Onko muiden elämä tälläistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Lähes kaiket päivät kaksin lapsen kanssa kotona, mies töissä.
Kavereita on vain pienen pieni kourallinen ja nekin kaikki töissä/opiskelemassa ei niillä ole ikinä aikaa nähdä ja lähteä vaikka shoppaileen seuraksi, niimpä käyn jonkinverran lapsen kanssa kaksin kiertelemässä kirppareita yms...
Ei ole mitään harrastusta jossa pääsisi pois kotoa, seinät kaatuu päälle, masentaa, ahdistaa, mutta vain välillä, saattaa mennä muutama päivä että mikään ei ahdista. Kovasti olen koittanut saada uusia kavereita, mutta ei se niin helppoa ole...onko kaikilla muilla jo oikeasti niin tiiviit ja täydet kaveripiirit että ei sovi joukkoon? Olenko oikeasti niin ankeaa seuraa, että kukaan ei tahdo olla kaverini? Ja täällä mä sitten tilitän surkeeta olooni...voih.

Mulla kaikki ystävät ovat muissa maissa, yksi ystävä asuu suomessa mutta hänkin Helsingissä. Mies on kyllä paljon meidän kanssa ja samba ympyrät vie aikaa paljon. Mutta kyllä välillä tekisi mieli minunkin mennä istuskelemaan terassille juomaan lasi viiniä kaverin kanssa tai shoppailemaan kaverin kanssa....joskus sit :D

Mulla vähän samat fiilikset, tosin käyn töissä että en oo kokoajan kotona... Mutta joo, kaverit on kadonneet jonnekin matkan varrelle, ja tosiaan nekin jotka on jäljellä ovat nykyään enemmän tuttavia, lupaavat tulla kahville ym. mutta aina peruvat... Mäkin oon miettinyt että onko se vika mussa, teenkö mä jotain väärin vai minkätakia ei kavereita kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Lähes kaiket päivät kaksin lapsen kanssa kotona, mies töissä.
Kavereita on vain pienen pieni kourallinen ja nekin kaikki töissä/opiskelemassa ei niillä ole ikinä aikaa nähdä ja lähteä vaikka shoppaileen seuraksi, niimpä käyn jonkinverran lapsen kanssa kaksin kiertelemässä kirppareita yms...
Ei ole mitään harrastusta jossa pääsisi pois kotoa, seinät kaatuu päälle, masentaa, ahdistaa, mutta vain välillä, saattaa mennä muutama päivä että mikään ei ahdista. Kovasti olen koittanut saada uusia kavereita, mutta ei se niin helppoa ole...onko kaikilla muilla jo oikeasti niin tiiviit ja täydet kaveripiirit että ei sovi joukkoon? Olenko oikeasti niin ankeaa seuraa, että kukaan ei tahdo olla kaverini? Ja täällä mä sitten tilitän surkeeta olooni...voih.

Sama juttu!!

Missäpäin vaikutat?

Jatkan vielä... Ja nykyään kun tutustuu uusiin ihmisiin, sellaisiin joista vois tullakin kavereita, niin oon jotenkin kauheen arka, ajattelen että mitä jos tuo pitääkin mua ihan tyhmänä tai outona, ym. muuta typerää. En siis uskalla oikeen luottaa.

Se on hirveää kun ei ole mitään kontaktia muihin aikuisiin, se että päivästä toiseen hokee täh täh pöh pöh ja väh väh alle vuoden ikäiselle ei paljon auta. päivän kohokohta kun mies tulee töistä ja sitten kuitenkin tulee riitaa kun ei ole päässyt kavereille jauhaan kaikkee turhanpäivästä...

Se on hirveää kun ei ole mitään kontaktia muihin aikuisiin, se että päivästä toiseen hokee täh täh pöh pöh ja väh väh alle vuoden ikäiselle ei paljon auta. päivän kohokohta kun mies tulee töistä ja sitten kuitenkin tulee riitaa kun ei ole päässyt kavereille jauhaan kaikkee turhanpäivästä...

Jos vaikutat Vaasan seudulla, niin täällä olis 1,5 v pojan uusia kavereita kaipaava äityliini vm -86.:)

Yks hyvä puoli...et ole ihan yksin. tänne voi hyvin avautua

Täällä ei ole MLL:n kahvilaa, ei mitään MLL:n toimintaa, yksi surkea nettipalsta jonka kautta en ole ainuttakaan kaveria, en edes tuttua saanut. Perhekerhoissa kaikki lapset ovat kuulemma isompia ja meidän neiti jäisi vain jalkoihin, kaverini oli siellä kerran käynyt ja sanoi että kaikki olivat siellä jo omissa porukoissaan, ei pääse enään piireihin.

Täällä ei ole MLL:n kahvilaa, ei mitään MLL:n toimintaa, yksi surkea nettipalsta jonka kautta en ole ainuttakaan kaveria, en edes tuttua saanut. Perhekerhoissa kaikki lapset ovat kuulemma isompia ja meidän neiti jäisi vain jalkoihin, kaverini oli siellä kerran käynyt ja sanoi että kaikki olivat siellä jo omissa porukoissaan, ei pääse enään piireihin.

kehottaisin silti sua itse menee sinne perhekerhoon ja koittaa ottaa avoimen asenteen :)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

kehottaisin silti sua itse menee sinne perhekerhoon ja koittaa ottaa avoimen asenteen :)

Ja nyt on syksy ja uudet ihmiset, montako vuotta säluulet siellä ihmisten ehtivän käyvän?

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

Ja nyt on syksy ja uudet ihmiset, montako vuotta säluulet siellä ihmisten ehtivän käyvän?

Ja sitten siinä perhekerhossa on vielä sekin, että se on sellaiseen kellon aikaan kun neiti nukkuu ekat päikyt, eli raahaanko sinne nukkuvan lapsen rattaineen ja istun ihmettelemässä?

no vaikka.
ainakin meillä päin perhekerhossa monien laps ( se ainokainenkin ) saattaa nukkua vaunuissa pihassa ja äiti kahvittelee sisällä rauhassa.

No nyt on kuitenki 'uusi kausi' alussa. Lähde ihmeessä heti kun ilmoituksessa näät että alkaa. Tai siis meillä ainakin oli kesätauko.
Nää tuppukylät niiku ylöjärvikin tuppaavat olemaan vähän sisäsiittoisia, mutta kyllä sisään pääsee kun vaan riittävän usein naamaansa näyttää.

ihan kuin itse oisin tekstin kirjoittanut omasta elämästä, sitä tässä miettinytkin miten voi ollakaan niiin vaikeeta uusia ystäviä löytää, pintapuolisia tuttuja kyllä saa helposti, mutta eihän sitä väkisin pysty ystävyydeksi syventämään. itsessänikin varmasti vikaa ajattelen, en ehkä osaa ja jaksa lätistä jonnin joutavia, mieluummin puhuisin vähän henkeviä ja syvällisempiä. mutta eihän niitä samanhenkisiä ystäviä niin helposti löydy.

Yhteistyössä