onko miehenne sanonut mitään ''hölmöä'' synnytyksessa?

tää ei kesken synnytyksen hirveesti naurattanut mut jälkeen päin kyllä...

eli olin ollut sairaalassa jo kaksi päivää kun vedet meni ja vihdoin päästiin saliin ja siellä noin 2 tuntia ennen ku poika syntyi olin ihan hel**tin kipeä ja käytössä pelkästään ilokaasu.. ja mies ei oikein tiennyt että mitä tehä jne niin se kysy multa kulta haluatko että soitan teidän äitin tänne sunkaa :eek: no arvatkaa vaa halusinko :kieh:

memmu
Ihme kyllä mies ei ole sanonut mitään "hölmöä" synnytyksessä. Ollut aika hiljokseen ja tehnyt mitä olen käskenyt/pyytänyt. Viimeksi kätilölle kyllä kohtuu ärhäkkään äänensävyyn tokasi että "ei se pysty nyt tuleen kun sattuu niin perkeleesti", kun kätilö koko ajan hoputti minua pöydälle makaamaan ja kun en pystynyt oikeen muuta tekeen kun nojaamaan seinään kun koko ajan supisti.

... niin se kysy multa kulta haluatko että soitan teidän äitin tänne sunkaa :eek: no arvatkaa vaa halusinko :kieh: [/quote]

eikä!! buahahahhaahhahah :LOL: hehheheh

mun mies lauko typeriä itsestään selvyyksiä ja kyseli kokoajan et syntyykö jo. mut sai myös kuulla siitä..

No meillä hoki "tsemiä" koko ajan... Sanoin sille jälkeenpäin, et jos se mulle joskus vielä sanoo tsemiä, niin sille tulee leuka kipeeksi. Ilmankos se kolmosen synnytyksessä olikin ihan hiljaa, ei uskaltanu suutaan avata ettei vaan tuu kiellettyä kannustusta... :)

lissu
Mua olis kyllä ihan ilahduttanut jos mies olis kysynyt tuommoista, mutta hienosti me selviydyttiin kaksistaan. Ehkä eniten pöyristytti (synnytyksessä ja sen jälkeen) kun hän valitti siitä, kuinka huonosti hänellä oli asiat, kun ei ollut omaa sänkyä vaan piti säkkituolilla maata :eek: Eikä meidän synnytys tosiaan ollu mistään pisimmästä päästä, oltiin salissa yhteensä 5 tuntia.

Nykyään aina jos joku kysyy että kuinka synnytys meni, hän vastaa, ihan hyvin, ainoo vaan että siellä ei ole huomioitu tukihenkilöä..

No joo... kyttäili sitä monitoria mistä näkyy supistukset,minuun ei vilkassukaan ku se monitori oli niin kiinnostava tokaisi vähän väliä et-nyt taitaa supistaa :/ Minähän en itse sitä mitenkään voinu tuntea.....ilman kipulääkkeitä kun kärvistelin.

Minunkaan mies ei synnytyssalissa mitään ihmeitä puhunu, mutta huonekavereiden kanssa naureskeltiin osastolla kun isäntä selitti tohkeissaan puhelimessa, että "joo, synnytys oli helppo!!" Ei kyllä ollu pahemmin kysyny minun mielipidettä :D

Miä
Ei nyt hölmöä mutta se oli aika hauska kun kätilö nosti pojan ylös heti kun se syntyi niin mies hihkaisi suureen ääneen että sillähän on kivekset :LOL: No eikös pojilla yleensä ole? =)

Työäiti
Alkuperäinen kirjoittaja maymay:
No joo... kyttäili sitä monitoria mistä näkyy supistukset,minuun ei vilkassukaan ku se monitori oli niin kiinnostava tokaisi vähän väliä et-nyt taitaa supistaa :/ Minähän en itse sitä mitenkään voinu tuntea.....ilman kipulääkkeitä kun kärvistelin.
jaa, minä pistin oikein miehen kyttäämään sitä, jotta osaisi sanoa mulle milloin pitää hönkästä ilokaasua. Itse en enää jaksanut...

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja maymay:
jaa, minä pistin oikein miehen kyttäämään sitä, jotta osaisi sanoa mulle milloin pitää hönkästä ilokaasua. Itse en enää jaksanut...
varmaan tuossa tilnateessa ihan hyvä jos kyttää:)
mulle vaan ei annettu mitään,edes sitä ilokaasua niin tunsin kyllä sanomattakin millon se supistus tulee.

Pömppiäisten äiti
Kun mentiin kakkosta synnyttämään, niin mies kysyi: "Tässä huoneessako se synnytys sitten tapahtuu?" Minä: "No tällainenhan se viimeksikin oli." Mies: "Niin mutta minä ajattelin että sinut viedään vielä johonkin osastolle makaamaan ja sitten sieltä lähdetään synnyttämään." Minä: "Ei tässä kuule kauaa enää nokka tuhise." Ja niin vauva oli puolentoista tunnin päästä pihalla.

Eka vauva nimittäin syntyi käynnistyksellä ja tosiaan makoilin osastolla päiväkausia ja mies tuli sitten vasta kovalla kiireellä, kun olin jo synnytyssalissa.

Mies oli aika vähäpuheinen, mutta kun kätilö sano mulle "enää kerran ponnistat niin se pää tulee jo". Mä tiuskaisin takas että "sit on vielä olkapäät ja jälkeiset" :kieh: Kätilö alko nauraa ja mies kanssa. Jälkeenpäin minäki...

Ei sanonut, mutta ystävällisesti alkoi nauraa räkättää kun yritin kuoria mandariinia ja vajosin supistusten välillä puoluneen ja se mandariini tippu lattialle. Miehestä se oli aivan mahdottoman huvittava tilanne :kieh:

Kaksosten synnytykseen ei ehtinyt mukaan, kuopusta odotellessa syntyväksi ukko istu tuolilla ja luki lehteä pukahtamatta sanaakaan.

Jaa no, tais se kerran sanoa että ota sitä ilokaasua niin aikakin menee sutjakammin. :kieh:

Yhteistyössä