onko miehenne sanonut mitään ''hölmöä'' synnytyksessa?

3äiti
" Se on kuule sellanen juttu, että sinuna en menis toho vieree, saat nyrkistä" mies sanoi kätilölle joka koitti ehdotella sisätutkimusta kun ensin eväsi kipuläkkeen. Hänen mielestään ei voinu niin nopeesti tapahtua edistystä... Tuosta vartin päästä oli poika maailmassa.

vieras
me oltiin salissa yön yli ja mies sai oman sängyn. olin saanu epiduraalin ja makoilin jännittyneenä (ilman kipuja) sängyssä. Kätilö ravasi sitten tunnin välein katsomassa mun tilannetta, niin mies tokaisi että. "hel****i, kun ei saa edes rauhassa nukkua ku joku ravaa täällä vähän väliä"! Lähinnä nauratti vaan ku oli just täälä lukenu pitkän ketjun näistä möläytyksistä...

JONSERED Karhunkantaja
"Saaks tota vielä ruakkia?" kysyi kätilöltä ja viittasi minuun päin suklaalevyllä :D

Mutta toisaalta, kun toista synnyttäessä lapsen pää jo näkyi, ilmoitin että saatte sitten jatkaa kätilön kanssa tästä kahdestaan, minä lähden kahville...

IRAn syntymä oli aivan hulvattoman hauska tapahtuma, kätilökin hihitteli ja kiitteli, että me teemme hänen työnsä ihan hyvin. Jatkuvaa läppää, kunnes sanoin: "jaaha, nyt alkaa mun showni, olkaa te nyt hiljaa" ja ponnistin kaksi tai kolme kertaa ja sanoin:"okei, saatte jatkaa, mutta antakaa tyttö mulle ensin"

Tyyne
Aluksi mies oli aivan kalpeana ja hiljaa salissa. Nukkui omassa säkkituolissaan useita tunteja. Kun tosi toimet ja ponnistelut alkoi oli vähän turhankin aktiivisesti mukana toimessa. Mun mies oli katsellut ilmeisesti jotain amerikkalaista elokuvaa ja heitti koko synnytyksen ärsyttäviä kannustuksia. "Pää näkyy jo, ponnista, ponnista." Oli muutenkin pää jalkovälissä tuijottelemassa. Olisin kaivannut vähän ylemmäs katselemasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Sillon ku sain esikoisen niin mies mies sano vähemmän mukavasti siinä mulle: jos synnytät neekerin nii tapan sut siihen pöydälle ja kun poika synty sano että voitte tikata muutamat ylimääräset ompeleet sinne :'( |O |O |O
:eek: :eek: Nojoo |O

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Sillon ku sain esikoisen niin mies mies sano vähemmän mukavasti siinä mulle: jos synnytät neekerin nii tapan sut siihen pöydälle ja kun poika synty sano että voitte tikata muutamat ylimääräset ompeleet sinne :'( |O |O |O
:eek: :eek: Nojoo |O
Oli kyllä tosi rumasti tai paremminki TÖRKEESTI sanottu.. |O SIllo tuntu pahalta,mutta olikin ex 3kk pojan syntymän jälkeen!

eipä tuo pahempia siellä laukonut :D Mies on mettällä ku rambo konsanaan ja synnytys salissa ponnistus vaiheessa luikkii oven toiselle puolelle ei kestä sitä mun "huutoa",esikolla kehui kun tuli ponnistus vaiheen jälkeen takas saliin "missä se veri ja suolenpätkät on mitä sieltä tuli?
Oltiin sitä ennen nahisteltu kun se väitti että sieltä tulee suolia yms,oli elokuvassa nähnyt synnytyksen ja siinä tuli verta yms :headwall:

voi helvata mikä idiootti ollut :kieh:

Ei,no mulle tehtiin sectio jossa mies mukana. Se oli tosi ihana tuki ja turva siinä vieressä. Silitti mun päätä ja piti kädestä kiinni,tuntui hyvältä kun mua niin pelotti. Ei se paljon puhunut ja hyvä niin. Mut sen muistan ikuisesti kun sanoi:-Me saatiin pieni prinsessa.. :heart:

Mut osastolta kun oltiin kotia lähdössä.... |O Minä itkusena puen päälleni vanhaa isoa t-paitaa,kun löysä mahanahka jne farkkujen päällä roikkumassa ei tuntunut kovin kivalta..Niin mies tuumaa:-outoa että sulla on vielä noin iso maha,ihan kuin oisit vieläkin raskaana. :headwall: Mä painelin vessaan itkemään ja mies ihmetteli et mikä nyt. Eihän kuulema mitään pahaa tarkoittanut. :eek:

:eek: :eek: Ei juma

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Minä sanoin kesken ponnistusvaiheen kätilölle että vanha sanonta "helppoa kuin lasten teko" saa tässä ihan uuden merkityksen.Kätilön mielestä kerjäsin turpaani.
:LOL: Olisit tullut seuraksi, kun minä olin porsimassa kolmatta. Äijä oli töissä, eikä päässyt. Kuulostaa juuri sen tyyppiseltä hempeältä kannustukselta, johon olen tottunut.

*ai niin, se uimakuva vaihtamaan'

Yhteistyössä