onko mieheni sairas?

mieheni tulee töistä kotiin ja alkaa samantien marisemaan ja huutamaan.tälläkertaa siitä että minä märännytän kuulemma kotimme kun olen käynyt suihkussa,vaikka kuivasin kylppärin suihkussa oloni jälkeen. ja sitten tuli raivo siitä kun kotona on niin kuuma ja hänellä on töissäkin liian kuuma.kuumuus on minun syytäni hänen mielestään koska muka pidän ovea auki, vaikka koiramme oli juuri silloin avannut oven ja huilasi kuistilla kun minä keittiössä tein ruokaa.aamulla olin kyllä tuulettanut kun satoi.nyt on kovat helteet...mieheni huutaa että "sinun pitää mennä itseesi"," oleksä edes ihminen," "mene vittuun",ja muita solvauksia. minä pelkään miestäni aina kun hän on tulossa töistä.tänäänkin ajattelin tekeväni paljon hommia että mieheni olisi tyytyväinen, niin hän vain haukkui ja sanoi nuo edellä mainitut asiat sekä sen etten ajattele kuin itseäni ja pesen muka vain omia pikkuhousujani vaikka pesen hänen pyykkiä myös ja mankeloin lakanat.imuroin koko huushollin tein ruuan ja kaikki oli taas väärin tehty enkä ollut muka ajatellut häntä laisinkaan! aamulla olin keskeneräisellä talollamme johon olemme pian muuttamassa,putsaamassa karsinat ja vein hepat ulos.olen raskaana ja voin pahoin siksi nukahdinkin kesken jääkaapin sulattamisen mutta heräsin kyl ajoissa.olin laittanut pyyhkeen alle.eikä vettä ollut tippunut mihinkään, niin hitaasti se suli.teen kaikkeni kotimme hyväksi mutta mieheni vain huutaa ja haukkuu.tulin hänen vanhemmilleen turvaan kun en jaksanut enää.poikkesin kattoon heppoja ja mieheni oli paikalla ja alkoi marista taas että minä ilmeisesti laittanut kuivikkeet väärin karsinaan...lähdin kävelemään..nimittäin seuraavan auton alle...sitä ei tullut...mieheni löysi minut ja pyysi anteeksi hädissään ja käski autoon mutten mennyt.
 
oletko varma että tää ei johtu sun raskaana olemisesta? käyttäytyy aika lapsellisesti suomeks sanottuna ja periaattees sähä et sais paljoo tehdä edes raskaita siivoamisia kun odotat vauvaa. Pakko oikeesti kysyy paljo miehes henkinen/fyysinen ikä on? kuulostaa et henkinen olis tyylii just 18v jne..Koita jaksaa oikeesti :)

Onko miehelläsi todettu mielialahäiriötä suvussa?
 

Yhteistyössä