Onko mielestäsi väärin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos toivoo "salaa" tyttövauvaa kahden pojan jälkeen? Kuulin että olisi väärinperustein ruettu suunnittelemaan vauvantekoa. Ja jos se onkin poika ni sitä ei muka rakasta niin paljon, jos sitä tyttöä toivoo.

Kyllä minä toivoin kovasti ainokaisestani tyttöä.. Ja ei maailmani siihen olisi kaatunut, jos se poika olisi ollut.. Eli ei ole väärin! Kyllä lastansa rakastaa, vaikka sillä esim. olisi mikä sairaus tahansa!

Miksi se väärin olisi?
Mä toivoin esikoiseksi tyttöä, ja sen sain. Poika olisi tottakai ollut ihan yhtä rakastettu.
Ja kuopukseksi toivoin poikaa. Poika tuli. Mutta tyttö olisi otettu vastaan ihan yhtä innoissaan.

Minä toivoin ensimmäisestäni tyttöä, sain pojan ja on rakas, toisesta toivoin ja odotin tyttöä ja sain taas pojan, mutta on siltikin ihana, kolmannesta rukoilin jo tyttöä ja sainkin ihanan prinsessan, et näin meillä

No ei ole.

Itse ilmoitin jo enen kun alkoi pikkukakkosen yrityskään, että mä sitten todellakin toivon tyttöä. Tätä samaa olen hokenut koko ajan ja hoin myös esikon kohdalla. Esikoinen on tyttö, mutta np-ultrassa tämä pikkukakkonen todettiin pojaksi. Np-ultra ei tietenkään ole kyllin luotettava, mutta tällä hetkellä siellä jalkojen välissä on "kolmas jalka".
Ultraaja pysäytti kuvan ja näytti meillekin mitä jalkojen välistä löytyi joten se on nyt varmaa, että siellä jotain oli. Se taas on epävarmaa, että teemmekö saman löydöksen rakenneultrassa, sillä vauvan sukupuolta ei voi varmaksi näillä viikoilla sanoa, vaikka sikiö nyt pojalta täysin näyttikin.

Olihan se pienoinen pettymys, mitä sitä kieltämään. Mutta kyllä se vauva silti on pääasia, enkä kyllä voi kuvitellakaan että sukupuoli olisi syy sille, että rakastaisin lastani vähemmän.

mutta jos se tuntuu olevan pakkomielle sille ihmiselle niin kyllä sitä sitten saattas miettiä että osaako se rakastaa sitä lasta samalla tavalla vaikka ei olekkaan toivottua sukupuolta

Alkuperäinen kirjoittaja ei se väärin ole:
mutta jos se tuntuu olevan pakkomielle sille ihmiselle niin kyllä sitä sitten saattas miettiä että osaako se rakastaa sitä lasta samalla tavalla vaikka ei olekkaan toivottua sukupuolta

olis ihan sama kumpi, kunhan sais. mies hankaa vastaan :(

Yhteistyössä