J
"Jenny"
Vieras
Sain palautetta tässä joku päivä sitten koirani kanssa lenkkeilystä. Minä olen aina ajatellut koiran lenkittämisen niin, että koira saa kulkea ns. mielensä mukaan, kunhan ei vedä. Välillä koira kulkee takana, välillä sivulla ja välillä edessä. "Ehdot" ovat, että vetää ei saa, eikä tielle mennä eli kuljetaan vain minun vasemmalla puolella. Ja silloin kun tulee vastaantulijoita, koira tulee "tänne" käskyllä viereen ja kulkee siinä, kunnes vastaatulija on ohitettu.
Tuleeko tästä nyt ongelmia koiran kanssa? Koira on 11 kuukautta ja lenkittämnien siis tarkoittaa sitä, että käymme kävelyllä lähiympästössä. Ja asumme pienessä kylässä, joten ei ole harvinaisia lenkit ilman ainuttakaan vastaantulijaa. Tuleeko tästä tosiaan ongelmia ja miten voisin sitten muuttaa asian?
Tuleeko tästä nyt ongelmia koiran kanssa? Koira on 11 kuukautta ja lenkittämnien siis tarkoittaa sitä, että käymme kävelyllä lähiympästössä. Ja asumme pienessä kylässä, joten ei ole harvinaisia lenkit ilman ainuttakaan vastaantulijaa. Tuleeko tästä tosiaan ongelmia ja miten voisin sitten muuttaa asian?