onko muilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaa päähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ottaa päähän

Vieras
Tälläistä kaveria tai tuttua.
Ainoastaan hänen ajatuksensa ovat oikeat. oltiin eilen yhdessä ja tämä kaveri alkoi analysoimaan suhdettani,minua ja kaikkea.
aika lailla kaikki päin mettää.
yritin kojata jotain mutta ei ota kuuleviin korviin,ei kyllä hän on oikeassa. Ei varmaan edes huomaa ettei osaa kuunnella toisia yhtään vaan tyrmää aina toisen vastauksen.niinkuin toinen ei olis sanonutkaan mitään.
Vitsit kyllä mun teki mieli sanoa mitä minä ja mies ollaan heidän suhteestaan puhuttu että jaksaako hänen miehensä häntä enään kauaan kun on niin kamala akka.vetää joku päivä vielä turpaan sitä.
Mutta en minä viitsi ,jos toinen pahoittaa mielensä. Ehkä pitäisi joskus vaan sanoa kun niin monet kerrat se on luullut olevansa joku psykologi joka tietää kaiken vaikka ei edes huomaa puolia.

juu mulla on. iältään voisi tosin olla melkein äitini, joten elämänkokemusta on hieman enemmän.. tietää kaiken kaikista asioista, lapsettomana neuvoo minuakin tulevissa lapsen kasvatusongelmissa. sanoi ihan vakavalla naamalla että varaudu sitten siihen että kun se lapsi syntyy niin sinä et kolmeen vuoteen pääse mihinkään. KOLMEEN VUOTEEN!:)

anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ne jutut..

tsemppiä!

Joo pitäis osata antaa olla. Mua vaan jää vituttamaan. ei taas haluis nähdä toista hetkeen. Mutta muuten kiva kaveri ja miehet kavereita. Harmi kun ei osaa pitää suutansa kiinni ikinä. Ootko ikinä sanonut sille takasin siitä jotain?

No on muuten kiva kaveri ja miehet kavereita. eikä niiitä lapsiperhe kavereita oo ikinä liikaa.
Pitäis varmaan alkaa kertoo totuuksia heidän perheestään,suhteestaan ensi kerralla. Jos menis suu hetkeksi kiinni.

tunnen erään tapauksen,heidän lapset ja avioliittonsa täydellistä siis kertakaikkiaan täydellistä!!!Ja muiden elämä jotain ihan muuta.
Meillä ei kuulemma voi olla hyvää elämää kun meillä ei ole rahaa,ja asutaan vuokralla.
Ensinnäkin me ei haluta kauheita lainoja joita maksetaan ikämme,olen valinnut lapseni kasvatuksen kotona 3 ikävuoteen asti,pihistelemällä omia menojamme,siitä huolimatta meillä on hellyyttä ja rakkautta vaikka muille jakaa,eikä me riidellä,joskus keskustellaan kovemmalla äänellä mut sitäkään ei ikinä tehdä lapsen kuullen.En nalkuta miehelleni että et osaa mitään tehdä oikein,jokainen tekee tavallaan.
Tää kyseinen ihminen haluaa asua isossa omakotitalossa ja kaksi autoa tarvii olla,lapsilla pitää olla sitä ja tätä,ja miehelle nalkuttaa kun tekee töitä liikaa,pakkohan jonkun ne laskut hoitaa,ja se on aina kiukkunen,ja lapset jo siitä kärsii,se on kiukkunen kun kaikki aika menee siihen nalkuttamiseen,muiden arvostelemiseen ja älyttömään kateuteen.
Eli mielummin olen rutiköyhä rakastavassa ja lämpmässä perheessä kun rikas tollasessa sudenkolossa.
Ja painotan että hän on aina oikeassa,ja jos hänellä huono päivä niin se on pakko tartuttaa toisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ottaa päähän:
Joo pitäis osata antaa olla. Mua vaan jää vituttamaan. ei taas haluis nähdä toista hetkeen. Mutta muuten kiva kaveri ja miehet kavereita. Harmi kun ei osaa pitää suutansa kiinni ikinä. Ootko ikinä sanonut sille takasin siitä jotain?

olen sanonut, mutta ei se auta. en jaksa rueta kinaamaan (varsinkaan asioista joissa TIEDÄN olevani oikeassa) joten usein annan olla. tottakai mieli tekisi sanoa vastaan ja tottakai se ottaa päähän, mutta fiksumpana yritän välttää tuota joutavaa kinastelua :)

yritä vaihtaa puheenaihetta? tuollaiset tyypit puhuvat mielellään itsestään, omista asioistaan tai vaikkapa kertovat tarinoita joistain sinulle tuntemattomista tyypeistä. mä käytän tätä taktiikkaa eli kun kyllästyn olemaan analyysin kohde, heittelen kysymyksiä jotka liittyvät tämän ystäväni omaan elämään.

rehellisyyden nimissä, eihän tuollaisen ihmisen kanssa pääse "ystävyyssuhteessa" kovinkaan syvälle, mutta toisinaan on tarvetta tuollaisillekin ihmissuhteille.

jälkeenpäinhän (tosi paljon jälkeenpäin eli silloin kun en ole enää vihainen) mä VIIHDYTÄN itseäni muistelemalla tämän ystäväni "totuuksia" ja analyysejä.

vaikeneminen on kultaa :)

Yhteistyössä