Onko miehen kosiminen noloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonnikalapitsa ja sidukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tonnikalapitsa ja sidukka

Vieras
Mietin tässä että uskaltautuisinko kosimaan miestäni. Ei jaksa odotella seuraavaa karkauspäivää, tämän vuoden päivä taas meni ihan täysin ohi. Sitäpaitsi kyllä mielestäni nainen saa kosia useamminkin kuin kerran neljässä vuodessa.

Mies tahtoo kyllä jonain päivänä naimisiin ja lapsia. Minä haluan nimenomaan ensin naimisiin ja lapset tulee jos on tullakseen sitten sen jälkeen. Avoliittoa on nyt takana parisen vuotta, liekö liian aikaista?

Onko säälittävää vai rohkeaa jos veisin miehen illalliselle ja polvistuisin kosimaan? Vai onko kosiminen automaattisesti miesten juttu? Ei sillä, ei minulla varsinaisesti kiire ole, mutta tuntuu niin vahvasti että tässä sitä voisi yhdessä loppuelämän köllöttää, ja oishan se kiva olla hääkuvissa vielä nuori ja hehkeä.

Oletko varma miehen suhtautumisesta (ilmeisesti et ole)? Siinä tapauksessa välttäisin julkisia ravintoloita sun muita julkisia paikkoja.

En satavarma, mutta melko varmaksi veikkaan että kyllä tuo suostuisi, kun on itsekin puhunut miten haluaisi nuorena naimisiin ja lapsia (siis alle kolmikymppisenä, nyt ollaan molemmat 24), ja on aina välillä heitellyt ilmaan vitsejä että "sittenku ollaan naimisissa" ja monesti kutsunut tulevaksi vaimoksi/rouvaksi. Tms. Kerran on ehdottanut kihloja mutta silloin minä kieltäydyin kun oli seurustelua vasta puoli vuotta takana eikä vielä edes asuttu yhdessä + hän mielsi kihlat joksikin seurustelun vakavammaksi asteeksi eikä lupaukseksi avioliitosta ennenkuin selvensin asiaa hälle. Olen itse aina sanonut että kihlauksen jälkeen aletaan enemmän tai vähemmän valmistelemaan/suunnittelemaan häitä. Että ei mitään että kihlaudutaan, katsastellaan se kymmenkunta vuotta ja sitten avioidutaan jos siltä tuntuu, niinkuin nykyään tuntuu muotia olevan.

Ei mies mikään sitoutumiskammoinen ole, lähinnä mietityttää että ottaakohan se kolauksena hänen miehiselle itsetunnolleen jos kosaisen :D

Yhteistyössä