Onko muilla ollut raskausajan vaivana TUKKOINEN NENÄ?

Tää alkaa käydä jo kohta mielenterveyden päälle. Phuuuh! :kieh: :kieh: Saa kait olla kiitollinen, ettei sen isompia vaivoja ole mutta oikeasti on uuvuttavaa hengittää jatkuvasti suun kautta :ashamed:
 
www
meidän kohtukuolemapalstalla on pari käyttäny nasonexia tms nasolinia ni älä käytä sitä vaik sitä vissii ei oo kielletykään virallisesti.. eikä noilla kuolinsyyksi päätetty tms. mut en uskaltais ottaa riskiä itte..meillä vauva kuoli mutta ei siihen,siis siksi olen palstalla ja tiiän ton jutun.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kippe:
Ai niin, ja mulla tukkoisuuden lisäksi nenäverenvuotoa...useita kertoja viikossa. :kieh:
Joo toiki vaiva oli kans..rautaa popsittiin ku oli hempat niin alhaal ja ikenistä oikein tirskui veri aina ku hampaita pesi:( Juu ja olin käyny hammaslääkärillä
 
Juu täällä kanssa ja viikkoja nyt 15+4, toinen on ihan tukossa aina, oikeen kuivanu sinne ja toinen puoli niin arkana että limakalvot verillä :kieh: :kieh: taitaa olla niin paljon verta kehossa että nuo pienet suonet ja limakalvot sitten pursuaa, varsinkin miulla kun kaksosraskaus
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kippe:
Ai niin, ja mulla tukkoisuuden lisäksi nenäverenvuotoa...useita kertoja viikossa. :kieh:
Joo toiki vaiva oli kans..rautaa popsittiin ku oli hempat niin alhaal ja ikenistä oikein tirskui veri aina ku hampaita pesi:( Juu ja olin käyny hammaslääkärillä
Mulla oli hempat oikein hyvät mutta parasetamoli sai kunnon nenäveriputouksen aikaan. Lääkäri vaan sano et ei johdu siitä, mutta mulle on ennen raskauttakin käyny niin kun on isompia satseja syöny. Ja sitä lentää ihanku KillBill:ssa kun päitä leikataan :x
 

Yhteistyössä