Mä oikeestaan toivon et tää on poika................................... ...........niin paljon ärsyttää................

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iitititi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iitititi

Vieras
Periaatteessa muo ei häiritse et ihmiset toivoo tyttöä tai poikaa, olenhan itsekin tehnyt joskus niin :)

Mut miehellä on todisteita vain pojista (1 exän kaa ja 2 mun) ni jotenkin en jaksa uskoa et tää tulokas olis tyttö. Oikeesti mulle itelleni on ihan sama onko tyttö vai poika(mulla on yks tyttö exän kaa).

Mut "kaikki" lähimmäiset toivoo ja puhuu vaan tytöstä. Mieskin.... ni mitäs nyt sitten jos tämäkin on "vaan" poika....
Miehen siskokin sanoi et kaikki kyllä odottaa et tulis tyttö...

Muo ärsyttää...hohohoo......

No kuukauden päästähän se nähdään..

:( törkeetä tommonen. aika moni kans ootti että meille tulee poika kun on jo tyttöjä mutta tyttö nytkin tulossa. :D onneks se nokkeluus tuli vaan sillon kun oli sukupuoli vielä epätiedossa. sen jlkeen ku kerroin kumpi tulee niin ihmiset vaan hymyilleet.
:hug:

Tuo on niiin tuttua. Meille syntyi kolmas poika joulukuussa ja ihmiset suurinpiirtein säälivät meitä :headwall:

Sanottiin vaan kaikille, että neljä poikaa olis tavoitteena B)

sama juttu mulla. kolmatta odotan ja kaks edellistä on poikaa.just viime yönä näin unta että sain pojan ja voi sitä riemun määrää. itselleni on ihan sama kumpi tulee, mutta suku tuntuu odottavan tyttöä. ahistaa ajatella koko synnytystä kun ei viitsisi etes ilmoittaa siitä suvulle, jos tulee poika...minusta kun tuntuu etten osaa tyttöä aatellakkaan kun niin tottunut näihin poikiin, mutta 50/50 menee ja olen mailman onnellisin on se tyttö vai poika. anoppi on pari kertaa tokassut kun on kuullut jonkun saavan kolmannen tai neljännen samaa sukupuolta olevan että no voi että, höh ja voi voi .....mun on tehny mieli pukata et mitä sillon väliä pöljä!!!

Sama täällä. Esikoinen on poika ja tässä raskaudessa kaikki odottavat sitä tyttöä. Itsellä on ihan poikaolo, vaikka meille on ihan sama kumpi sieltä vatsasta tulee. Emme halua edes tietää sukupuolta etukäteen. Pitää vaan ohittaa ne tyttöutelut, vatsassa on sitä mitä on, ei siihen enää pysty vaikuttamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Liina-:
Meillä on vasta 1 poika. Nyt oon raskaana ja kommentit on AINA "kai sä nyt sitten odotat tyttöä" |O Mulle on ihan sama kumpi tulee, mutta ärsyttää kanssa toi tyttyövouhotus.

Aivan samaa mieltä! Mulle on aivan sama, kumpi tulee, mutta kaikki kaverit ja sukulaiset ovat sitä mieltä, että "Toivottavasti se on tyttö, niin voitte siihen sitten lopettaa tuon lisääntymisen". Tsiisus

:kieh: !

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja Liina-:
Meillä on vasta 1 poika. Nyt oon raskaana ja kommentit on AINA "kai sä nyt sitten odotat tyttöä" |O Mulle on ihan sama kumpi tulee, mutta ärsyttää kanssa toi tyttyövouhotus.

Aivan samaa mieltä! Mulle on aivan sama, kumpi tulee, mutta kaikki kaverit ja sukulaiset ovat sitä mieltä, että "Toivottavasti se on tyttö, niin voitte siihen sitten lopettaa tuon lisääntymisen". Tsiisus

:kieh: !
Ja meiltä kysellään, että meinaatteko niin kauan yrittää, että tulee tyttö :headwall:

Tiedän tunteen, mulle ANOPPI-rakas sanoi, että "kai se tyttökin sitten kelpaa, jos kaikki on muuten hyvin"... Tämä silloin kun sai tietää että vauva tulossa. Ensimmäinen miehelle sekä minulle ja mie ihan oikeasti toivon NIIN kovasti tyttöä, että anoppi sais haistaa..... Mutta eihän HÄNEN POIKANSA voi tyttöä tehdä...

en tiiä onko meillä suht normaalit sukulaiset tai johtuisko meiän iästä mutta sukupuoli ollu se pienin ongelma. :laugh: tai ehkä mä vaan jotenkin otan noi nokkeluudet huumorilla.

Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Jokainen saa juuri sellaisen lapsen, millaisen ansaitseekin.

Mitähän lie tämä nyt tarkoittaneekaan? :o Eli joku kun saa vammaisenlapsen niin sen ovat ansainneet? Jonku lapsi syntyy kuolleensa niin vanhemmat ovat ansainneet sen?

Mulla taas oli näin että meillä oli jo kaksi poikaa ja kun odotin kolmatta niin minä itse toivoin ääneen että olis jo tyttö, ei niinkään sukulaiset puhuneet, ja onneksi tuli prinsessa!!!

Mua näin raskaana taas ärsyttää hirvittävästi, kun kaikki kyselee, että kumpaa sukupuolta luulet vauvan olevan tai kumpaa toivot. Ihan vapaasti saa ihmiset veikkailla kumpaa on, mutta uskoisivat jo, että mulle sukupuoli on ihan sama ja raskaudetkin kaikki ihan samanlaisia sukupuolesta riippumatta. Juu, raskaana vain moni asia ärsyttää, vaikka normaalisiti ne asiat eivät vaikuttaisi minuun mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Täh?:

Mitähän lie tämä nyt tarkoittaneekaan? :o Eli joku kun saa vammaisenlapsen niin sen ovat ansainneet? Jonku lapsi syntyy kuolleensa niin vanhemmat ovat ansainneet sen?

Ihmisen kohtalo määräytyy hänen omien valintojensa mukaisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Tarkoitat kai, että minkä luonto on valinnut?

Luonto ei valitse mitään, vaan ihminen valitsee, ja kantaa vastuun valinnoistaan luonnossa.
Onneksi mun ei edes tarvitse ikinä ymmärtää sua :D

Tarkoitat kai, että minkä luonto on valinnut?

Luonto ei valitse mitään, vaan ihminen valitsee, ja kantaa vastuun valinnoistaan luonnossa.
Onneksi mun ei edes tarvitse ikinä ymmärtää sua :D

Kaikelle on aikansa ja paikkansa...

Yhteistyössä