oisin jo nakannu jollain kovalla menemään.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:"Jokainen supistus tuo loppua lähemmäs".. |O |O |O |O |O
En tiedä mistä helvetistä se oli niitä juttuja lukenut ja alkoi kesken synnytyksen niitä pätevänä laukomaan :kieh:
Nojoo |OAlkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Sillon ku sain esikoisen niin mies mies sano vähemmän mukavasti siinä mulle: jos synnytät neekerin nii tapan sut siihen pöydälle ja kun poika synty sano että voitte tikata muutamat ylimääräset ompeleet sinne :'( |O |O |O
Oli kyllä tosi rumasti tai paremminki TÖRKEESTI sanottu.. |O SIllo tuntu pahalta,mutta olikin ex 3kk pojan syntymän jälkeen!Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Nojoo |OAlkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Sillon ku sain esikoisen niin mies mies sano vähemmän mukavasti siinä mulle: jos synnytät neekerin nii tapan sut siihen pöydälle ja kun poika synty sano että voitte tikata muutamat ylimääräset ompeleet sinne :'( |O |O |O
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Sillon ku sain esikoisen niin mies mies sano vähemmän mukavasti siinä mulle: jos synnytät neekerin nii tapan sut siihen pöydälle ja kun poika synty sano että voitte tikata muutamat ylimääräset ompeleet sinne :'( |O |O |O
voi helvata mikä idiootti ollut :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Sillon ku sain esikoisen niin mies mies sano vähemmän mukavasti siinä mulle: jos synnytät neekerin nii tapan sut siihen pöydälle ja kun poika synty sano että voitte tikata muutamat ylimääräset ompeleet sinne :'( |O |O |O
Ei jumaAlkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Sillon ku sain esikoisen niin mies mies sano vähemmän mukavasti siinä mulle: jos synnytät neekerin nii tapan sut siihen pöydälle ja kun poika synty sano että voitte tikata muutamat ylimääräset ompeleet sinne :'( |O |O |O
ihan taatusti kerjäsitAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minä sanoin kesken ponnistusvaiheen kätilölle että vanha sanonta "helppoa kuin lasten teko" saa tässä ihan uuden merkityksen.Kätilön mielestä kerjäsin turpaani.
Olisit tullut seuraksi, kun minä olin porsimassa kolmatta. Äijä oli töissä, eikä päässyt. Kuulostaa juuri sen tyyppiseltä hempeältä kannustukselta, johon olen tottunut.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minä sanoin kesken ponnistusvaiheen kätilölle että vanha sanonta "helppoa kuin lasten teko" saa tässä ihan uuden merkityksen.Kätilön mielestä kerjäsin turpaani.