Tosi hauskoja miehiä!
Meillä tuo esikoisen synnytyksessä sanoi kätilön tarjotessa mulle ilokaasua, että ota ihmeessä, sitten suakin naurattaa ja oot hyväntuulinen! Mies varmaan ajattelli, että toista kertaa ei halua saada kenkää päähänsä, kun viskasin häntä aiemmin kengällä...
:ashamed:
No mä otin henkäyksen sitä ilokaasua, mies seuraa hymykorvissa ja silmä tarkkana mun reaktiota ja oksennushan siinä alkoi lentää... Mies oli ihan
mikset sä naura?! Minä vaan, että vieläkö tässä nauramaan pitäis alkaa.
No sit se tulee hakemaan mua ja poikaa sairaalasta ja muuten sillä oli kaikki tavarat mukana niinkuin pitääkin, mutta kun aloin laittamaan kenkiä jalkaan niin niitäpä ei ollu missään! Mies taas: mitä oisit sä tarvinu kengätkin?
Juu, en, ku mä voin vallan hyvin kävellä sukkasillani autoon :headwall: (Se oli vieny ajatuksissaan mun kaikki päällysvaatteet ja kengät kotiin mennessään ku synnytyksestä lähti )
Toista ku olin synnyttämässä mies huokas raskaasti ku kätilö tuli huoneeseen. Kätilö sit kysy, että noh? Mies: Meneekö tässä vielä kauankin, mulla ois vähän hommiakin tehtävänä... Viime kerralla ku oltiin täällä ni meni koko päivä, että vieläköhän tässä pitää iltaan asti odottaa :headwall:
No, ei menny kauan. Just kerkesin synnytyssaliin, ku poika alko syntymään. Tuosta huokauksesta meni siis n.20-25min.
Miehelle on aina ollu kova paikka olla sairaalassa, joten sillä sillä oli nytkin kiire pois...