Onko mielestäsi seksin myyminen likaisempaa tai halveksuttavampaa kuin hierojan työ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Prostituoiduilla käy loppujen lopuksi aika nöyrää väkeä. Ja on monia muitakin työtilanteita, joissa voi tulla murhatuksi. On illuusio, että mies ryhtyisi murhaamaan ostaessaan seksiä. Asennevammainen törkyturpa yleensä tottelee naisen sanaa aika hyvin. Dominat ammatikseen jo puuttuvat kaikenlaiseen isotteluun silloinkin, kun sitä ei varsinaisesti ole pinnassa.

Uskon, että suurin osa porukasta on nöyrää väkeä. Aivan varmasti hullujakin on. Siinä vaiheessa, kun sä olet tekemisissä hullun kanssa, joka saa sut neljän seinän sisälle, ei sanomisella ole paljoa painovoimaa.
Domina on varmaan asia erikseen ja sen luokse mennään vartavasten alistumaan.

Prostituutiossa ei lopulta ole kysymys yhtään sen erikoisemmasta asiasta kuin mitä tavallisessa niskahartiahieronnassakaan. Sen lieveilmiöt huumeista naisia hakkaaviin ja hyväksikäyttäviin parittajiin ei johdu prostituutiosta itsestään, vaan siitä että kyseinen ilmiö halutaan peittää julkisilta katseilta. Joku jo vetikin uskonnon tähän mukaan ja siitä pohjautuu yleinen suhtautuminen seksiin ja seksuaalisuuteen tällä hetkellä. Se on siis muinaisjäänne kristinuskon ja eritoten kirkon opeista.

Hieroja koskettaa ihmistä, mikä tuntuu hyvälle. Samoin tekee prostituoitu. Jos teon miettii tekona, eroja on hyvin vähän. Moraalinen puoli on todellakin ainoa erottava asia. Se että sukupuolielin on jonkun mielestä erilainen elin, kuin käsi vasten niskaa, on täysin pään sisällä oleva juttu. Kaikki on samaa lihaa ja verta, kaikki samaksi maaksi joskus maatuu.

Prostituution kieltämisyritykset ja pyrkimykset ovat vastoin ihmisen itsemääräämisoikeutta. Tällä hetkellä lienee oikeutettua sanoa, de fakto, että se rajoittaa naisten itsemääräämisoikeutta. On toki oikein kitkeä prostituution ympärillä olevaa rikollisuutta, mutta toisaalta tekemällä prostituutiosta "normaalia" ongelmat katoaisivat itsestään.

En tiedä tästä. Väitetään, että esim. Amsterdamissa noin. 70% ilotytöistä on ihmiskaupan uhreja vaikka seksikauppa onkin laillista.

Uskon, että suurin osa porukasta on nöyrää väkeä. Aivan varmasti hullujakin on. Siinä vaiheessa, kun sä olet tekemisissä hullun kanssa, joka saa sut neljän seinän sisälle, ei sanomisella ole paljoa painovoimaa.

Pakko lisätä tähänkin. Dominalla, siis jos haluaa toistekin sen maksavan asiakkaan, vasta onkin mietittävää millä tavoin miellyttää toista. Tai siis miten kyseinen asiakas haluaa tulla alistetuksi.

Mun mielestä eivät ole likaisia tai halveksuttavia kummatkaan työt. Eipä taida olla minusta työtä, joka olisi halveksuttava, olemassakaan. Siis kun lain puitteissa toimitaan.

Mutta muuten. Tavallaan noi molemmat vääristävät maailmaa. Maksusta tehtävä hyvänäpito saattaa helppoudellaan saada käyttäjänsä ajattelemaan niiden jotka hyvänäpitävät vain niin itse tahtoessaan olevan kylmiä ja haluttomia.

Domina-hieronta jossa kävin ulkomailla oli kohtuullisen tasokas.

Dominoinnin ei tarvitse olla sitä, että alkaa käskyttää jotenkin kylmästi. Voi hyvin alkaa siitä mitä asiakas pyytää ja vähitellen päästä asiakkaan pään sisään.

Poliisikäsiraudat kannattaa kuitenkin olla että tuntuu aidolta. :)

Prostituutiossa ei lopulta ole kysymys yhtään sen erikoisemmasta asiasta kuin mitä tavallisessa niskahartiahieronnassakaan. Sen lieveilmiöt huumeista naisia hakkaaviin ja hyväksikäyttäviin parittajiin ei johdu prostituutiosta itsestään, vaan siitä että kyseinen ilmiö halutaan peittää julkisilta katseilta. Joku jo vetikin uskonnon tähän mukaan ja siitä pohjautuu yleinen suhtautuminen seksiin ja seksuaalisuuteen tällä hetkellä. Se on siis muinaisjäänne kristinuskon ja eritoten kirkon opeista.

Prostituutio -termi on kokenut ongelmallisen inflaation. Siitä kun usein tulee ensimmäisenä mieleen köyhien maiden tyttöjen hyväksikäyttö. Lisäksi myöskin ajatus siitä, että toiminta olisi pelkkä aggressiivista panemista koko rahan edestä (mikä se raha nyt sitten onkin). Nykyasenteilla onkin vaikea neutralisoida seksinostoa.

Mitä tulee uskontoihin, ei voida olla käytännössä kovin varmoja edes siitä, kieltävätkö alkuperäiset opit asioita, joita oletamme. "Miehen ja naisen välinen liitto" ja "huorinteon välttely" on monitulkintaisia abstraktioita. Siitä huolimatta, aina varmasti on ollut dogmeja, jotka eivät perustu neutraaliin hyvään ja pahaan. On yhä paljon nuoriakin, joiden mielestä anaaliseksikin turmelee ihmisen sisimpää moraalia.

Itsemääräämisoikeus on kieroutunut länsimaisen itsekkyyden myötä sellaiseksi, ettei se enää hyödytä ihmistä aina itseäänkään.

En tiedä tästä. Väitetään, että esim. Amsterdamissa noin. 70% ilotytöistä on ihmiskaupan uhreja vaikka seksikauppa onkin laillista.

Tuo lienee feminismipropagandaa, sillä mitä itse olen aiheesta sen kummemmin tutkimatta ymmärtänyt, niin hyvin pieni osa prostituoiduista liittyy ihmiskauppaan. Sillä yksinkertaisesti tehdään vain rahaa ja myyjänä on kroppansa omistaja, eli prostituoitu itse. Mutta ajatellaan että väitteesi olisi tosi. Miksi niin on? Miksei tavallisia urheiluhierojia tuoda ihmiskaupan uhreina tänne hieromaan Kalpan ja Kärppien urheilijoita? Miksi se ihmiskauppa liittyisi vain prostituutioon?

Syy, kuten edellä esitin, liittyy yleiseen moraalikäsitykseen prostituutiosta. Kun siitä tehdään laitonta, piilossa olevaa ja sitä kautta myöskin erityisen tuottavaa, siitä kiinnostuvat rikolliset. Ihan kuten huumeissa. Jos kannabis laillistettaisiin, niin kyseisellä aineella ei tekisi yksikään rikollinen huumekauppias kovin kummoista tiliä. Asian hoitaisivat lailliset ammattilaiset paremmin. Näin on myös prostituutiossa.

Tuo lienee feminismipropagandaa, sillä mitä itse olen aiheesta sen kummemmin tutkimatta ymmärtänyt, niin hyvin pieni osa prostituoiduista liittyy ihmiskauppaan. Sillä yksinkertaisesti tehdään vain rahaa ja myyjänä on kroppansa omistaja, eli prostituoitu itse. Mutta ajatellaan että väitteesi olisi tosi. Miksi niin on? Miksei tavallisia urheiluhierojia tuoda ihmiskaupan uhreina tänne hieromaan Kalpan ja Kärppien urheilijoita? Miksi se ihmiskauppa liittyisi vain prostituutioon?

Syy, kuten edellä esitin, liittyy yleiseen moraalikäsitykseen prostituutiosta. Kun siitä tehdään laitonta, piilossa olevaa ja sitä kautta myöskin erityisen tuottavaa, siitä kiinnostuvat rikolliset. Ihan kuten huumeissa. Jos kannabis laillistettaisiin, niin kyseisellä aineella ei tekisi yksikään rikollinen huumekauppias kovin kummoista tiliä. Asian hoitaisivat lailliset ammattilaiset paremmin. Näin on myös prostituutiossa.

Kyllä ihmiskauppaa on Euroopassakin ollut. Suomessakin oli aikoinaan paljon. Mutta yleisesti Saksankin mallin myötä se on kutistumassa minimiin. Ihmiskaupan uhrit tuodaan muista maista ja heidät sitoutetaan jo ennen tuloa johonkin tehtävään. Heille maksetaan matkat ja usein osoitetaan kämppiä, missä voi työskennellä.

Mitä Hollantiin tulee, syntyy visio ihmiskaupasta ihan aiheetta. Siellä on paljon ihmisiä ja seksinmyyjiä, joilla on alavireinen elämäntapa ihan muista syistä. Olen käynyt Amsterissa ja Brüsselissä, eikä kummassakaan tarvitse viipyä kovin pitkään kokeakseen näitä likaisia tuulahduksia. Myös Euroopan Unionin päämajan ympärillä on paljon korruptiota, paljon enemmän kuin luullaan.
:)

Njaa, jos uskontoa ja yksiavioisuutta ei saa käyttää syynä, niin vaikka sit se, että kenenkään muna tai pimpsa ei mene jumiin jos sitä ei hiero. Mutta hartiat voi mennäkin.

Njaa, jos uskontoa ja yksiavioisuutta ei saa käyttää syynä, niin vaikka sit se, että kenenkään muna tai pimpsa ei mene jumiin jos sitä ei hiero. Mutta hartiat voi mennäkin.

Organisoitu seksittömyys tuottaa paljon ongelmia, joita on usein vaikea havaita. Se tuottaa luokkaeroja ja talousongelmia yhteiskuntaan ja myös seksuaalitiede vaikeutuu kun seksi toimii vain yhden kaavan mukaan.

Naiset oppivat nykymallissa näkemään hyväksikäyttöä kaikkialla. Miehistä tulee niljakkaita ja seksistä tapellaan. Endorfiinikokemukset seksistä vaikeutuvat. Haluttomuudesta tulee ongelmia, kun samanaikaisesti seksiä halutaan ja ei haluta. Suorituspaineet kasvavat ja pikapanot lisääntyvät. Muunlainen seksi jää kysymysmerkiksi. Paineet työpaikoilla kasvavat. Turhilla säännöillä aletaan hakea lisäarvoa. Masennusta diagnisoidaan yhä herkemmin. Yhä useampi diagnisoidaan aspergeriksi. Itsemääräämisoikeus vääristyy ja lupa pitää vaatia jopa 10 minuutin välein kumppanilta, ettei tämä vahingoitu. Epäonnistujille nauretaan. Voittajahahmoksi pyrkii jokainen. Olutta tarvitaan yhä enemmän. Asioita häpeillään yhä enemmän. Mielialalääkkeillä kestetään rakkauden puute. Joten mitään ongelmaa ei tietenkään ole, sillä serotoniini tasapaino ja mikrosirut huolehtivat onnellisuudestamme.

no en ole asiantuntija mutta eikös huorien ainakin pitäisi olla enemmän kontaktissa kuin pelkkä ihokontakti, otat siis sisääsi vaikkakin kumilla varustetun miehen johonkin reikään, johon maksava mies haluaa, et itse voi siis vaikuttaa. Mielummin paskaa siivoisin rahasta muiden pytyistä/wc:stä kuin omista pakaroistani...

no en ole asiantuntija mutta eikös huorien ainakin pitäisi olla enemmän kontaktissa kuin pelkkä ihokontakti, otat siis sisääsi vaikkakin kumilla varustetun miehen johonkin reikään, johon maksava mies haluaa, et itse voi siis vaikuttaa. Mielummin paskaa siivoisin rahasta muiden pytyistä/wc:stä kuin omista pakaroistani...

Anaaliseksiä pelätään, suuseksiä pelätään. Sekin on vanhanaikaista ajatella, että vessanpytyn siistiminen olisi parempi juttu. Itse asiassa sekin kuuluu seksiin. Paska on myös seksuaalinen elementti. Kun käyn itse paskalla, koen aina mielihyvää kun katson kakkaa. Se on dominoivaa ja eroottista styrkkaa jätettä. Etenkin pidän naisen kakasta.

Suuri osa suomalaisesta seksinmyynnistä ei ole perusyhdyntää, joka on omalla tavallaan raskaampaa tai emotionaalisempaa. Myös ulkomailla on omat sektionsa seksille, joka perustuu pelkkään hierontaan. Osa taloista tarjoaa pelkkää dominaa ja fetisismiä. Tukkapölly muuttuu rahaksi. Saat antaa litsareita ja vaikka tunkeutua miehen peppuun jollakin esineellä. Voit kieltäytyä kuitenkin mistä haluat, vaikkapa oksennuksesta ja kumiinpukeutumisesta. Ala on hyvinkin dynaamimen ja joustava ja kehittää omaa seksuaalipuolta. Uhriutumalla sitten taas vajotaan yhä syvemmälle. Niin se on muissakin ammateissa.

hyvä homma et asiantuntijuutta löytyy.... itse olen aina ajatellut että maksava asiakas on se joka päättää mitä ostaa eikä myyvä huora....en tee sitä... en tätä... pohdin onko näitä luksustyttöjä Suomessa kuinka paljon jotka voivat oikeasti rahansa eteen valikoida omien fantasioidensa pohjalta mitä asiakkaille antavat itsestään ja minkälaisia palveluita... olen myös sitä mieltä, että jos naisella/miehellä on sisäsyntuisesti motivaatiot kohdallaan tähän asiaan miksei.. jos ei ole siis ulkopuolinen taho/olosuhteet asiaan painostamassa (huumeet, rahattomuus, sutenööri, onko tämänkin jo vanha sana?) koska aina löytyy naisia/miehiä jotka nauttivat naisen ulosteen suloisesta tuotoksesta:)

Seksin myyminen ei ole likaista ja halveksuttavaa, vaan sen ostaminen. Ja ne, jotka mahdollistavat ostamisen, ovat likaisia ja halveksuttavia.

Hupsista. Miehet sotkee kaiken seksillään. Ja naisten menneisyys on täynnä hyväksikäytön uhkaa. Ja miehetkään tuskin tajuaa mitään, mutta himot kourivat kovasti.

No, onneksi täältä pääsee pois.

Kun systeemi ei pyöri, säästyy luonto ja naiset jatkavat hevoskärryillä, kun miesten syntiluureista aika jättää.

Amen.