Onko mielestäsi paljon, jos Isovanhempi lähettää 120e rahaa joululahjaksi

Status
Viestiketju on suljettu.
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis mitä:
ihmettä!!!Antakaa ne rahat lapsille joille ne on myös tarkoitettu
saadan ostaa mitä tarvitaan, ne tarvittavat jutut on jo ostettu. näitä eivoi suoraaan antaa lapsile kun ovat s-ryhmän lahjakortteja
Alennusmyynteihin menette sitten joulun jälkeen shoppailemaan, ainakin osalla summasta ja annat lasten valita jotain mitä haluavat.
 
Pirjo
Meillä 4 lasta ja miehen isäpuoli antoi 200e lapsille joululahjarahaa, siis yhteensä! Minusta oli ihan kiva summa ja ostettiinkin sillä tarpeellista!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Minusta se on iso summa. On kuulemma laittanut jokaisele neljälle lapselle 30e, saadan ostaa mitä tarvitaan. Me ollaan lahjat jo ostettu niin käytetään se sit ruokaan
No höh. Minusta ne kuuluis myös käyttää niihin lasten lahjoihin, jos kerran sitä varten annettu...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
No kyllä on aika paljon koko summana. Mutta en itse käyttäisi ruokaan vaan laittaisin lapsen tilille odottamaan tarvetta.
ei ole jokaiseelle neljälle tiliä
tuota... eikö teiän lapsilla ole tilejä? mihin ne sitten rahansa laittaa, säästöpossuunko? eikö ne isoimmat ole jo aika isoja, miksei ole tiliä?
 
vieras
Outoa, että maksatatte omat lahjanne isovanhempien rahoista ja käytätte ylimääräiset johonkin muuhun kuin lapsille. Miksi muka lapsille ei voisi s-lahjakortteja antaa, saisivat ostaa mistä tykkäävät esim.
 
Vatkuli
Onko summa iso vai pieni riippuu lahjoittajasta ja saajasta :) Minusta ihan ok neljälle muksulle. Meilläkin mummo antoi lasten lahjat rahana, ja kyllä käytiin ostamassa "ylimääräiset" lahjat hänen puolesta muksuille, mutta tämä on siis meitin tapa ei teidän tartte samalla tavalla tehdä. Kukin taaplaa tyylillään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
No kyllä on aika paljon koko summana. Mutta en itse käyttäisi ruokaan vaan laittaisin lapsen tilille odottamaan tarvetta.
ei ole jokaiseelle neljälle tiliä
No kai ne samalle tilillekin voi laittaa. Kait sieltä myöhemminkin osaatte sen rahan neljään osaan jakaa..vai..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis mitä:
ihmettä!!!Antakaa ne rahat lapsille joille ne on myös tarkoitettu
saadan ostaa mitä tarvitaan, ne tarvittavat jutut on jo ostettu. näitä eivoi suoraaan antaa lapsile kun ovat s-ryhmän lahjakortteja
Ai että ette voi antaa lapsille lahjakortteja, ja ostaa heille niillä jotain KIVAA Prismasta, Sokokselta, tms? :headwall:
Saatte ostaa mitä tarvitaan, joo. Mutta yleensä lahjan antaja tarkoittaa silti sitä, että sitä jotain tarpeellista ostetaan lahjan saajalle...
 
Mulla
Mun mielestä hyvä summa, mutta en kyllä sitä ainakaan kokonaisuudessaan ruokaan käyttäisi. Antakaa vaikka osa lapsille käyttörahaksi tai säästäkää vaikka uuden vuoden aaton ostoksia varten. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
No kyllä on aika paljon koko summana. Mutta en itse käyttäisi ruokaan vaan laittaisin lapsen tilille odottamaan tarvetta.
ei ole jokaiseelle neljälle tiliä
tuota... eikö teiän lapsilla ole tilejä? mihin ne sitten rahansa laittaa, säästöpossuunko? eikö ne isoimmat ole jo aika isoja, miksei ole tiliä?
lompakkon tietty, mitä lapsi tekee tililä?
no säästää sinne rahaa... vaikka?? mitä sä teet tilillä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä