minun tarinani..

• Viestiketjun aloittaja ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti
ahdistaa
En tiedä miten alottaisin mut..Oltiin seurusteltu vähän aikaa mieheni kanssa.Meille tuli riita ja läksimme omille teillemme.Petin miestäni ja silläkin oli ollu joku flirtti.No me selvittiin asiasta ja tulin raskaaks.Mun ovulaation aikana rakasteltiin mieheni kanssa siltä uhalta että tulisi vauveli.No tein testin ja näytti negatiivista.Meni 2viikkoa eteenpäin.(menkat ois pitäny jo tulla)Sit tuli tää meidän äsken kertomani riita ja silloin petin.Sen viikonlopun jälkeen tein testin ja näytti plussaa..vauva tulossa.No kerroin miehelleni että nyt on semmonen juttu että en tiedä pitääkkö lasta vai ei koska isimahdollisuuksia on kaksi.Mieheni halusi että pidetään lapsi ja ollaan yhdessä ja jos lapsi ei ole hänen sen synnyttyä niin hän lähtee sitten vasta kävelemään.Hän vaatimalla vaati että pidämme lapsen.Myös minä halusin pitää sen.

Kun neuvolassa sitten puhuin asiasta kun tuli puhe äitiysrahahakemuksista ja että kuka on lapsen isä..niin otin asian puheeksi (että olin pettänyt ja kerroin testeistä ja ajankohdista) koska minua pelotti ja pelottaa.Silloin terkkari sano mulle et mulla ei oo syytä huoleen,et ei ole muuta mahdollisuutta kuin se että oma mieheni on lapsen isä,koska olin jo silloin raskaana kun menin pettämään miestäni.Voinko luottaa niin paljon terkkariin että minulla ei ole hätää.

Mieheni tietää kaikista asioista ja luottaa kovasti että terkkari puhuu totta..En tiedä tuliko tarinani epäselvästi..mut mua pelottaa et pystyykö mies mut jättämään jos lapsi ei oo sen.Se kuitenkin antaa rakentaa "pesää" vauvalle kokoajan tänne sen luo mihin minäkin muutin..Kaikki on niin sekavaa..Haluaisin uskoa terkkaria..mitä mun pitää tehdä? Mua pelottaa et kaikki tää loppuu kun tulee isyystestin aika..Mä oon idiootti tiedän sen.Mut halusin niin paljon tätä vauvaa et päätin et pärjään yksinkin jos mies haluaa mut jättää vauvan syntymän jälkeen..

Tehdäänkö isyystesti automaattisesti kun vauva syntyy?Oon miettiny niin paljon koko raskauden ajan et tarviin apua..miten tästä selviän..Kukaan muu ei tiedä mitään paitsi me.. :ashamed:

Koukku
Ei isyystestiä tehdä, jos oma mies tunnustaa isyytensä (avoliitossa). Avioliitossa mies on "automaattisesti" lapsen isä. Mikäli tämä toinen mies vaatii oikeuksiaan ja isyystestiä, voi tilanne muuttua.

ahdistaa
me ei olla kihloissa mieheni kanssa.Ja mieheni ehdotti yhessä vaiheessa että annetaan olla koko testi,mutta sitten sanoikin että haluaa varmuuden että lapsi on hänen.Jos ei olla kihloissa niin riittääkö pelkkä tunnstus mieheltäni..jos hän ei halua testiä?

Tämä toinen mies ei tiedä asiasta mitään..en voi sanoa tai elämästäni tulee helvettiä.En tule koskaan paljastamaan sille tätä!en koskaan.Se on vanha linna kundi ja periaatteessa käytti mun surua hyväkseen sinä iltana!!!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2004 klo 16:44 ahdistaa kirjoitti:
me ei olla kihloissa mieheni kanssa.Ja mieheni ehdotti yhessä vaiheessa että annetaan olla koko testi,mutta sitten sanoikin että haluaa varmuuden että lapsi on hänen.Jos ei olla kihloissa niin riittääkö pelkkä tunnstus mieheltäni..jos hän ei halua testiä?

Tämä toinen mies ei tiedä asiasta mitään..en voi sanoa tai elämästäni tulee helvettiä.En tule koskaan paljastamaan sille tätä!en koskaan.Se on vanha linna kundi ja periaatteessa käytti mun surua hyväkseen sinä iltana!!!!!!
Avoliitto on yhtä kuin samankaton alla eläminen, oli sormusta tai ei. Joten jos miehes ei halua testiä niin sillon sitä ei tarvita, voi vaan isyyden tunnustaa. Mutta mikäli teistä kumpi tahansa testin haluaa, se tehdään.

ak79 harmaana
no meil oli hiukan samantapanen tilanne ja mies vaati että tehdään testi, mut ku vauva syntyi niin ei halunnu testiä mut mä sanoin että tehdään niin ei voi sit jälkeenpäin kyseenalaistaa asiaa ja toiseks testi on ilmanen jos sen haluaa isyydentunnustuksen yhteydessä, mut jos haluaa myöhemmin pitää itse maksaa ja se on kallis 1000?.. vauvalta otettiin poskesta dna-näyte niin ei tarvinnu ottaa verinäytettä..(tuloksia odotellaan)

on totta että jos kahden päivän jälkeen pettämisen jälkeen oot tehny testin, joka näytti suoraan psitiivista, on miltei mahdotonta että tää toinen mies on lapsesi isä. testi näyttää oikeestaan poikkeuksetta plussan vasta kun on menny noin kaks viikkoo hedelmöityksestä, jolloin raskaushormoneja on kehossa tarpeeksi jotta se näkyy virtsassakin. että mun mielestä voit olla ihan huoletta.

\

TOTEANPA TAAS, ETTÄ SIINÄ LAPSELLE HYVÄ KOTI JA VANHEMMAT...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 07:33 Katti kirjoitti:
\

TOTEANPA TAAS, ETTÄ SIINÄ LAPSELLE HYVÄ KOTI JA VANHEMMAT...
Mee katti muualle arvosteleen sellaisia jotka oikasti sitä arvostelua kaipaa. Ei alkuperäisen olo tästä kommentista yhtään kohennu varmasti, ja sinä et voi tämän kertomuksen perusteella analyysia heidän perhe-ja arkielämästään tehdä. :kieh:

ahdistaa
Siis rakastan teitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Arvatkaa tuliko mulle nyt helpompi olo olla..Etten oo ainoo jolle on sattunu näi ja toiseks et luotatte munkaa et oikee mieheni on lapsen isä!!!Mulla on oikeesti mukavampi olo!

Kaikille tosi ihanaa ja onnellista uuttavuotta!!! :wave: :wave:

Samanlainen tilanne
Hei! Meillä oli vähän saman tapainen tilanne kanssa oltiin miehen kanssa yritetty aika kauan vauvaa ja kun tuli iso riita niin petin miestäni. No kuukausi siitä eteenpäin aloin epäillä että olen raskaana ja olinki. No kerroin miehelle ja samalla pohdimme että mikä mahdollisuus hänellä on olla lapsen isä.

En oikein tienyt että kenen kanssa olis asiasta puhunut ja välillä oli turhautunut olo. Vaikka mies sitten sano että tottakai pidetään vauva ja hän on silti valmis jakamaan minun ja vauvan kanssa elämän. No koko raskauden pohdin että jos vauva on sen toisen miehen ja sitten miten se tulee vaikuttamaan parisuhteeseemme. Ajattelin että meille tulee varmaan ero jos vauva on toisen miehen.

No sitten vauva syntyi ja alusta alkaen mies hoiti ihan isän tehtäviä ja arki sujui tosi hyvin. Meillä ainakin sosiaalitoimiston lastenvalvooja sanoi että alle 3kk.n ikäiselle ei suositella tehtävän näitä kokeita joten otettiin sitten kolmen kuukauden ikäisenä ja testi oli tosiaan ilmainen.Testien tulos kesti ainakin noin kuukauden tulla. Minä jätin kännykkä numeron niin soitti sitten heti kun tulokset oli sosiaalitoimistossa. Kyllä siinä meinas monta kertaa hermot palaa kun ei ollut varma tuloksesta.

No meille kävi niin suuri onni että tämä rakastamani mies on lapsen biologinen isä ja kyllä on nyt arki helpottanut kun ei tarvi miettii isyystestiä tai tuloksia.

voimia sinne ja se on helppo sanoa mutta ei kannata tressata etu käteen kau heesti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2004 klo 15:41 ahdistaa kirjoitti:
En tiedä miten alottaisin mut..Oltiin seurusteltu vähän aikaa mieheni kanssa.Meille tuli riita ja läksimme omille teillemme.Petin miestäni ja silläkin oli ollu joku flirtti.No me selvittiin asiasta ja tulin raskaaks.Mun ovulaation aikana rakasteltiin mieheni kanssa siltä uhalta että tulisi vauveli.No tein testin ja näytti negatiivista.Meni 2viikkoa eteenpäin.(menkat ois pitäny jo tulla)Sit tuli tää meidän äsken kertomani riita ja silloin petin.Sen viikonlopun jälkeen tein testin ja näytti plussaa..vauva tulossa.No kerroin miehelleni että nyt on semmonen juttu että en tiedä pitääkkö lasta vai ei koska isimahdollisuuksia on kaksi.Mieheni halusi että pidetään lapsi ja ollaan yhdessä ja jos lapsi ei ole hänen sen synnyttyä niin hän lähtee sitten vasta kävelemään.Hän vaatimalla vaati että pidämme lapsen.Myös minä halusin pitää sen.

Ihan tosissasi varmaan kyselet....
Onneksi et oo mun vaimoni.

Kun neuvolassa sitten puhuin asiasta kun tuli puhe äitiysrahahakemuksista ja että kuka on lapsen isä..niin otin asian puheeksi (että olin pettänyt ja kerroin testeistä ja ajankohdista) koska minua pelotti ja pelottaa.Silloin terkkari sano mulle et mulla ei oo syytä huoleen,et ei ole muuta mahdollisuutta kuin se että oma mieheni on lapsen isä,koska olin jo silloin raskaana kun menin pettämään miestäni.Voinko luottaa niin paljon terkkariin että minulla ei ole hätää.

Mieheni tietää kaikista asioista ja luottaa kovasti että terkkari puhuu totta..En tiedä tuliko tarinani epäselvästi..mut mua pelottaa et pystyykö mies mut jättämään jos lapsi ei oo sen.Se kuitenkin antaa rakentaa "pesää" vauvalle kokoajan tänne sen luo mihin minäkin muutin..Kaikki on niin sekavaa..Haluaisin uskoa terkkaria..mitä mun pitää tehdä? Mua pelottaa et kaikki tää loppuu kun tulee isyystestin aika..Mä oon idiootti tiedän sen.Mut halusin niin paljon tätä vauvaa et päätin et pärjään yksinkin jos mies haluaa mut jättää vauvan syntymän jälkeen..

Tehdäänkö isyystesti automaattisesti kun vauva syntyy?Oon miettiny niin paljon koko raskauden ajan et tarviin apua..miten tästä selviän..Kukaan muu ei tiedä mitään paitsi me.. :ashamed:

Minä taas en ota kantaa isyysasiaan enkä tauteihin, vaan siihen että ekan riidan tullen läähdetään 'kostoreissulle' härveliä jakamaan.

Voi Jeesus kanssanne, hölmöt... tuollaiset typerykset sitten äidiksi...

Yhteistyössä