Onko muille kaupiteltu tällästä palvelua

Santtu
Joo, kaupitteli. Kyllä mie osaan itekin tarvittaessa visan sulkea. Eikä se nyt niin kauheen tod näköstä ole, et välttämättä kohdalle osuu. Reissuun lähtiessä miulla on aina myöskin passin kopio sekä paperisena että sähköpostissa.
 
Karuski
kaverille kaupiteltiin..mutta sopparin tekeminen loppui siihen,kun se likka kysyi kaverin sos.turvatunnusta puhelimessa..

..sanoin kaverille,että olit sit jo luovuttanut sun kotiosoitteen ja puhelinnumero sillä jo olikin..että ei kun odottelemaan, millon rosvo iskee..
 
Mulle kaupiteltiin kanssa. En ottanut. Se likka meni siellä vähän hiljaiseksi kun aloitti keskustelun näin. "oletko ajatellut mitä teet jos lompakkosi katoaa?" Vastasin vaan et suljen pankki ja luottokortit ja ilmoitan poliisille että mun henkkarit on tod.näköisesti väärissä käsissä.
 
mulle kaupiteltiin ja tosi sitkeä olikin. Mä totesin puhelimessa, että mun tarvii ensin keskustella miehen kanssa, ennenkuin teen päätöksen. Pyysin soittamaan uudestaan seuraavana päivänä, ei koskaan soittaneet. Eihän mulla ole kuin pankkikortti, jolla joku saa pahaa aikaan. Ne siellä puhelimessa puhui kaikesta pahasta, ja mä olin kyllä aika ymmälläni. Jos nyt joku haluaa mulla ostella bonuksia niin siitä vaan.
 

Yhteistyössä