Onko miehesi kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
on kotona ... tuossa tuijottelee neloselta jotain vankila ohjelmaa....

oltiin illalla kylässä pojan kummitätin luona jolla kolme poikaa... mukavaa ja meteliä oli riittävästi.... miehet grillas makkaraa ja taisivat yhet olusetkin kiskasta.....

ei tuolla ukolla kovaa intoo oo ottaa kun toi pikkukakkosen la oli viikkositte.... eli tietäis kuitenkin laitokselle lähtöö jos olisi hiukankin enempi ottanut.....

kotona on. ollaan vähän kipeenä kaikki. mieheni on vuorotyöläinen ja minun puolesta olisi voinut baariin mennä jos olisi terveenä ollut, kun nyt kerrankin sattu vapaata. mut tuumasi jo viime viikolla et ei ole vappuna ulos lähdössä.

Ei oo kotona vaan kapakassa,töissä..Vähän kyl yksinäisyys painaa päälle ja välillä tuntuu et ois kiva olla tuol juhlimassa vappua muiden kanssa.Mut jos biletyksen ja tän ihanan perheen välillä saan valita,niin kyllä mä tän valitsen,ehdottomasti! :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 23:21 Töllin Ruusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 23:20 vieras kirjoitti:
Onko teidän miehillä mitään elämää? Kotona vappuna??

Elävä on, kokeilin.

:D

:D :D :D
Mun mies kattelee lintukirjaa, pitäisköhän heitellä serpentiinejä päälle ja pyytää keskittymään vähän isompiin tipuihin =) ;)

Mun mies ei kotona ole.On kaverin luona bileissä ja nyt varmaan jo baarissa.Lapsi on kaverin luona yökylässä ja minä kotiuduin töistä justiinsa.
Mulla taitaa olla tosi huono aviomies :/

Iltoja.. iltoja?? Munkin mies lähti tossa illalla kaverin luo muutamalle oluselle, joo, niin varmaan muutamalle :laugh: musta se on ihan ok kun asiasta on sovittu. Tosin ilmotin kyllä selvästi, että baariin ei oo mitään asiaa ja tuntu menevän kiltisti perille.. Kyllä jokainen tietää oman wagnerinsa onko huono vai ei, eikä se pikku (eli tänään, kaato) känneistä kiinni oo ex joo..?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 23:10 äiti kirjoitti:
Onko oikeesti joillakin niin surkeesti asiat et mies on mennyt kuppilaan?
Ja perhe viettää iltaa ilman iskää ja entäs se huominen päivä?

Miksi te naiset ja nuoret varsinkin alatte tuommoseen hommaan?

Ei miehen tarvi yksin loikkia enään kapakissa jos perhe on jo.Niinkuin ei naisenkaan.
Täh?

piti grillata ja viettää tipaton vappu, mut isäntä aloitti juhlinnan eilen ja jatkoi tänään jotenka minä ja lapset saatiin pettyä :kieh: mutta mutta nou hätä !!!meillä oli oikein hauskaa vaikkei isukkia näkynykkään =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 01:45 miu mau kirjoitti:
piti grillata ja viettää tipaton vappu, mut isäntä aloitti juhlinnan eilen ja jatkoi tänään jotenka minä ja lapset saatiin pettyä :kieh: mutta mutta nou hätä !!!meillä oli oikein hauskaa vaikkei isukkia näkynykkään =)
Miten vietitte hauskaa vappua?

lähti viideltä töihin, ja tulee aamulla 5:n jälkeen.. on baarissa töissä ja heillä inventaario sulkemisajan jälkeen.. tekisi mieli valvoa ja odottaa mutta toisaalta hittoako, aika menee nopeammin nukkuessa:) kohta nukkuu..

joo ei oo kotona, puhelin soi joskus kahden aikaan 15v. jossain , piti lähtee hakemaan, se on niin kova poika järkkään ylläreitä, saas nähdä mitä tälläkertaa, ei tää poitsu ainakaan sielläpäinkään ollu mis olis pitäny. Se vaan on nyt tällästä.Oliskaiviisainta painua maateja kattoo tilanne aamulla, mutta meni unet niin pahasti poikki.

Yhteistyössä