...olin rehellinen heti alkuun, mies oli ymmärtäväinen ja sanoi, ettei jätä mua ja lasta, oli se sitten kumman hyvänsä. Luojalle kiitos, että lapsi oli tämän isän oma, huomasin heti laitoksella piirteistä, ettei muuta vaihtoehtoa ollut. Tänään lapsi on niin sopiva sekoitus meitä molempia, ettei tule enää edes muistelleeksi tuota kamalaa epätietoisuutta.
Valheella on LYHYET jäljet. Älä ole nyt itsekäs, ja ajattele pelkästään omaa etuasi. Kyseessä on kahden muun ihmisen elämä (ehkä jopa kolmen).
Oletko SINÄ se, jolla on valta päättää?? Etkö mieluummin antaisi totuuden tulla ilmi, hyvässä taikka pahassa, ettet jäisi iäksi tämän salaisuutesi vangiksi?
Vahingoitat tällä pahiten itseäsi.
Mä toivon sydämeni pohjasta, että löydät ratkaisun tähän tilanteeseen. Mieti sisintäsi ja harkitse kaikki vaihtoehdot TARKKAAN! Älä ajattele tämän hetkistä kärsimystä, koska se kärsimys tuplaa itsensä päivä päivältä, ja jos salaisuus joskus räjähtää kasvoille, tekee se PALJON pahempaa jälkeä kuin nyt.
Älä myöskään anna biologisten seikkojen vaikuttaa liikaa päätökseesi, sillä mikään ei ole niin arvaamaton kuin ihmisen oma vartalo, ja kaikki mitä sen sisällä on. Ja sitä kun ei meistä kukaan tiedä mitkä on ne luonnonlait, jotka toisia ihmisiä saa alulle.
Kuulostanpa minä paatokselliselta saarnaajalta, believe me, en ole sellainen. Haluan vain hirmuisesti, että pääset tuosta piinastasi. Toivon sinulle kaikkea hyvää, uskoa parempaan tulevaan. Asioilla ON tapana järjestyä!!!