T
tidii
Vieras
Hän juo joka viikonloppu, parhaimmillaan molempina päivinä. Välillä myös viikolla. Joka kerta kun tulee mieliteko, on pakko päästä ryyppäämään. Kysyin kerran, että miksi ei voi juoda niinkuin minä, eli muutaman, pikkuhumalaan asti, vaan tartteeko joka hel****n kerta vetää persiit olalle, niin hänen vastauksensa oli, "jos kerran lähtee ryyppäämään, niin tarvii sitä sillon kännissä olla!"
Olutta menee vähintään 12 illassa, riippuu missä vaiheessa aloittaa (Päivällä, vai illemmalla.)
Olen raskaana, todella alussa vielä, mutta kuitenkin. Pyysin tänäänkin, että mieheni olisi jäänyt kanssani kotiin. Ja ei jäänyt. Pakko oli taaskin päästä ryyppäämään. Yhdeltä se sitten lähti päivällä, ja tuli takaisin illalla. Äijä ihan tiedottomassa tilassa. Tohon se sitten sohvalle sammui.
Hän lupasi, että on nyt juomatta, mutta silti kalvaa tuolla pään perukoilla, että paska puhetta.
Rakastan miestäni valtavasti, mutta tämä tilanne pelottaa.
Olutta menee vähintään 12 illassa, riippuu missä vaiheessa aloittaa (Päivällä, vai illemmalla.)
Olen raskaana, todella alussa vielä, mutta kuitenkin. Pyysin tänäänkin, että mieheni olisi jäänyt kanssani kotiin. Ja ei jäänyt. Pakko oli taaskin päästä ryyppäämään. Yhdeltä se sitten lähti päivällä, ja tuli takaisin illalla. Äijä ihan tiedottomassa tilassa. Tohon se sitten sohvalle sammui.
Hän lupasi, että on nyt juomatta, mutta silti kalvaa tuolla pään perukoilla, että paska puhetta.
Rakastan miestäni valtavasti, mutta tämä tilanne pelottaa.