa n.9. Vkonloppusin mies herää lasten kanssa ysiltä, minä nukun kahteentoista. Molemmat saa nukkua 3 tuntia enemmän kuin normaalisti :)
 
kahden äippä
No tänään mie heräsin kuudelta muksujen kanssa ja ukko nukkuu edelleen... Mutta tämä oli kyllä ihan tiedossa sillä mies oli eilen juhlimassa synttäreitään ja kaverillaan saunomassa ja grillaamassa. Tosin, yleensä meidän lapset herää vasta kahdeksalta ja siinä mielessä hieman väsyttää... :xmas:

Normaalisti heräillään viikonloppuisin kaikki yhtä aikaa ja me vanhemmat mennään sitten jompi kumpi (tai joskus molemmat) lasten kanssa päikkäreille. Tänään taidan kyllä itse liittyä muksujen seuraan! *haukotus*
 
Inka
kyllä meillä se olen minä joka nukkuu enemmän. en todellakaan puolille päivin, mutta yleensä pidempään. Meillä kumpikin käy töissä, mutta minä käyn 3-vuorotyössä ja sen takia hyvillä mielein nukun pidempää. Toki vapaa viikonloppuina (kun minullakin vapaata) niin mies nukkuu ja minä nousen. Tosin meillä jo sen verran isot lapset 4v ja 5v, että osaavat olla jo hetken keskenään ja me saadaan levätä.
 
no
meillä se on toisinpäin, vaikka en mä kyllä nuku puolillepäivin vaan johonkin 9-10 kun mies nousee jo 7-8 pintaan. Se vaan on aamuvirkku ja minä aamuntorkku. Meille se on ok.

Toki se on harvinaista herkkua vain joskus viikonloppuisin. Muulloin lapset herättää äidinkin. ;)
 
Mä olen aika usein se aamu virkku, ei haittaa vaikka olisin puolille öin valvonut niin herään helposti 7-8 välillä. Isäntä tykkää tykkää nukkua pidempään, on niin ilta- kuin aamutorkku.
Tosin joskus on sitten niitä ihmeitä että mua väsyttää niin kyllä isäntäkin nuosee ylös ja lähtee tuon tytön kanssa vaikka anoppilaan että saisin vaikka nukuttua.

Tänä aamuna oon herännyt ekan kerran puoli kasin mailla, mutta väsytti ihan hirveesti niin jatkoin unia ja torkuin tuonne puoli yhteentoista asti...

Ja tyttö katteli lasten ohjelmia, oli yksin hereillä kun isäntä ei oo ny kotosalla...
 
vieras
Vuorotellen tietysti!

Meillä molemmat tykkää nukkua pitkään, joten ei tietenkään kumpikaan ala marttyyriksi vaan toinen saa la-aamun ja toinen su-aamun. Lapset herää 8-9, jolloin toinen nousee, yleensä toinen nukkuu puolille päivin.
 

Yhteistyössä